İlk Sır

31 0 0
                                    

+Beni gördüğün ilk gün o adamlar peşimdeydi hani, o adamlar benim yurttaki tek yardımcımı hayatta iken öldürdüler.......
-Bu ne demek oluyor?
+Ben yurttan kaçar çalışırdım, bir gün patronum olacak o piç beni çok kötü bir işe sürüklemeye çalıştı ben o günlerde on sekiz yaşıma girmek, yurttan ayrılmak üzereydim. İşi kabul etmedim, bir kaç haftaya yurttan çıktım.. Benimle yaşıt olan tek yardımcımda çıkmıştı benden bir kaç ay sonra...Ev kiraladık, o işten çoktan ayrılmış, başka temiz bir iş bulmuştum.

***************

Bir kaç ay böyle yaşadık, öylesine mutluyduk ki.... Bir gün eski patronum beni buldu aradı ve bana bir depoda onunla buluşmazsam kız arkadaşıma neler olacağını düşünmemi istedi ve kapattı. Gidecektim Elif'e haber verdim. Elif bir şeyler hazırlamış hiçbir şeyden habersiz beni bekleyeceğini söyledi... Keşke bekleseydi!!!

***********

Elif'e hemen döneceğim demiştim ya takip etmiş beni sürpriz yapmak için. Belki de dışarda yeriz diye düşünmüştü. Geldi oraya benim yanıma. Arif eski patronumun adı.Beni bağlamış ya Elif korkmuştu. Öylece bakıyordu. Arif onu almalarını söyledi yanındaki koruma sürtüklerine.

***********

Keşke Elif'i bağlasalardı....
Kaç kişi yaptılar bunu ben de hatırlayamıyorum ama Elif'e dokundu o adamlar Elif'in gözünden akan yaşlar çok yaktı canımı öyle bakıyordu bana.... En yüksek sesimle bağırıyordum bırakın onu diye...
Ne fayda?
Elif o gece intihar etmişti.. Benim yanımda atladı o uçurumdan, bana bakıp gülümsedi ve atladı .
Biliyorum yaşayamazdı öyle ama ne bileyim işte çok özlüyorum onu......

O gün ayın 9'u ve dünde ayın dokuzu idi... Anladın beni Serçecik öyle değil mı? Evet kimse dövmemişti beni, benim kendimi öldürme şeklim oydu ben çok içtim, sigara içtim, içki içtim her ayın dokuzu yaparım bunu......... Daha önce de kimseye anlatmadım Özgür dışında.

Yukarı BakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin