5

5.3K 189 4
                                    

Прочетох няколко глави и станах да си сипя вода. Отидох в кухнята и взех чаша.
-Защо не спиш малчо?- попита зад мен
-Четох, а ти?- и се завъртях с лице към него. Беше само по черните си боксерки,
-Не ми се спи- и застана пред мен.-Сладка пижама.
-Благодаря- и се изчервих..
-Защо каза на Амбс, че не знаеш за това дали боли?
-Защото не знам- и прехапах устната си.
-Мамка му. Значи ти....все още си дете- каза и ме погали по бузата.
-Мхм.- кимнах като продължавах да хапя устната си.
-Не прави така малчо.- и се приближи към лицето ми
-Как?
-Така- и издърпа устната ми.
-Защо?
-Защото....искам аз да го направя- прошепна гледайки ме.
-Тогава....направи го- прошепнах, а той само това чакаше. Наведе се още малко, усетих ментовият му дъх и миг след това устните му докоснаха моите. Езикът му мина по долната ми устна и отворих устата си пускайки го. Оставих чашата си и вплетох пръсти в косата му. Беше мека. Ръцете му се плъзнаха по талията ми придърпвайки ме към себе си.
-Малчо-прошепна и ме целуна отново. Тръгнахме към спалнята без да прекъсваме целувката си. Влязохме и легнахме на леглото. Устните ни се сливаха отново и отново, а пръстите ми бяха в косата му.
-Ще станеш ли моят малчо?-попита и отмести няколко кичура от лицето ми.
-Да.-кимнах с усмивка и го погалих по бузата
-Моят малчо- усмихна ми се и ме целуна нежно Устните му се преместиха във свивката на вратът ми поставяйки малки целувки, които бяха толкова приятни, като късче от рая. -Ще сваля сладката пижамка от теб.- прошепна и целуна устните ми пак, а ръцете му се спуснаха по тялото ми търсейки краят на нощницата. Стигна до края, хвана го и я издърпа през главата ми.
-Ти си най-красивото момиче което някога съм виждал и знаеш ли кое е още по-хубаво?- попита отмествайки кичур от лицето ми
-Кое?-попитах тихо
-Че си ми жена. Моята жена. Това е нашата първа брачна нощ Клоуи. -и ме целуна нежно. Топях се под него. Устните ми пасваха перфектно на неговите. -Ще бъда нежен малчо. Ще се постарая да не те нараня. -прошепна и целуна челото ми, а после сля устните ни. Прекъсна целувката ни и целуна вратът ми, спусна се надолу по ключицата ми, между гърдите ми и накрая корема ми, Устните му се спуснаха още по-надолу и затаих дъх щом описа с целувки линията на розовите ми бикини. Издърпа ги надолу и ги хвърли някъде. Надвеси се над мен и плъзнах ръце по тялото му. Минах по перфектните му биценсите , по раменете му, по добре очертаните му гърди и по плочките му,
-Харесва ли ти, малчо?
-Мхм.- кимнах изчервявайки се, а той взе ръката ми и я целуна и после отново сля устните ни преплитайки пръстите ни. Устните ни се сливаха пак и пак, като в безкрайност. Пусна ръката ми и усетих как събу боксерките си.
-Дом...-прошепнах тихо
-Шш, малчо- и устните му докоснаха брадичката ми, а после и вратът ми.-Моят малчо- прошепна и целуна кожата ми. Върна се към устните ми и ме целуна отново докато ръцете му се спуснаха по тялото ми стигайки до бедрата ми. Раздалечи ги нежно и се намести между тях. Кожата му докосна моята, а ръката му се спусна в косата ми.
Устните ни се сляха отново и усетих как проникна в мен, а аз изстенах тихо в целувката ни. Изчака малко и започна да се движи в мен докато устните ни се сливаха отново и отново. Ръцете ми се спускаха по гърбът му, а ноктите ми леко се забиваха в кожата му. -Моят малчо- прошепна с натежал глас гледайки ме в очите и след още един тласък нещо се случи. Топката която се беше насъбрала в стомахът ми избухна, а погледът ми се изгуби в неговият.
-Дом...-изстенах тихо и се отпуснах на леглото. Усетих как излезе от мен, дръпна сатененият бял чаршаф върху тялото ми и ме придърпа към себе си.
-Моят малчо- прошепна тихо и целуна челото ми придърпвайки ме върху гърдите си, а ръцете му се увиха около мен като пояс. Усешах болка там между краката ми, но бях толкова изтощена, че не можех изобщо да помръдна. -Заспивай малчо.- каза и отмести косата ми назад.
-Лека нощ, Дом.-казах и се наместих върху рамото му. Носът ми си намери място във вратът му, вдишах ароматът му и неусетно сънят ме обзе.

For more, please vote!!!!☆☆☆♡

Nightmare or...beautiful dreamWhere stories live. Discover now