Din perspectiva gemenelor,Muntenilor si lui VuDeni
Ana:Vara a zburat repede.Acum e toamnă și vine liceul.Eu si Ale suntem in clasă cu frații Munteanu.
Ale:S-au întors părinții din străinătate.S-au bucurat foarte mult când ne-am văzut după o perioadă așa mare de timp.
Vlad:A fost cea mai epică vară alături de gemenele astea!
Cristi:Mda.Dar ați uitat cat de epic a fost Meet-ul,frate!
Ale: După Meet,ne-am luat la revedere de la gașca noastră nebună de vloggeri.
Cristi:Auzi bă,dar am văzut-o pe Deni când viola o fată în spatele scenei.
Deni:Mda,am violat-o pe Mimi.Am văzut-o după ce am vorbit cu Selaru.Flirta cu Pufosel.Sper ca s-a învățat minte sa nu se atingă de Deniz!
Deniz:Deni,gelozia te-a prins.Hehehe.
Deni:Hai mai taci!Eu tin la tine si tu râzi ca prostul de mine.Cristi!Ai cumva bâta din carton la tine? Trebuie sa ii dau o lecție lui Deniz Vural!
Cristi:Ia-o,sefa!😂😂
Vlad: Stai,coae!De ce dracu te cari cu bâta după tine??
Cristi: Dacă ma întâlnesc cu Geta nu trebuie să îi dau in cap cu ceva?
Ana:Hai Deniz! Fugi mai repede!
Deni: VEZI CE TI-O IEI!EXACT CA MIMI!!DENIIIZ!!HAI LA MAMA,PUFOSEL!
Ale:Fai,mor!😂😂😂
Ana:Hahaha!😂😂
Si am râs cu toții ce beleaua lui Deniz..--------------
Hey!Sper ca v-a plăcut această carte!Acesta este ultimul capitol!O sa fiu activă pe cealaltă carte a mea "Fata cu ochii albăstrui" .Daca va place proza scurtă,acolo găsiți.Va mulțumesc foarte mult pentru atâtea voturi si lecturi!
Va mulțumesc că ati fost cititorii acestei cărți!
Eu doar va spun "La revedere!"
CITEȘTI
Gemeni cu gemeni
FanficDoua surori gemene,Ana si Ale,se muta in Constanta.Acolo se împrietenesc cu doi frați gemeni care locuiesc în același bloc si petrec vacanța de vară împreună. P.s:Sper sa va placa!