2.Bölüm

93 8 18
                                    

Alışveriş yapmayı çok seviyorum. Bu yüzden AVM' ye gitmek için üstümü giydim. Beyaz askılı      t-shirt ve kot şortumu giydikten sonra yola koyuldum.  Bir anda Worth It şarkısı duymaya başladım. Meğerse telefonum çalıyormuş. Doğru şu an sizin ne düşündüğünüzü anlayabiliyorum. 'İnsan kendi telefon şarkısını bilmez mi?' Haklısınız, ama benim gıcık bir kuzenim var, her seferinde telefonumu eline geçirir ve ilk işi zil sesini değiştirmek olur. O yüzden telefonum ne zaman çalsa farklı şarkıyla çalıyor. Alışmak zor oluyor tabi. He bu arada arayan Nergis. 'Nerdeysen hemen söyle bende geliyorum.' dedi. Bende hemen söyledim. Çünkü Nergisle alışveriş yapmak çok eğlenceli geçiyor. Bir otobüs durağının orada bekledim.  Yarım saat sonra geldi ve AVM'ye girdik. İlk gördüğümüz kıyafet mağazasına girdik. Oradaki görevli bize babalar gününe özel kampanyamız var dedi. Bende babalar gününü unutmuştum. Nergise ''Ayy ben babalar gününü unuttum.''deyince Nergis bana baktı ve güldü.''Kızımmm'' diye duraksadı, sonra tekrar ekledi '' Bende unutmuşum.'' deyince beraber güldük. Babalarımıza bir şeyler almak için ilerledik. Ben üç tane t-shirt, iki tane pantolon aldım. Nergis de benimle aynı aldı. Ama ben yeterli olacağını düşünmediğim için '' Nutellam, bence bunlar yetmez bir çift ayakkabı ve saatte alalım.'' Ben Nergise Nutellam derim. Bunun sebebi esmer olduğu için.              '' Aynen ya Caniko bunlar az oldu.'' Nergis de bana Caniko der. Sebebini bilmiyorum. Hiçte sorma gereği duymadım.''Nutellam yan taraftaki mağazada hem saat hem de ayakkabı var oradan alalım. Sonra da diskoya geçeriz ne dersin?''Nergis heyecanla''Valla ne diyim ki süper olur.''Bu cevap hoşuma gitmişti.''O zaman çabuk olalım. Saatle ayakkabıyı aldıktan sonra şoförü arıyım bizim poşetleri evlerimize bıraksın.'' ''Tamam o zaman hadi gidelim.'' Saatle ayakkabıları aldıktan sonra diskonun yolunu tuttuk. Kıyafetlerimiz diskoya uygun değildi. Bizde o yüzden yeni kıyafetler alıp onları giydik. Diskoya girdiğimizde herkesin kafası bize doğru döndü.''Nutellam bizi güzel gördüler herhalde.'' ''Aynen Caniko şuraya oturalım.''diye parmağıyla  karşıdaki koltuğu gösterdi. Oraya oturduk. Yanımıza iki erkek geldi bizi zorla dansa kaldırdılar. Sarhoşlardı. Neyse biraz dans ettikten sonra bu sefer bizi öpmeye kalkıştılar. Ciddi anlamda sinirlenmiştim. Bağırmaya başladım. Herkesin gözleri tekrardan bize çevrildi. Onları hiç aldırış etmeden bizi öpmeye çalışan sapıkları cimcikleme peşindeydik. Tabi bir güçsüz kızın cimciklemesi güçlü bir erkeğe ne kadar etki yapar ki? Hiç yapmaz. Güçsüz olabiliriz ama Allah'a şükür sesimiz var yani. Valla sesimizin çıktığı kadar bağırdık. Rezil olmuştuk ama ne yapalım kendimizi kurtarma çabaları. Neyse ki çocuklar öpmeden biri geldi beni tuttuğu gibi kendine çekti. Kim olduğuna bakmak için kendimi o kişinin kollarından kurtardım. Aaaa ben şok.''Abiiii!''dedikten sonra biraz duraksayıp tekrar ekledim.''Senin ne işin var burada!''Abim sinirli bir şekilde''Asıl o soruyu benim sormam gerek küçük hanım.''Ne diyeceğimi bilemedim. Hani zenginler hep böyle yerlerde takılır da kimse bir şey demez ya biz işte o zenginlerden değiliz. Abimle tartışmamız esnasında sapık çocuklarda kaçmışlardı. Abim sinirle arabaya binmemizi söyledi. Biz hemen koşarak arabaya bindik. Bu arada söylemeyi unuttum. Abimin adı Selim. 21 yaşında. Ne güzel dimi benden iki yaş büyük abim var. Abi değil sanki arkadaşım. Nergisi eve bıraktıktan sonra bizde eve gittik. Çok yorucu bir gündü. Hemen odama girip üstümü bile çıkarmadan hemen kendimi yatağa attım. Hemen uykuya dalmışım. Bir rüya gördüm. Rüya mı kabus mu belli değil. Tuğrul'u gördüm. Benim odamın camına taş atıp beni çağırıyor. Bende bakıyorum.( Bakmaz olaydım) Bir de ne göreyim. Mumlarla ARYA SENİ SEVİYORUM yazmış. Keşke yazdığıyla kalsa oda yetmezmiş gibi 'Benimle çıkar mısın?' diye bağırıyordu. Babam duyup yanıma gelmiş 'Bu çocuğu okuldan atacağım.' diyor. Çok kötü kabustu. 

Bir Kızın GüvensizliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin