Eindelijk!

61 1 0
                                    

Hey iedereen, het spijt me dat ik niet snel update maar heb veel te doen voor school en ja sommige vakken kan ik dan weer slecht dus ja. Sorrryyyyyyyy maar ik zal een langer deel maken omdat jullie zolang moesten wachten maar vote/comment/read en vraag aan andere mensen om dit te lezen. Pleeeeaaaaseeee!

Karoliens P.O.V.

Ik probeer mijn ogen terug open te krijgen. Ok 3,2,1 kom op ogen ga open... toen hoorde ik opeens Kim huilen wat me energie gaf. En ik probeerde het opnieuw 3,2,1... JA, JA ze gaan open. En ik zie Kim heel wazig met een rare man met een witte jas aan, waarschijnlijk de dokter. Maar waar is mijn moeder? En ik begin naar mijn moeder te roepen. Mama, mama, mama waar ben je ik voel me zo alleen! Waarop Kim dan antwoord: "You are not alone". Ze houdt ervan om altijd in het Engels iets te zeggen want dat klinkt wijzer. Opeens komt mijn mam in de kamer met een kopje koffie en ze omhelsde me. Waardoor ik begon te huilen. Toen haalde de dokter mijn mam weg en vroeg of alles goed ging. "Ja, nu wel" zei ik glimlachend terwijl er nog tranen over mijn wangen glijden. Toen Kim zei eindelijk ben je wakker, ik was zo ongerust. Ik vroeg twijfelend:" Hoelang heb ik in coma gelegen?" Kim zei:" 1 maand" Wow, dat is lang, hopelijk ben ik uitgeslapen" zei ik giechelend. Maar dit was niet grappig dus stopte ik al meteen met giechelen. Maar toen kreeg ik weer gedachtes van wat er was gebeurd...

Kims P.O.V.

Ja ze is wakker!! Ze stelde allemaal vragen. En toen verdronk ze volgens mij in gedachten dus maakt ik haar terug wakker om even iets te eten. Ik ging naar de cafetaria eten halen wanneer ik opeens een HOTTIE zag, hij had blond haar, blauwe ogen en kei leuke kleren. Maar doordat ik zo diep in mijn gedachtes was verdronken botste ik tegen iemand aan. Auw, riep ik. En hoorde hetzelfde van de andere kant (diegene waar ik tegen was gebotst). Het was zo een mannelijke mannenstem, hooo zo mooi en ik begon te blozen. Maar volgens mij merkte de jongen het ook op:" Je hebt zo'n roze wangen en sorry dat ik tegen je aanliep maar ik vind het niet erg want ik botste tegen het knapste meisje dat ik heb gezien". En ik begon nog harder te blozen en te giechelen. "Het spijt mij ook" zei ik. En hij wreef met zijn hand over mijn wang en zei:"Ik wil je beter leren kennen, ga toch zitten , alsjeblieft." Waarop ik antwoorde met een glimlach tot aan mijn oren:"Ja graag" En we gingen zitten en stelde elkaar voor. Hij vertelde ook waarom hij in het ziekenhuis was, om zijn vriend die een ongluk had gehad en die is hier ook al even lang als Karolien. "Wat hebben we toch veel gemeen" zei ik. "Maar ik moet gaan, ik moet het eten voor men vriendin gaan halen"zei ik een beetje verdrietig(omdat ik hem nooit meer zou zien). "Mag ik wel je nummer, dan kunnen we nog eens afspreken" zei hij toen hij -net zoals ik- rechtstond. Ik gaf hem mijn nummer. Toen kwam hij dichter en dichter en streelde door mijn haar - zo heerlijk- En hij raakte met zijn lippen mijn lippen. (wat kan hij toch goed zoenen logisch voor zo een knappe jongen). En ik kuste hem terug terwijl omhelsden we elkaar. (het was het beste gevoel ooit want het was ook mijn eerste kus en hoe gaaf is het als je je eerste kus van je ware krijgt?). "Dag schat", riep Lucas nog. Dag schat, ik mis je nu al, riep ik terwijl ik eten voor Karolien ging halen. Ik was nog aan hem aan het denken. Wat is hij toch schattig, lief, knap, grappig, hij is gewoon geweldig, mijn droom jongen, de ware!! "Hier is je eten" hoorde ik de bediender zeggen. "Euh ja dank u" zei ik geschrokken. "Dat is dan 5,00 euro alstublieft", zei de bediender. Ik gaf het geld en ging met het eten naar de kamer van Karolien. "Karolien, Karolien, Karolien ik moet je iets zeggen!", riep ik en liep de kamer binnen en zette het eten op de tafel. "Wat is er?" vroeg Karolien nieuwsgierig. "Ik heb een jongen leren kennen en ik hou van hem, zijn naam is Lucas... " zei ik en vertelde heel het verhaal. En Karolien haar mond stond open. "En hij heeft een vriend die hier even lang als jou is en je snapt wel wat ik bedoel hé! En ik nam mijn GSM en tikte het nummer van Lucas in En zette hem in mijn GSM met als naam: De Hottieeee xxx LY. En ik begon met hem te smsen terwijl dat Karolien aan het eten is.

Kim: Heey xx

Lucas: Hey Babe x

Kim: En hoe gaat het met je vriend?

Lucas: Goed en met jou vriendin?

Kim: Goed

Lucas: Zullen we eens afspreken want ik wil je graag zien.

Kim: Is goed, wanneer?

Lucas: Vanavond aan het strans om 18:00?

Kim: Geweldig! Ik zie je dan.

Lucas: Kan je vriendin niet mee?

Kim: Nee sorry ze moet nog veel rusten een andere keer misschien.

Lucas: Ok tot vanavond! Schat x

Kim: Tot dan schat xxxx

AAAAAAAAHHHHH ik ga op date met Lucas. Ik liep heel de kamer rond en Karolien zei toen:"Ga je omkleden, ik zie je morgen wel weer mijn mam is bij me dus waar wacht je op! GO, GO, GO!" "Jaja ik vertrek al, bedankt!" riep ik terwijl ik naar buiten liep.

*Thuis*

Ik doe een blauw strak kleedje aan met een zwarte strik achteraan, een blauw tasje en blauwe hakken (ik hou van blauw) , ik doe wat make-up op en krul mijn haar. "Mam, ik ben naar het strand!" riep ik terwijl ik naar buiten liep.

*Op het strand*

"Hey Lucas" riep ik. "Hey Babe" zei Lucas. En we gaven elkaar een zoen. Hand in hand liepen we langs de zee op het strand. "Kim, ik wil je iets zeggen" zei hij. "Ja" zei ik.

OOOOOOOOHHHH wat zou hij willen zeggen!!! Please comment+vote+read en wat vinden jullie? Geef een reactie. Ik weet het, het is misschien een slecht hoofdstuk maar please vote. Ik zal PROBEREN snel te updaten.

you are not aloneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu