Y/N: Bir günde üçüncü bölüm,yaşasın! Bu bölüm de malfoyprensesi 'ne gelsin,o olmasaydı bu kadar gaza gelemezdim aşdkqidnşs. Teşekkürler!
Tom: Rup,birileri Watson ile yemeğe çıkıyor. *sırıtan emoji*
Rup: Bana bak o emojiyi alır bir tarafına sokarım,onu üzersen neler olacağını tahmin edersin zaten.
Tom: Sakin ol,onu bilerek üzmeyeceğimi biliyorsun.
Rup: Tom,sana bir şey söylemem lazım. Hani hevesini kırmak istemedim şimdiye kadar,ama böyle olmuyor dostum.
Tom: Onu sevdiğimi Dan'e mi söyledin yoksa?Söylemedim de lan,ölmek için çok gencim daha.
Rup: Hayır,ancak ...daha kötüsü.
Tom: Tanrım...
Rupert derin bir nefes aldı ve elindeki telefon ile bakıştı. Birazdan yazacağı kelimeler ile arkadaşının kalbini ortadan ikiye ayırmak istemiyordu. Tom asla duygularını fazla belli eden biri olmamıştı,ancak Rupert onun Emma'ya ne kadar yoğun duygular beslediğini adı gibi biliyordu.
Tom'un gözlerini Emma'dan alamadığını ilk fark ettiği zamanlarda,bunu hiç önemsememişti. Sadece birkaç günlük heves olabileceğini düşünmüştü. Ancak sonradan kardeşi gibi gördüğü kızı koruma içgüdüsü ile,gidip Tom'la konuşmaya karar vermişti. "Geçer,"deyip durmuştu Tom,"sevmiyorum."deyip inkar etmişti olabildiğince. Kabul ettiğinde ise geldikleri nokta burasıydı. Jade ile Emma yüzünden tartışmış,kızın bir sürü tehdit savurmasına rağmen onu umursamayıp ayrılmayı başarmıştı.
Ve şimdi Rupert, "Dostum,aslında Emma seni sevmiyor. Her şey bir oyundu. Bunu senin dışında setteki neredeyse herkes biliyor. Ne harika,değil mi ama?"diyerek her şeyi mahvetmek istemiyordu. Telefonu titteyince ekran kilidini açtı ve gelen mesajı okudu.
Tom:Korkutma beni.
Hayır,bunu yapamazdı. Parmaklarıbı klavyede gezdirdi ve yazacak bir şeyler bulmaya çalıştı.
Rup: Hangi restorana götüreceğini planladın mı? İşin fiyaskoya dönmesini istemezsin,değil mi?
Tom: Tanrım,aklımdan bile geçmemişti! Ben bir araştırayım en iyisi. Hatırlattığın için teşekkürler,dostum.
Rup: Her zaman. Şimdi git ve kızı etkileyecek bir yer bul ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pressure//feltson texting
Fanfiction· Sadece daha fazla kitleye ulaşmak için uydurulan beyaz bir yalan neden gerçeğe dönüşsün ki? · //Feltson Texting\\