Ezgi'nin Ağzından;
Gözümü açtığımda, Tuğba ile omuz omuza yatmış olduğumuzu anladım. Ama Jack gitmiş olmalıydı çünkü ortalıkta yoktu.
Poyraz'ın odasından , doktor bir de hemşire çıktı. Kalktığım gibi Tuğba'nın başı koltuğa çarptı ve uyandı. O da uyandığı için benim peşimden geldi. Doktorun yanına gittim.
Ben:Merhaba, Doktor Bey! Durumu nasıl?
Dr:İyiye gidiyor gibi.
Ben:Gibi?
Dr:Çok az ilerleme var yani...
Hr:Yani çok değişiklik yok!Tuğba omuzlarımdan tuttu ve tekrardan koltuğa oturduk.
Ekin'in Ağzından;
Sonunda evden kaçabilmiştim. Motora atladım ve holdinge gittim. Motoru her defasında daha çok hızlandırıyordum. Fazla sürmeden holdinge varmıştım.Motoru bıraktım , anahtarı vale ye verdim. Koşar adımlarla sekreterin yanına gittim.
Ben:Babam?
Sekreter:Babanız odasında Ekin Hanım!
Ben:Tamam!Masaya yavaşça vurdum ve asansöre gittim. Ama dolu olduğu için koşarak merdivenlerden çıktım.
Odanın kapasının önüne gelmiştim. Kapıyı açtım ve önce kafamı geçirdim.
Ben:Baba!!
Babam:Gel kızım!Yavaşça adımlarımıiçeri attım. Ayakta dikiliyordum.
Babam:Otur kızım!( koltuğu göstererek)
Koltuğa oturdum. Kaskımı önümdeki masaya bıraktım.
Ben:Baba ben-..
Babam:Yine mi alış-veriş'e. Tamam bekle!Yanındaki telefonu eline aldı ve tuşlara basmaya başladı.
Ben:Öyle değil baba!...
Babama döndüm gözlerimi kapattım.
Ben:B-ben gitmek.... istiyorum!!
Babam şoke olmuş şekilde bana bakıyordu...
Damla'nın Ağzından;
Şeyda ile karşı karşıya oturmuş kahve içiyorduk.
Şeyda:Şu Ekin... ne oldu gelemedi... yarım saat oldu.
Ben:Evet .... baksak mı??Şeyda kafa salladı. Kahveleri bıraktık ve yukarı çıktık. Şeyda kapıyı çalmaya başladı ben de merdivene yaslanmış onu bekliyordum.
Şeyda:Damla ya açmıyor!!
Merdivenlerden ayrıldım ve kapının önüne gittim. Hızlı bir şekilde kapının kulpunu tuttum ve açmaya çalıştım.
Ben:Kilitlemiş!
Şeyda:Dur!!Koşarak aşağıya indi. Şeyda'nın gelmesini beklerken daha çok deniyordum..
Şeyda hızla yanıma geldi. Elindeki anahtarı gösterdi.
Şeyda:Banyo'nun anahtarı ile aynı.
Ben:Nerden biliyorsun??
Şeyda:Tuğba sayesinde.(pis pis sırıtarak)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHRİN IŞIKLARI!! (BTS)~(5NG)
Teen FictionSadece erkekler çete olacak diye bir şey yok . Kızlarında bir çetesi olur. Hem de daha sert , kızlar her ne kadar duygusal olsa da biz öyle değiliz. Acıma duygumuz diğer kızlara benzemez. Biz farklı 5 kızız. Her ne kadar güzel olsak da sert kızlarız.