Prima zi in Constanta ~ continuare la capitolul 1

1.2K 64 7
                                    

Ne-am trezit la 7:30 si am mâncat micul dejun.Ma mir cum de nu am mai gasit-o pe Ale topaind în casă.Ne-am pus bagajele în mașină si am plecat.Imi va fi (fii) dor de locul ăsta.Dar păcat că eu nu am avut prieteni în București.Dar sper sa îmi găsesc prieteni noi în Constanta,cel puțin.
După 2 ore de drum,am ajuns la blocul unde ne-am mutat.La etajul 2 am văzut un cățel la fereastra.Mi se părea prea cunoscut.Dar în fine.Am urcat bagajele.Erau grele,dar am observat că valiza a devenit,deodata,mai ușoară.
?:Lasa-ma să te ajut!
Vocea aia mi se părea cunoscută.M-am întors în spate și l-am văzut pe....Vlad Munteanu!
V:Dă-mi mie valiza!
Eu:Bine! Mulțumesc de ajutor!
V:Cu placere!Cred că ești noua vecina!
Eu:Da,eu sunt.
V:Eu sunt...
Eu:Nu e nevoie sa te prezinți.Eu știu cine ești.Esti Vlad Munteanu,un vlogger din Constanța cu o carisma de Constanța!
V:Dap.Eu sunt ăla😂😂😂
Eu:Eu stau la etajul 2,apartamentul 23.
V:Se pare că stăm fata in fata.
Eu:Mda.Vorbim mai târziu!
V:Ok!Pa!
Eu:Pa!
Intru in camera mea și a lui Ale.Noi împărțim camera.Ne despachetam lucrurile.Ale adora foarte mult camera asta.Trebuie sa recunosc și eu,e perfecta!Deodată primesc un mesaj de la un număr necunoscut.
?:Hey!Sunt Vlad!
Eu:Bună!Cum mai merge?
V:Bine.Vrei să ieșim în parc mai târziu?Cam pe la ora 18:00.
Eu:Ok.Dar pot să o iau cu mine pe sora mea geamana?
V:Wow!Nici nu știam că ai o sora geamana!
Eu:Ei bine,acum știi!Pot să îl iei si pe Cristi dacă vrea.
V:Super!Ne vedem in fata blocului!
Eu:Bine!Pa!
V:Pa pa!
*****
Ale era în camera si stătea pe instagram.
Eu:Ale!Vino aici!
Ale:Ce e?
Eu:O sa ieșim în parc cu gemenii Munteanu.
Ale:Cu Muntenii???
Eu:Da,nebuno!Si nu mai țopăi în casă!
Ale topaia ca de obicei.Cred ca acum ne înjură vecinii 😂😂
Eu:Ho,iepure! Opreste-te si schimba-te!E deja 17:10.
Ale:Oki!
Ne-am făcut câte un dus pe rând.Eu m-am îmbrăcat cu un tricou alb,pantaloni scurti,o cămașă subțire peste si tenesii mei Vans.O sa îmi iau si penny board-ul meu,telefonul si niste bani la mine.
*Din perspectiva lui Ale*
NU IMI VINE SA CRED CA M-A CHEMAT ANA CA SA II INTALNESC IN SFARSIT PE MUNTENI!Dap.Acum pot să mor si eu împăcată,pentru ca o sa ii vad pe Munteni!Si logic ca alerg si țopăi acum in casa ca un iepure nebun 😂😂.Ok,trebuie să ma imbrac.Ma imbrac cu tricoul castigat de la Bătălia Aromelor(Eu #suntananas),pantaloni scurți și poșeta mea cu telefonul si banii.Imi iau si eu penny board-ul.
****"*"*"*
Next la 5 👀 si 1 ⭐.

Gemeni cu gemeniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum