11

3.9K 148 4
                                    

Паркира пред един голям мебелен магазин, за когото бях слушала по телевизията.
-Хайде малчо.- усмихна ми се и слезе от колата. Слязох от колата, оправих си роклята и го хванах за ръката.
-Какво ще купуваме?
-Може да си вземем чаши, чаршафи за спалнята и някаквш други неща, искаш ли?
-Трябва да вземем някакви тенджери защото имаме само 2.
-Добре малчо.
Влязохме в магазина и започнахме да обикаляме.
-Виж тези ще ти отиват на пижамката.
-Стига. Само ми се смееш.
-Не ти се смея. Обичам пижамката ти- придърпа ме в прегръдките си и ме целуна. -Да ги вземем?
-Мхм. Помниш ли размерите на леглото?
-Най-големите.- каза повдигайки веждата си, а аз се изкикотих.
-Мога ли да помогна с нещо?-попита жена на около 40.
-Да. С жена ми искаме от тези чаршафи.
-Размери на леглото.
-Най-големите.
-Добре. От този цвят нали?
-Засега да- каза Дом и продължихме да разглеждаме като вървяхме
-Виж тези червените. Харесват ли ти Дом?- попитах и го погледнах с усмивка.
-Харесва ми- усмихна ми се и целуна челото ми.-Да вземем още едни?
-Зелени?
-Добре....
-Виж това е много сладко- и докоснах бебешкото легълце.
-Да. Да си го купим?
-За какво ни е?
-Може да си направим бебе след година две. Ще прилича на теб. Ще има твоите очи, носле, устни.-и ме целуна по рамото-искаш ли?
-Ще видим.
-Хайде да видим тенджерите и да си ходим.- каза и ме дръпна към тенджерите.
-Нали не ми се сърдиш?Просто мисля че още не съм готова.
-Не се сърдя, малчо. Знам че си още малка и ще изчакаме.-и целуна челото ми прегръщайки ме.-Да видим какво ни трябва за кухнята и да си ходим...
Купихме нещата и се прибрахме.
-Аз ще поработя малчо.
-Аз ще пусна чаршафите и трябва да свърша още някои неща.
-Добре малчо-и целуна челото ми, а после си свали тенискага и остана по шорти. Пуснах чаршафите в пералнята и се преоблякох, оправих леглото и сега прибирах нещата от миялнята.
-Малчо ще ми дадеш ли една бира?
-Да Дом.- извадих от хладилника, а на мен си взех сок и му я занесох.-Заповядай Дом.
-Благодаря малчо. - и ме целуна.-Виж това добре ли е?
-Пробвай с друг шрифт- казах и се облегнах на рамото му, а той ме прегърна.
-Този или....този?
-Първия.
-А цветовете?
-Сложи по-светли.
-Да. Така е по-добре- запази презентацията и затвори лаптопа.-Сега какво ще правим?
-Не знам. Ти какво предлагаш да правим?-попитах гледайки го в очите. Бях си облякла потниче и къси панталонки
-Искаш ли...да си отидем в спалнята?
-В спалнята?-попитах хапейки устната си.
-Да. Пак го правиш?
-Знам- прошепнах и се наведох към устните му сливайки ги с моите. Усетих ръката му по дупето ми придърпвайки ме в скута си. Седнах в него и ръката му се плъзна по гърба ми, а езикът му галеше моя. Стисна леко дупето ми и изстенах.Усещах издутината срещу тялото ми в шортите му. Едната му ръка галеше дупето ми притискайки ме към себе си, а другата се спускаше по тялото ми.
-Дом...- изстенах между две целувки.
-Знам малчо- каза и съблече потника ми разкривайки черният сутиен и прашки в същия цвят. Прехапа устната си оглеждайки тялото ми. -Изглеждаш толкова секси само за мен.
-Само за теб-усмихнах се и го целунах отново, а пръстите му се спуснаха към края на късите ми панталонки. Издърпа ги и ги хвърли на пода.
-Толкова секси...и толкова моя- прошепна и ме целуна бавно, а ръката му се спусна в косата ми. -Само моя- и ме постави на дивана надвесвайки се над мен. Спуснах ръцете си по тялото му и издърпах шортите му. Прекъсна целувка и спусна устните си по вратът ми смучейки кожата ми.-Моята Клоуи.
-Твойта-прошепнах и усетих как докосна сутиена, проследи пътят му до закопчалката и го свали от тялото ми, а устните му се спуснаха по гърдите ми.
-Красива си малчо- каза и целуна челото ми, а пръстите му издърпаха прашките.-Моят красив малчо.
-Обичам те, Дом- изрекох гледайки го в очите.
-И аз те обичам малчо. Обичам те мой малчо- каза ми и целуна устните ми, нослето ми, бузата, челото и после пак устните.
Пръстите ми стигнаха боксерките му и ги издърпах.Ръцете му галеха тялото ми, а устните ни се сливаха пак и пак в нашата безкрайност.
-Обичам те малчо.
-И аз те обичам Дом-казах докато се наместваше между бедрата ми. Устните ни се сляха и след миг пронекна в мен, карайки ме да изстена. Прекъсна целувката и зарови глава във вратът ми смучейки кожата ми движейки се нежно в мен. Устните му обходиха вратът и гърдите ми, което ме отведе извън реалността.
-Мой малчо- прошепна във свивката на вратът ми и топката напрежение в стомахът ми избухна карайки тялото ми да се разтресе.
-Дом..-изстенах със замъглен поглед заабивайки нокти във гърбът му. Укетих как положи глава върху гърдите ми и се отпусна.
-Обичам те.
-И аз те обичам.
-Ще те пренеса в спалнята- каза и излезе от мен. Вдигна ме и се сгуших като бебе в него.
-Обичам те.
-И аз те обичам малчо- и ме целуна по косата. Сложи ме на леглото и ме зави лягайки до мен.-Ще подремнем ли?
-Идеятя е добра, скъпи.-изкикотих се и се наместих върху гърдите му.
-Сладки сънища мой  малчо.
-И на теб Дом- затворих очи и се отпуснах в прегръдките на момчето което обичам.

For more, please vote!!!!!☆☆☆♡

Nightmare or...beautiful dreamWhere stories live. Discover now