Capitolul 2:Plimbarea~partea a 2-a

949 50 2
                                    

*Din perspectiva lui Ale*
Nu îmi vine să cred că eu stau pe aceiasi banca cu...*sa bată tobele*...Cristi Munteanu!Îmi bătea inima mea de iepure nebun.Cred ca topaia prin stomac si inima asta nebună și-a chemat prietenii ei la petrecerea din stomacul meu,fluturasii.Ce să zic,Ana avea dreptate că eu sunt un iepure nebun.Cristi tot îmi studia ochii.Se uita la fiecare părticică din mine.Eu încercăm sa ma controlez si sa nu înroșesc în fața lui.Controleaza-te,inima nebuna ce ești!
*Din perspectiva lui Cristi*
Eu studiam fiecare părticică din fata asta.Dupa ce am analizat tot,mi-am dat seama că e perfecta.Dar nu flirta ca retardatul!Vlad avea dreptate că sunt un prost si trebuie sa ma controlez.Dar tot prost rămân😂.
Eu eram cu capul în nori,iar Ale striga la mine.
Ale:Cristi?Ești bine?
Eu:D-da!De ce întrebi?
Ale:Văd că tremuri de tot si inrosesti când te uiți la mine.Daca nu te simți bine,spune-mi si mergem acasă!
Eu:Stai liniștită!Sunt bine.
Ale:Ma bucur că ești bine!
*OMG!E prima dată când o fata își face griji pentru mine!Cred că simt ceva pentru Ale!Dar,o să îi spun asta mai târziu*
*Din perspectiva lui Vlad*
Ma bucur ca s-a abținut prostul de frate-miu.
Eu în șoaptă:Bravo,prostule!Ai reușit să te abții,in sfârșit!
Ana în șoaptă:Bravo,nebuno!Ai reușit să te controlezi!Sunt mandra de tine!
Eu si Ana ne-am uitat unul la altul.
Eu&Ana:Tu ce faci aici?Pai,ii ajut pe porumbeii ăștia.Chiar așa?
Si am început să râdem.
Ana:Gata.
Eu:Tu o ajutai pe Ale?
Ana:Mda.Ea uneori nu poate să se controleze.Mai ales în situația asta.
Si după mi-a șoptit la ureche ca să nu audă porumbeii aia cu capul în nori.
Ana: Știi,de când face Cristi vlog,Ale e obsedată de Cristi.Si văd că a putut să se calmeze.A facut-o pentru ea si Cristi!
Eu:Știi,cand Cristi întâlnește fete,el flirtează cu ele,ceea ce nu e ok pentru el.Adica,cunosti de abia o fată și incepi sa te dai la ea ca handicapatul.Trebuie să învețe sa aibă răbdare cu fetele,si poate după să se dea la fata respectivă.Mai si sperie fata când face fața aia de violator în serie.
Si am început să râdem atât de tare, încât Ale si Cristi ne-au văzut.
C:Mai,mai,mai...Văd că Vlad si-a găsit o gagică.😂😂
A:Cristi,ce prost ești!😂😂
Eu:EU NU FLIRTEZ CU EA! DOAR VORBEAM DESPRE CEVA!Numai la prostii te gândești,handicapatule!
Ana:Bi..ne..Să înțeleg că trebuie să iei o pauza mare de la Tedy!
A:Asta cred si eu.Ce spui despre asta,Cristi?
C:Ok.Uneori ma ia valul😂😂
Si am început să râdem ca nebunii😂😂😂
******
Next la 3 👀 si 1 ⭐

Gemeni cu gemeniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum