harmadik

110 11 0
                                    

- Nos, a ti apartmanotok a harmincadik emeleten van- kezdi magyarázni az idegenvezetőnk- további két másik lakással együtt. Ha jól tudom, most csak az egyik van elfoglalva onnan. Több ilyen épület van New Yorkba, ahol kizárólag csak diákok szállhatnak meg, ezek mind együttműködnek azokkal az iskolákkal, ahonnan ti is jöttetek,és rengeteg más intézménnyel kapcsolatba állnak az itteni iskolák és egyetemek is, így jönnek létre ezek a versenyek világszerte. Hasonlíthatjátok ezt egy cserediák programnak,mivel jelenleg New Yorkból is ugyanúgy küldtek diákokat egy másik helyre,más szervezett programok által- közli velünk izgatottan Miranda,miközbe beszállunk a liftbe, ami akkora, mint otthon a szobám.

- És én még elkezdtem azon gondolkodni, hogy vajon beférünk-e mind a liftbe- mondja Holly csodálkozva és behúzza maga után a bőröndjét.

- Hát, New Yorkba minden nagyba zajlik- jegyzi meg büszkén Miranda.

- Szóóval, csak velünk egykorúak tartózkodnak az épületbe, ha jól értelmezem- gondolkozik hangosan Rick- Ez sok külföldi csajt jelent, ugye?

- Igen szívem, de csak kulturáltan barátkozzatok, rendben?- vágja rá egyből Miranda, mivel leszűrte, hogy mi járhat Rick fejébe.

- Természetesen- válaszol szótfogadva Rick.

Megérkezünk a harmincadik emeletre, az ajtó pedig lassan kinyílik, és elénk tárul egy nagyobb előtér, három ajtóval.
A velünk szemben lévő hirtelen kicsapódik és röhögcsélve kilép rajta két lány. Mikor észrevesznek minket, összesúgnak és mosolyogva odajönnek hozzánk.

- Sziasztok- köszönt a fekete hajú- Charlotte  vagyok- mutatkozik be enyhe francia akcentussal.
A pillantását végig Carteren tartja.

- Emily- int a barna is, aki visszahúzódóbbnak tűnik, ő viszont Ricknem küld egy halvány mosolyt. Ezek két másodperc alatt megbeszélték, hogy melyik pasi kié, vagy mi lehet a taktikájuk?
Mindenki eldünnyögi a nevét, Miranda pedig lassan az ajtónk felé terelget minket.

- Szóval, ti vagytok az új lakók. Meddig maradtok?- kérdezi Charlotte, túlzott érdeklődéssel a hangjába.

- Egy hónapig- válaszol vigyorogva Rick.

- Sajnos mi még csak két hetet maradunk itt- mondja Charlotte lebiggyesztett ajkakkal- de remélem ki tudjuk együtt használni a maradék időt, amit itt töltünk- Carter felé fordul, majd megsimítva a vállát, beszáll a liftbe a barátnőjével együtt.
Te jó ég, ha nem lett volna itt Mrs.Clark, szerintem még rá is mászott volna.

- Nemsokára összefutunk. Majd átjöhettek hozzánk, ha van kedvetek- köszön el Emily.

- Mindenképp- kacsint rájuk Rick, ezzel pedig bezárul a liftajtó.

- Mekkora ribancok- jegyzi meg Sophia nem zavartatva magát.

Miranda csak a fejét csóválja, majd kivesz a táskájából egy nagy kulcscsomót.

- Na szóval, egy kulcsot kap mindenki fejenként, nem elhagyni őket!

- Ez a kicsi kulcs mihez van?- kérdezi Holly, mikor leesik neki,hogy nem csak egy lakáskulcsot kaptunk.

- Az a lenti szekrényedhez van az öltözőbe, ami a medencékhez tartozik- válaszol a kísérőnk.

- Hát ez egyre jobb- örvendezik Rick és mintha látnám a szemébe,a bikinis lányok visszatükröződését.

- Igen, úgy olvastam, hogy van egy kisebb spa részleg lent. Szauna meg ilyenek- mondja a jól informált francia barátunk.

- Jól hangzik!- mondja Holly izgatottan.

Hatan New York ellenWhere stories live. Discover now