második

124 10 0
                                    

A társaságunk lassan szedelőzködni kezd, a többi utas pedig már beállt a sorba, hogy minél hamarabb feljusson a gépre és elfoglalja a helyét.

- Felkészültetek?- néz ránk vigyorogva Rick.

- Még jó!- mondom határozottan, de nem vagyok biztos benne hogy tényleg így érzek.

- Ja, asszem- von vállat Holly kevesebb izgatottsággal.

- Persze. Hoztam magammal sok könyvet, szóval egyértelműen fel vagyok készülve- jegyzi meg Mateo is, mire mindenki rezzenéstelen arcal bámul rá- Most mi van? Ne mondjátok, hogy ti egy könyvet se hoztatok magatokkal!- néz ránk amolyan "ne csináljátok már" arckifejezéssel.

Mindenki megrázza a fejét és inkább beáll a sor végére.

Miközbe lassan haladunk az emberekkel, nyugtatóan a francia barátom vállára teszem a kezem.

- Én hoztam magammal egy könyvet.

- Nem csalódtam benned Rose!- mondja mosolyogva.

- Szóóval, Matthias és Rosaline?- lép hozzánk Holly hirtelen.

- Igazából én Mateo vagyok. Csak Sophia szeret szórakozni az emberek neveivel,asszem.

Épp ő kerül sorra, hogy felmutassa az útlevelét. A nő, aki az ellenőrzést végzi már harmadjára néz a képre, majd Sophira. Valami nem tetszik neki.

- Mi van már? Csak képzelje el a fejem pattanások nélkül. Tudja, akkor még nagyba pubertáltam- magyarázza Sophia.

A nő inkább felvont szemöldökkel visszaadja neki az iratait és tovább engedi.

Miután mindenki sikeresen átesett az ellenőrzésen, társaságunk feldobódva igyekeszik végig a folyosón, a gépezet csalogató ajtaja felé.
A telefonomat nyomkodva írom meg az utolsó üzeneteket Amyéknek, amikor Carter mellém lép.

- Amúgy rajtad nem is áll olyan szörnyen a frufru- jegyzi meg egyszerűen és már be is lép a repülőbe, mire egy mosollyal a fejemen utánasietek.

- Jó, te meg igazából nem is tűnsz olyan öregnek.

- Persze hogy nem. Egy jóképű fiatalember vagyok.

- Hé, bárki is ül a harmadik sor huszadik ülésein, enyém az ablak melletti!- szól fennhangon Sophia.

- Jaj ne... valaki cserélne velem helyet?- szörnyed el Mateo, mikor tudatosul benne, hogy ki mellett kell üljön.

- Nekem is oda szól a jegyem. Ülhetek középen- mondja Holly is miközbe felpakolja a táskáját.

- Hát, akkor ezek szerint mi vagyunk a 19-dik üléseken- nézek a fiúkra.

- Enyém az ablak melletti- vágja be magát Rick a belső ülésre.

Végül Carter kerül középre, én pedig szélre.
Lassan mindenki elhelyezkedik, a légiutaskísérők pedig elkezdenek járkálni az ülések között, amikor egy szőke hajú, fiatal nő esik be az ajtón, az utolsó pillanatba.

- Bocsánat, bocsánat, köszi hogy megvártak, indulhatunk- liheg és megveregeti az egyik stewardess vállát, majd elkezd masírozni a sorok között- Hol vannak a gyerekeim?- kérdezi fennhangon nyújtogatva a nyakát- Akik nyereményutazásra mennek, jelentkezzenek már!- folytatja.

- Öö...- nézek Carterre.

- Hát, ezek szerint ő lenne a kísérőnk- hallom Mateo hangját a hátam mögül.

- Olyanunk is van?- kérdezi Holly.

- Csak én olvastam el a részleteket is a levélbe? Felfogadtak valakit, hogy könnyebben boldoguljunk majd New Yorkba- válaszol a francia.

Hatan New York ellenजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें