Telefonumun çalmasına uyandım. Arayan, bir numaraydı. Tanımadığım bir numara. Telefonu açtığımda erkek sesi geliyordu. Tanıdık bir sesti. Kendini tanıttı.''Merhaba Arya, ben Tuğrul umarım rahatsız etmiyorumdur.''Çok şaşırmıştım. Numaramı nereden bulabilirdi ki. Merak edip sordum. '' Merhaba Tuğrul, yok rahatsız etmiyorsun. Sana bir şey soracağım. Numaramı nereden buldun.'' ''Boşver, buldum işte. Ben aslında seni şey için aramıştım.'' ''Ne için aradın?'' ''Bugün bir planın var mı?'' Benimle buluşmak mı istiyordu? Aslında bir planım yoktu ama ben güvenemediğim için buluşmak istemiyorum. O yüzden ona da bir planım olduğunu, ailemle zaman geçireceğimi söyledim. Anlayışla karşıladı. Telefonu kapattıktan sonra içeri annem geldi.''Kalktın mı?'' Gülerek cevap verdim. ''Yok anne daha yatıyorum.'' ''Sen annenle dalga mı geçiyorsun.'' ''Estağfurullah anneciğim ben hiç öyle şeyler yapar mıyım?'' ''Ya canım ne demezsin. Hadi içeri geç Nergis geldi seni bekliyor.'' ''Tamam anne sen git ben gelirim.'' Acaba Tuğrul'un aradığını Nergis'e söylesem mi ki? Bence söylemeyeyim. Çünkü dalga geçer ve ben de böyle konularda dalga geçilmesini sevmem. İçeri geçtim Nergis arkasını dönmüş telefonla uğraşıyordu. Beni görmedi. Tabi ben durur muyum bir kötülük yapmadan? Hayırr. Sessizce,ayak parmaklarımla yavaş yavaş yaklaştım. Bir anda sırtına vurarak ''Böhhh'' diye korkuttum. Anında irkildi. ''Kızım sen kafayı mı yedin. Ödümü kopardın.'' deyince kıs kıs güldüm. ''Amacımda buydu zaten.'' ''Tebrikler Caniko amacına ulaştın.'' ''Sağol Nutellam.'' ''Yaa ben aslında biraz dışarıda gezelim felan dicektim. Ne dersin.'' ''Süper olur derim.'' ''Tamam o zaman sen git hazırlan çıkalım. Kahvaltı yapmadım ben sen de yeni kalktığına göre yapmadın. Oh oh ne güzel dışarıda kahvaltı tam benlik.'' ''Aynen ne güzel olur.''dedim ve hazırlanmak için odama gittim. Aslında ben yırtık kot pantolonları çok severim. Ama hava sıcak olduğu için siyah şortumu, üstüne de beyaz straplez bluzumu, ayakkabı da parmaklı sandaletlerimi giydim,saçlarımı saldım ve son olarak da makyajımı yapıp dışarı çıktık. Benim çok sevdiğim bir lokantacı var oraya gittik. Nergis de lokantalarda balkonda yemeyi daha çok sevdiği için balkona çıktık. Yemeklerin siparişini verdikten sonra garson gitti. Bizde kös kös beklemek yerine selfie çekilmeye karar verdik. Çekilirken telefondan arkamızda Tuğrul'un olduğunu gördük. Hemen arkamıza dönüp ''Senin ne işin var burada, yoksa bizi mi takip ettin?'' diye sorunca yok artık dercesine bir bakış attı. ''Ben niye sizi takip edeyim. Arkadaşımla burada buluşacaktık.'' dedi. biz de bir şey demeden önümüze döndük. Siparişlerimiz geldi. Biz yemeye başladığımızda Tuğrul da bize bakıyordu. Bi yarım saat sonra Tuğrul'un karşısına biri oturdu. Herhalde buluşacağı arkadaşıydı. Arkadaşının arkası dönük olduğu için suratı gözükmüyordu. İki üç dakika sonra çocuk ayağa kalktı bize doğru döndü. Bir de ne göreyim o çocuk abim çıktı. Hemen ayağa kalkıp yanına gittim.'' Abi siz tanışıyor musunuz?'' şaşkın bakışlarla ikisinin yüzüne baktım. ''Evet tanışıyoruz da sen nereden tanıyorsun Tuğrul'u?'' Tuğrul oradan atıldı.''Aynı sınıftayız.'' Ben meraklı bir şekilde Tuğrul'a '' Sen kaç yaşındasın ki abim öyle küçüklerle pek takılmaz da.'' ''21 yaşındayım. Abinle aynı yaştayız sınıfta kaldığım için seninle de aynı sınıftayız.'' ''Bende 19 yaşındayım. Senin gibi ben de sınıfta kaldım.'' ''Ygs için heyecanlı mısın?'' '' Niye ki daha çok var.'' ''Daha çok mu var. Yarına çok mu var?'' ''Yarın mı? Sınav yarın mı? Ben nasıl unuttum onu.'' abim de gülüyordu. Nergis sakince ''Kızım olmazsa da boşver ya parayla hallederiz.'' diyince çok sinirlendim. ''Ne parayla halletmesi ya ne diyorsun kızım sen parayla olacak iş değil bu kendi emeklerimizle kazanmamız lazım.'' söylediklerim herhalde Tuğrul'u etkilemişti. ''Neyse arkadaşlar tartışmayın. Bizde yemeğimizi yiyelim de ben eve ders çalışmaya gideceğim.'' Tuğrul baya çalışkana benziyor. Çünkü yarın sınav var çocuk halen daha çalışma peşinde. Benimde çalışmam lazım. ''Nutellam ben eve gidiyorum. Ders çalışmam gerek.''dedim sessizce.''Ayy sizinde ders çalışmanız bitmiyor.''dedi Nergis. Bu konularda hep parasına güvenir o yüzden ders çalışmayı pek sevmez. Tuğrul ile abim yemeklerini yedikten sonra ayrıldılar. Bende hızlıca yemeğimi yiyip eve ders çalışmaya gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kızın Güvensizliği
RomanceArya:Güzel,güvensiz,zengin bir kız Tuğrul:Yakışıklı,serseri bi erkek Nergis:Arya'nın en yakın arkadaşı Kerim:Tuğrul'un en yakın arkadaşı Burak:Arya'yı seviyor. Kötü karakteri oynuyor Beril:Tuğrul'u seviyor.Burak gibi kötü kara...