8

4.7K 168 3
                                    

-Не излизай докато не ти кажа.-каза и ме сложи на леглото.
-Поне да ти помогна с готвенето.
-Не...Нарисувай ми нещо.- погали ме по бузата и ме целуна.
-Добре.
-Отивам. И не сваляй роклята.- и стана от леглото.
-Добре- и взех скицника, а той излезе от стаята...
Мина половин час и вратата се отвори.
-Готова ли си за романтична вечер....жено?-попита и застана пред мен подавайки ми ръка.
-Готова съм...мъжо- изкикотих се и поставих ръката си в неговата.
-Хайде мой малчо- и  аз станах, а той ме поведе към кухнята.
-Нали не е пица?-изкикотих се докато вървях зад него.
-Това не е представата ми за романтична вечер с която да впечатля моето момиче- обясни ми, а аз се изчервих. -Ще вечеряме...пилешко бон филе с пиканти картофки.-и подмести стола ми за да седна
-Звучи вкусно...но малко ме съмнява че
ти си го сготвил-казах, а той седна срещу мен.
-Аз го сготвих малчо, а ти пак вярваш на вестниците.
-Не. Просто...
-Ей, шегувам се мой малчо- и се наведе да ме целуне.-Хайде опитай го.
Нарязах си филето и го опитах. Беше толкова вкусно. Имаше някаква подправка, но не можех да се сетя каква.
-Е?
-Толкова е вкусно. ....какво си сложил?
-Тайна
-Кажи ми...-измрънках като дете
-Не.
-Ох добре.- и отхапах още малко. Беше пуснал и музика. Този мъж знаеше какво е романтика мамка му.
-Един танц..малчо?-попита и ми подаде ръка.
-Да- усмихнах му се сладко и поех ръката му. Издърпа ме на средата на хола и ме придърпа в прегръдките си. Ръцете му се увиха около мен, а моите поставих на гърдите му.
-Мислиш ли, че ако не ни бяха оженили, щяхме да се срещнем някъде?-  попитах тихо.
-Едва ли...Но пък се радвам, че мя ожениха за теб.
-И аз.
-Ти си всичко което съм търсел, мой малчо.-каза и зарови нос във вратлето ми навеждайки се.
-Ако бях и малко по-висока..-измрънках тихо
-Шш...жена ми е перфектна .-прошеппа и целуна кожата ми, а пеперудките в стомаха ми оживяха. После ме погледна и сля устните ни. Сливаха се отново и отново.
-Знаеш ли, че преди да ми кажат, разглеждах оново списание в което всеки път главният герой си ти.
-И какво? Мислеше ли за мен?
-Не
-Как така?
-Стига...аз бях момичето от крайният квартал, а ти момчето на най-богатите в страната. Като черното и бялото, като двата полюса, беше невъзможно някъде да се срещнем- казах тихо,
-Да, но сега си тук, омъжена за мен и си моят малчо- и сля устните ни отново.-Ела.- и ме поведе към банята, но първо взе чашите ни.
Голямата баня беше цялата във свещи и рози, а във ваната плуваха листа от рози. Лампата беше изгасена и целият град светеше.
-Цялата романтика за моят малчо- прошепна тихо и целуна вратлето ми нежно.
-Прекрасен си.
-Ще свяла роклята ти- и откопча ципа ми. Съблече я и я хвърли на пода-Сега сутиена- и усетих пръстите му по закопчалката ми. Откопча го и го свали от мен. 
-Обърни се.
-Срам ли го е моят малчо?
-Мхм.
-Обърнах се.
-Благодаря ти Дом- казах и събух бикините си, а после влязох във ваната. Беше топло и приятно.-Готово.
-Да се съблека и идвам- каза и изхлузи набързо тениската си, а аз не можех да откъсна очи от него. Откопча колана и свали дънките си. Прехапах устна щом тръгна да сваля боксерките си и и извърнах глава. Миг по- късно го усетих да сяда зад мен и ме придърпа в прегръдките си.
-Романтика за моят малчо- каза ипостави няколко розички върху кожата ми, а аз се изкикотих.-За какво мислиш?
-За нас.-казах тихо, а той уви ръце около тялото ми.
-Какво за нас?-попита и остави целувка във вратлето ми.
-Не знам.
-Хубави ли неща за нас?
-Мхм. За това след снощи.
-След снощи мога да правя много неща с теб. Като това- и целуна вратът ми-И това- и захапа ухото ми- или това- и усетих ръката му да се спуска по тялото ми-Помниш ли, че ти казах какво търся?
-Мхм.
-Ти притежаваш всичко. А и те направих моят малчо.Само мой.
-Защо е толкова важно това? Мислех си, че мъжете не харесват такива момичета.
-Не е вярно. Всеки би искал да си има нещо което си е само негово. Мислех, че няма такива момичета.
-Защо?
-Защото....повечето момичета с които излизах минаваха през всичките ми приятели.
-Ужас.
-Но аз си намерих теб, сложих ти пръстен и не си те давам на никого.
-На никото?- и се завъртях с лице към него.
-На никого- и сля устните ни.  - Да излизаме ли?
- Още малко. - и взех чашите ни. Подадох му неговата и се усмихнах.
-За какво искаш да пием?
-За нас.- усмихнах се и докоснах чашата си с неговата.
-За нас- и отпихме от чашите. Оставихме ги и той се загледа в мен.
-Какво?
-Водата по кожата ти блести и те прави още по- красива което ме кара да те желая още повече- прошепна тихо.
-Да си вървим в стаята- казах и излязох от водата. Знаех че гледа тялото ми като хищник. По принцип бих се изчервила, но все пак това беше моят мъж.
Увих хавлията около тялото си, той също уви своята, хвана ме за ръката и ме поведе към ссаята. Щом влязохме ме завъртя с лице към него и сля устните ни, а ръцете му махнаха кърпата ми и ме придърпаха към него. Бутна ме на леглото и спусна устните си по настръхналата ми кожа.
-Дом....- изстенах щом засмука ключицата ми и одрах гърбът му.
-Шш малчо-и устните му се спуснаха между гърдите ми, после по средата на плоското ми коремче и обратно сливайки устните ни. Пак и пак, като половинките образуващи едно цяло, с вкус на вино. Премахна кърпата си и останахме само ние. -Нежен малчо- прошепна и целуна челото ми раздалечавайки бедрата ми. Целуна ме нежно, кожата му докосна моята и се притисна в мен, Болката беше незначителна. Ръката ми се спусна по тялото му докосвайки перфектните му гърди и плочки. Тласъците му ме отвеждаха на място по-хубаво от рая.
-Малчо- прошепна в свивката на вратът ми и ме погледна.
-Дом...- и ноктите ми се забиха в кожата му, топката в стомахът ми избухна и погледът ми се изгуби в неговият.
-Моят малчо- целуна челото ми, излезе от мен, легна на леглото, придърпа ме върху себе си и ни зави.-Сладък мой малчо.
-Твоят малчо- изкикотих се и се сгуших в него.
-Хареса ли ти романтичната ни вечер?
-Беше прекрасна, като теб- и го целунах.
-Да спим искаш ли?
-Мхм.- и се наместих върху него.
-Лека нощ, мой малчо.- ш целуна челото ми.
-Лека нощ, Дом- целунах вратът му, вдишах ароматът му, усмихнах се и затворих очи, а той уви ръцете си около мен и след миг заспа....

For more, please vote!!!!!☆☆☆♡

Nightmare or...beautiful dreamDonde viven las historias. Descúbrelo ahora