Vergeving?

39 2 0
                                    

Hey iedereen, waaaat??? 111 reads echt bedankt en ik zei dat als ik aan 100 zat dat ik in de vakantie een nieuw hoofdstuk zou maken, dus hier is het!

Veel plezier!

Karoliens P.O.V.

Wat moet ik nu doen? Ik hou echt super veel van hem maar ik wil er met iemand over kunnen praten maar Kim is denk ik niet echt de geschikte persoon. Dus ik nam mijn telefoon en keek in mijn contacten, en ik zag daar Lucas staan. Ik dacht, weet je hij heeft eigenlijk hetzelfde meegemaakt dus kan ik daar wel mee praten dan kan het misschien terug goed komen met hun en met mij en Mathias. Dus ik drukte op Lucas en smste hem:

Karolien: Hey, kunnen we afspreken ik moet met iemand praten en Kim gaat niet want ja je weet wel en het gaat over je beste vriend.

Lucas: Welke beste vriend?

Karolien: Mathias en spreken we nu af?

Lucas: Dat is mijn beste vriend niet meer na wat hij heeft gedaan! Maar ok ik zal je om 3:30 komen ophalen!

Karolien: Ok en zullen we dan zien naar waar we gaan.

Lucas: Is goed! Tot straks x

Karolien: Tot straks!

Vanwaar dat kusje? Hij stuurt dat nooit naar mij en juist de laatste zin wel. Raar?

Lucas P.O.V.

Waarom stuurde ik dat kusje nu? Ik drukte het opeens in. Zou ik gevoelens voor haar hebben? Nee! Je bent op Kim!,Lucas. En ik viel in slaap en zat te piekeren over dat kusje: zou Karolien het opgemerkt hebben? Ik hoop het niet maar ik denk aan Kim maar krijg vlinders in mijn buik als ik Karolien zie. Ik heb een idee als Karolien een afspraak hebben gehad dan ga ik zien of het goed ging of niet en als ik het dan niet weet daaaaaaan ... zie ik wel. Ow het is bijna half vier, ik deed snel een leuk hemd en een broek aan en ik ging naar de badkamer en legde mijn haar goed toen ik voor de spiegel stopte. Wat mag een jongen zijn haar ook niet goed leggen ofzo. Ik ben wel de populairste op school door mijn kapsel he... en mijn schoonheid en... ok nu ben ik te veel aan het stoefen maar het is wel zo. Ok het is bijna half vier! Ik nam de sleutels van mijn kei coole auto (porsche) en stapte in en startte de auto. Daar gaan we dan.

Karoliens P.O.V.

Het is bijna half vier dus besloot ik eens in de kast te kijken wat ik allemaal had. Maar wat moet ik nu aandoen want het is niet mijn lief, misschien gewoon een skinny jeans met een roos doorzichtig topje en dan een zwarte vest die los hangt. I ging nog mijn make-up doen en ik krulde mijn haar. Toen ik net klaar was met mijn haar ging de deurbel." Ik doe open!!" riep ik terwijl ik naar beneden stormde. Ik deed de deur open en daar was Lucas. Wow, die heeft een zalige auto! Maar ik blijf toch bij een 'fiat 500' met wimpers of een mini cooper. "Hey" zei Lucas ongemakkelijk. Maar ik weet niet waarom, maar ja. "Hey, gaan we vertrekken?" vroeg ik. "Euh, ja is goed." zei hij weeral ongemakkelijk. "Dag mam!" riep ik nog toen ik de deur sloot. Ik stapte in de porshe en Lucas ook. We hadden de hele rit gezwegen totdat ik opeens vroeg:" Naar waar gaan we nu eigenlijk?" "Dat zal je wel zien, het is een verrassing!" zei hij en grinnikte. Nu ben ik echt nieuwsgierig, ik hou niet zo van verrassingen. Toen werd het al wat donker en stopte Lucas de auto. "En waar zijn we nu?" vroeg ik. "Dat is niet belangerijk zolang we niet gestoord worden is het goed." zei hij met een rare toon. "Ok." en ik keek hem een beetje raar aan. "Dus waarover wilde je nu praten?" en hij keek recht in mijn ogen. "Dus gisteren had Mathias me om vergeving gesmeekt maar ik weet niet wat ik moet doen!" riep ik ongerust en kon het niet laten want er kwam een traantje. Waardoor Mathias een arm rond me heen deed en ik met mijn hoofd op zijn borstkas leunde. "Ik zou hem vergeven als je van hem houdt en echt niets zonder hem bent," zei hij. "Ik hou echt mega veel van hem en ook van Kim maar als vriendin, ik kan het Kim ook niet kwalijk nemen want Mathias overviel haar." zei ik snikkend. "Dan moet je het hem vergeven net zoals ik het Kim moet vergeven omdat zij er inderdaad niks aan kan doen."zei hij.  "Maar Mathias vergeef ik niet hij heeft dit allemaal veroorzaakt maar dat betekent niet dat jij dat ook niet moet doen." en hij gaf mij een knuffel. En hij knuffelde mij zo lang dat ik hem niet meer wilde loslaten, wat is hij lief, wowhohow wacht even Karolien jij hebt gevoelens voor Mathias dat heb je net nog gezegd. Toen ging Lucas rechtop zitten en keken we elkaar in de ogen. Hij kwam steeds dichter bij en ik ging ook dichter bij hem we raakten net elkaars lippen totdat er opeens iemand mij vast nam aan mijn armen en mij de auto uit sleurde. "Help!!! Help!!Help!! Lucas heeeeeeelllp!" schreeuwde ik uit en probeerde ik me uit zijn greep te wringen. "Ik kom eraan Karolien!"riep hij en liep naar me toe en schopte diegene die me vast had. "Ik zou niet te veel doen want ik heb een mes en ben niet bang hem te gebruiken." zei de man dreigend. "Maar ik heb ook een mes voor zoiets als dit." zei Lucas uitdagend. De man hield het mes dichter tegen mijn keel aan en het raakte mijn keel en...

Aaaah wat zou er gebeuren? Jeej nu heb ik een leuke cliffhanger. Maar ik heb me aan mijn belofte gehouden. Dus ik ga waarschijnlijk mijn verhaalpas in het weekend na de vakantie kunnen updaten tenzij dat ik 140 reads heb dan ga ik het al in de vakantie updaten. En nogmaals bedankt voor de 104 reads!! Nooit gedacht dat ik minstens daar zou geraken!

you are not aloneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu