Intalnire dublă ~partea finală a acestui capitol

608 43 3
                                    

*Din perspectiva lui Ale*
A trecut si ziua asta și s-a făcut ora 18:00.Toti eram în sufragerie.Ana stătea lângă mine pe canapea,Vlad pe fotoliu si Cristi stătea pe preș ca de obicei.
Eu:Ana,vino să ne pregătim!E deja ora 18:00.
A:Ok.
V&C:Ne pregătim si noi si va așteptăm jos.
Eu:Bine.
Baietii se schimbau în altă cameră.Deci eram cu Ana în camera noastră de dinainte.Eu mi-am făcut un fel de rutină de dimineață,doar ca nu era de dimineață.La fel si Ana.Eu m-am îmbrăcat cu o rochiță de vara albă scurtă.Ana s-a îmbrăcat cu rochia ei neagra din dantela tot scurtă.Ne-am machiat puțin.Noi nu suportăm să avem 3 kg de machiaj pe față.Ca si coafura ,eu mi-am făcut o coadă de pește, iar Ana si-a lăsat părul liber.Ne-am luat fiecare poșeta cu telefonul si banii.
*Din perspectiva lui Cristi*
Eu si Vlad eram gata si am plecat cu taxi-ul la o florărie.Am luat două buchete de flori pentru fete si ne-am întors acasă.
In 10 minute au coborât si fetele.
Le-am oferit florile.Daca nu știați,soferul mașinii era tatăl meu și al lui Vlad [prea multe detalii:))].
*Din perspectiva Anei*
Cand am coborât jos,i-am văzut pe băieți cu doua buchete de trandafiri.Vlad mi-a oferit un buchet de trandafiri albi,iar Cristi i-a oferit lui Ale un buchet de trandafiri roșii.
V:Un buchet frumos pentru o fata frumoasa!
Eu:Vai! Mulțumesc frumos,Vlad!
Am plecat la restaurant cu șoferul privat 😂. Șoferul era tatăl lor.(Cred că deja a spus Cristi asta 😂😂).
*Din perspectiva lui Ale*
Am ajuns la restaurant.Era un restaurant gen de fițe.
C:Îți place aici?
Eu:Să îmi placă?Ador tare mult locul ăsta! Mulțumesc mult ca m-ai adus aici!
C:Cu plăcere!
Ne-am așezat la mese diferite.Cristi mi-a tras scaunul ca să ma așez.
C:Luați loc!
Eu: Mulțumesc!Ești drăguț.
Cristi s-a făcut puțin roșu la față.
Si Vlad i-a tras scaunul Anei ca să se așeze.Dom'le ce politicoși sunt băieții ăștia 😂😂
*Din perspectiva lui Cristi si Vlad*
Noi am comandat spaghete.
C:Si cola talpă.
V:Eu Sprite.
C:Mda..
V:Numai de cola talpă știi sa zici?
C:Nu.
V:Atunci de ce băutură mai știi să zici?
C:Cola lime talpă .
V:Las-o talpă.Tu ești oricum un prost.
C:Dar nimeni nu te intrece pe tine la prostie.
V:....
*Cri cri cri*
C:😂😂😂
*Din perspectiva Anei*
Dupa ce am mâncat la restaurant si am mai stat de vorbă,am mers undeva,dar nu stiu exact.Eram legată la ochi de Vlad.
Eu:Vlad!Ești aici?
V:Da,sunt lângă tine.
Eu:A,ok.Dar unde suntem?
V:O să vezi.
Si mi-a dezlegat batista de la ochi.Eram pe plaja si era o pătură,iar pe pătură era un suport cu doua înghețate în el.Luna era foarte mare și la cum arata,zici ca saruta marea.Ne-am așezat pe pătură si admiram luna.Dupa ce am mâncat înghețata,am început să vorbim.
V:Si îți place aici?
Eu:Da!E foarte frumos aici!
V:Ma bucur că îți place!
Eu i-am zâmbit.
V:Ăm...Te-am adus aici ca să îți spun ceva.
Eu:Da?Ce este?
V:Sti,eu până acum nu am simțit niciodată asta până acum pentru o fată.
Eu:...
V:Eu te plac!Dar nu ca prieteni...
Eu:....
V:....
Se făcu liniște.Nici musca nu se auzea.
V:Iarta-ma ca te-am deranjat cu chestia asta.Dar am vrut sa îți spun ce am avut de spus...
Eu:Eu..
V:Eu plec.Scuza-ma pentru că ti-am zis-o așa de brusc.
Eu:Nu pleca!Nu mai deranjat cu nimic.
V: Serios?
Eu:Da.Eu am rămas cu gura căscată când am auzit că tu simți ceva pentru mine...Chiar nu ma asteptam!
V:....
Eu:Știi,eu credeam că aveai deja o iubita si n-am riscat.
V:Eu te plac de când te-ai mutat in blocul meu.
Eu:Încă de la faza cu valiza?
V:Mda..
Si el a început să se facă roșu la față.
Eu:Iui!Ce cute ești când te inroșești!
V:Mersi...
Eu:Cu plăcere😜
V:Mai am o întrebare..
Eu:Sigur.Ce este?
V:Vrei sa fi iubita mea?
Eu i-am sărit in brațe.
Eu:Normal ca vreau!
Si Vlad m-a sarutat.A fost cel mai cute moment din viața mea!
Nebunii de Ale si Cristi au văzut sărutul.
C: Bravo,frate!
Ale:Sa va țină!
E&V: Mulțumim!
Eu:Si vouă sa va tina!
Ale: Mersi,soro!
Am plecat toți acasă.A fost,literalmente,cea mai incredibilă zi din viața mea.Pur si simplu,il ador pe băiatul ăsta 😊.
*****
Sper ca v-a placut capitolul ăsta.Sincer,tot ce am scris în capitolul ăsta mi s-a părut cute si nu fără cringe.O sa scriu mai des mai multe capitole noi,pentru ca a venit vacanța.Sper ca va place cartea asta si ca ați intrat,macar puțin,in pielea personajelor.Ma bucur când văd un vot și comentarii cu "Next" de la voi.Va mulțumesc mult si sper sa va placa continuarea acestei cărți!
Next la 2 👀 si 1 ⭐.



Gemeni cu gemeniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum