Hey ik heb niet echt veel comments gekregen maar anders schrijf ik pas in... mijn graf. Dus ik dacht zal ik lief zijn en een nieuw hoofdstuk schrijven!!
Kims P.O.V.
Ik hoorde Lucas nog naast me vallen maar toen hoorde ik niets meer...
Even later... denk ik
Piep... piep... piep... Hé ik kan weer horen!!
(A/N: Amai dit is echt een dramatisch verhaal elke keer gebeurt er weer iets!)
Er kwam opeens een verpleegster naar me en zegt:" Ze is wakker dokter! We kunnen haar vragen wat er gebeurt is" Blijkbaar was het tegen de dokter maar waarschijnlijk kwam ze naar mij om me te zien bewegen, alhoewel je ziet me al bewegen van 10000 km afstand maar ja. Ik wilde mijn rechterarm naar de andere kant doen maar ik werd tegen gehouden door een domme draad. De verpleegster kwam naar die draden en zei toen:"Schatje, het spijt me maar je bent heel veel vocht verloren dus het moet maar misschien na een paar dagen mag het weg." Ik knikte beleefd naar haar. Maar ik bedacht me opeens waarom dat ze zei tegen de dokter zei "nu kunnen we vragen wat er gebeurt is" want er is toch niks gebeurt en ik lig toch in mijn bed dus en waarom is die verpleegster hier eigenlijk en Oh wat lelijk ik had mijn kamer beter in het paars laten schilderen in plaats van in dat lelijk wit uuggh! Toen kwam de dokter ineens nar mij, diegene waar ik nog altijd niet van weet waarom hij hier is maar ja. "Alles is goed met Karolien we hebben haar gevonden ergens in de gang op de grond maar alles is hersteld hoor." zei de dokter vriendelijk. Ik knikte maar ja maar... wacht... "euhm... dokter waarom bent u in mijn kamer en wie is Karolien?"
Oh nee ze is haar geheugen kwijt aaah! Ik weet het stom en klein ding ik kan het zelfs geen hoofdstuk noemen maar ja ik moet iets nieuw schrijven dus en het zijn ook binnekort examens en dan ga ik niet echt kunnen schrijven. En sorry voor dit rot ding maar het moest PLEASE VOTE/COMMENT/PROMOTE!!
JE LEEST
you are not alone
Teen FictionHey ik ben een 15 jarig meisje en ben gedumpt door mijn vriendje Tobias op valentijnsdag best gênant maar ook heel erg kwetsend. Al een geluk heb ik mijn beste vriendin Kim nog maar sinds dat het uit is met Tobias lijkt het wel of ze vervloekt is wa...