İlk Öpüşme

53 0 0
                                    

Kapı çaldı, açtım.Oydu işte Tilki!

İlk başta şaşırdım kaldım. Güldü, koltuğa oturdu ve;

+Naber Serçecik?
-Nereden çıktın sen?
+Kapıdan girdim ya sen açtın hani.
-Bir aydır gelmedin de ondan sordum.
+Çok mu özledin?
-Tabii ki hayır!
+Hm aslında ben özledim, sonuçta bana yardım eden bir Serçecik unutulmamalı.
-Ben de unutmadım ama tanımadığım insanları özlemem genelde.
+Gel tanışalım.dedi.

Kolumdan tuttu dışarı çıktık, beni bir yere götüreceğini söyledi.
Bir kaç sokak ötede daha önce hiç ilgimi çekmeyen karanlık bir sokak. Dar, kimsecikler yok.
Koşuyorduk bayağı yorulmuştum, o da nefes nefese bana eliyle yukarıyı işaret etti.

+Yukarı bak!

Baktığımda sanki bulutların rengi pembe idi ama asıl görmem gereken binlerce yıldızdı.
Daha önce hiç bu kadar yıldızı bir arada görmemiştim.

-Ahhh bu çok güzel.dedim.
Güldü ve
+Ben yalnız kalmak istediğimde hep buraya gelirim ilk defa bir kızı buraya getirdim değerini bil!dedi.;-)

Bu hoşuma gitti ama bir şey söylemedim sadece gülmekle yetindim.Benim omuzlarımdan tuttu, duvara yasladı kokusu karşı konulamazdı, dudakları bana yaklaştıkça heyecanlanıyordum. Daha önce hiç böyle bir şey yaşamamamıştım. Burnunu boynumda gezdirdi bunu yaklaşık bir dakika boyunca yaptı.Neden izin veriyorum bunu yapmasına ben de anlamadım. Elini belime koydu sıkıca kavradı artık dudakları bana aitti...

Bacaklarımı kalçasına yerleştirdi, kucağında iyi hissediyordum, daha önce hiç hissetmediğim gibi. Yaklaşık beş dakika bunu sürdürdü. Buradan da anladım ki bir sevgilisi yoktu. Beni yere bıraktı gözlerimin içine baktı ve;

+Özür dilerim, şu aralar böyle bir şeye çok ihtiyacım vardı söz veriyorum bir daha olmaz.

Kendimi kullanılmış gibi hissettim bana bakıyordu ne tepki vereceğimi merak ediyordu.

-Olmamalı da zaten , bir daha yapma bunu!

Arkamı dönüp ağlamaya başladım, bu neden umrumda oldu bilmiyorum ama onun bana bunu yapma sebebini başka bir şey sanmıştım.Sesli ağlıyordum hiç değilse onun duyabileceği kadar sesli. Nedense duymasını istedim. Arkamdan seslendi ama bakamadım. Resmen beni bir seferlik bir şey için...her neyse ben böyle bir kız değilim bunu unutabilir, Tilki 'yi hayatımdan silebilirim!!!

Derken...

Yukarı BakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin