7

4.5K 169 1
                                    

Влязохме в моята стая и затворих вратата, а Тина седна на леглото ми. Седнах до нея и оставих чантата си до мен.
-Е как върви?
-Добре, при теб какво стана с онзи....Марк?- попитах и се облегнах на възглавницата.
-Нищо...излязохме на среща и така. Довечера пак ще излизаме.
-Къде? - попитах и в този момент телефонът ми започна да звъни. Усмихнах се и вдигнах.
-Ало- казах с усмивка.
-Аз...какво трябваше да купя за вкъщи? В магазина съм, понеже свърших по-рано.
-Ахаам.- и извадих  от  чантата списъкът - Масло, мляко, плодове, пиле или каквото решиш, а и понеже Амбс утре ще идва и ще правим сладкиш, купи още едно мляко, мая, брашно, бисквити и пудра захар. 
-Друго? Не помня има ли уиски или не.
-Няма. Вземи и вино и кафе. 
-Това ли е?
-Да.
-Малчо.....липсваш ми- каза и аз легнах на леглото.
-И ти на мен. Свърши ли в офиса работата?- попитах  и се заиграх с пръстенът си
-Да. Ти какво правиш?
-Говоря си с Тина.
-Тогава ще те оставям. Забавлявай се мой малчо.
-А ти не забравяй да купиш всичко.
-Няма. Чао.
-Чао- и затворих телефона- И къде беше срещата?
-Няма значение. Какво беше това?
-А нищо. Доминик е в магазина- казах най-спокойно, обаче пеперудите в стомаха ми изобщо не бяха спокойни.
-Какво беше това "и ти на мен"?- попита и ме побутна.
-Нищо.
-Кло, познавам те от..........не знам точно, само помня че ти крадях шишето с мляко и никога не съм те виждала такава.
-Ще ти кажа, но няма да казваш на никой и няма да пищиш- казах и седнах срещу нея.- Обещай ми.
-Обещавам. Кажи ми.
-И няма да питаш за подробности.
-Добре. Кажи ми.
-Снощи стана нещо- казах и сведох глава с усмивка
-Какво?
-Станах негова- и се изчервих.
-Какво?- и беше на път да изпищи но спря- Вие сте правили секс?
-Мхм.
-И?
-Без подробности- напомних и.
-Хайде де Кло. Поне кажи как беше?
-Като в рая-казах тихо.- Той не е такъв, какъвто го представят вестниците и списанията. Няма нищо общо. Те го представят като разглезен богаташки син с готина кола, а той изобщо не е такъв.
-А какъв е?
-Ами...той е мил, грижовен, нежен, досетлив, забавен, ревнив- и се изкикотих.
И?
-Секси, но само аз имам право да казвам това, защото е мой- изкикотих се пак- Ела да видя мама, че след малко ще ме вземе.
-Добре- и отидохме при мама.
-Мамо дай ми рецептата за кекса- казах и седнах на стола до масата.
-За какво ти е?
-Обещах на малката да правим утре кекс. 
-Малката?
-Амбс, сестрата на Дом..иник.
-Ахаа.
-Заведохме я в мола и там видя някакво момче и ни заряза. Беше сладка. После..всъщност вчера дойде вкъщи по спешност и само отварям вратата, миличката беше толкова уплашена.
-Защо?
-Дойде и за пръв път. Ние бяхме говорили за това в петък и беше подготвена.
-А брат и?
-Трябваше да му кажа и беше доста неловко...- и телефонът ми звънна отново.
-Да.
-Отпред съм малчо.
-Добре- и затворих телефона- Аз..трябва да тръгвам.
-Ама ти сега дойде- запротестира мама
-Ще дойда пак мамо- и я прегърнах.-Обещавам.
-Стига лельо Ан. Не отива в затвора, а се прибира в тях. 
-Да знам..просто малкото ми момиченце порасна.Хайде тръгвай- и ме изпрати до входа 
-Здравейте госпожо- поздрави я Дом от колата.
-Здравей. Чао миличка и да дойдеш пак- и ме прегърна отново.
-Добре мамо, не се тревожи-целунах я и се качих в колата- Чао. Ще дойда пак- помахах им, а колата тръгна. След  няколко метра колата спря и го погледнах.
-Защо спря?
-За да ннаправя това- каза, погледна ме и сля устните ни. -Липсваше ми малчо- прошепна и ме целуна отново, а аз увих ръце около вратът му.
-И ти на мен- казах и го целунах отново. Устните ни се сливаха пак и пак.
-Шоколад ли е ял моят малчо- попита щом се отдели от мен.
-Да.- и се изчервих- Как разбра?
-Усетих го по устните ти малчо. Бяха още по-вкусни- и ме целуна отново- Най-вкусните малчо.- и целуна челото ми- Имам подарък за теб.Заповядай- и ми подаде букет от червени рози.- За най-прекрасната жена на света.
-Благодаря, Дом- и го целунах отново.
-Прибираме ли се мой малчо?
-Да....
Паркирахме пред вкъщи, взех си букета и слязох от колата.
-Да ти помогна?
-Не. Носи си цветята, аз ще взема чантите- и отвори багажника. Извади чантите, заключи колата и тръгнахме нагоре.
-Как мина в офиса?-попитах го в асансьора.
-Работа като работа. Казах им да не звънят толкова рано, защото ще събудят жена ми.- каза и ми се усмихна. Слязохме от асансьора, отключих и влязохме. Намерих ваза и сложих букета.
-Дай  чантите.
-Ето малчо.
-Прибери това в шкафа- и му подадох бутилките, а аз прибрах нещата в хладилника.
-Как мина денят ти малчо?- и ме придърпа в скута си. Седеше на дивана, а аз подреждах.
-Нали бяхме цял ден заедно- изкикотих се и го погледнах.
-Не е вярно. Имаше цели два часа в които бях без теб. Какво прави тогава?
-Дойде Тина и си говорихме, после бяхме с мама и ти дойде.
-Какво си говори с Тина?- попита намествайки ме в прегръдките си.
-Ами..за теб и за.......Марк.
-Марк?
-Не го познавам. 
-А какво за мен?
-Момичешки работи- обясних и прокарах пръст по челюстта му.
-Утре момчетата ще дойдат на вечеря.
-И Амбс ще спи в нас.
-Значи пълна къща
-Мхм.
-Ще прекараш ли една романтична вечер с мен тази вечер...жено?
-Какво включва това?
-Вечеря на свещи и бутилка от любимото ти вино, вана с ароматни свещи и същото вино и за финал....ще те любя като снощи- прошепна и ме целуна- какво ще кажеш?
-Звучи прекрасно- и го целунах.
-Не си сваляй роклята.
-Добре. Да си приготвим вечерята?
-Да. Хайде.

For more, please vote!!!☆☆☆♡

Nightmare or...beautiful dreamWhere stories live. Discover now