Okula geldiğimizi anlayınca taksiyi durdurduk ve taksiden indik.
Ben:Ya motorlarımız neden yok ki?
Ezgi:Bir gün de binme Ekin!!
Ben:Of ya tamam!!Demir kapıdan içer girdik. Ve karşımızda kimseyi görmeyince birden şoke olmuştuk. Yan yana beşimiz sıralanmış bir şekilde müdür yardımcısının yanımıza gelişini izliyorduk.
M.Y:Kızlar? Neden geldiniz??
Ben:Hocam , okula geldik *okulu göstererek*
M.Y:Sizin haberiniz yok!! Bugün okul yok.. Müdür sizlere ömür..
Biz hepimiz ağızlarımız açık bir şekilde müdür yardımcısına bakıyorduk. Müdür yardımcısı yanımızdan hızlı bir şekilde gitti.Damla:Oha cidden mi?? Ölmüş mü??
Ben:Acaba yeni müdür kim olacak?
Şeyda:Bundan sonra daha dikkatli olmalıyız..
Ezgi:Yoksa kovuluruz.
Tuğba:Cidden!!
Ben:Tamam ya!!Geriye doğru döndük ve bir taksi çevirmek için yola bakmaya başladık. Ama hiç bir şey yoktu. Ne bir araba ne de bir taksi. Önümüzden birden bembeyaz bir araba geçti. Ama durdurmayı denemedik çünkü yürümek hoşumuza gitmişti. Beyaz araba birden durdu ve geri geri gelmeye başladı. Araba tam önümüzde durdu. Yavaşça pencereyi açtı ve içeride bilin bakalım kim vardı? Poyraz.. Onu görmemiz ile yüzümüz düştü ve tekrar yürümeye başladık.
Poyraz:Kızlar! Kızlar!
Damla:Ne ya?!
Poyraz:Gelin sizi evinize bırakim.
Ben:Sen bizim evimizi nerden biliyorsun?
Poyraz:Geliyorsunuz!!Deyip kapıyı ittirdi ve sağa kaydı geçti. Son çare olan bu arabaya binmek zorunda kaldık.Arabaya bindiğimizde ,Poyraz Damla ya çok yaklaşıyordu. Tam bir şey diyecektim ki, araba durdu.
Şöför:Geldik beyefendi..Ben pencere kenarında oturduğum için hemen kapıyı açtım. Aşağıya indiğimde kızlarda peşimden indiler. Herkes aşağıya inince Poyraz a baktığımızda hala gitmemişti.
Ben:Gitsen keşke!
Poyraz:Damlacım gidim mi?
Ben:Damlacım diyo ya!
Damla:Rica edersem, CEHENNEM OL!
Poyraz:Emredersin prensesim!!
Şeyda:Manyak mı lan bu?!
Poyraz kapıyı kapattı ve araba ya gitmesi için emir verdi. Bizde içimizden Poyraz a lanetler ederek site ye doğru yürüdük.Eve vardığımızda kapıyı Şeyda açtı be içeri girdik. Ben kolay kolay anahtar taşımazdım ve taşımayı da sevmezdim. İçeri geçtiğimizde her zaman ki gibi televizyonu açtık. Koltuklara oturduk.
Damla elinde beş tane çikolatalı süt, Ezgi ise patlamış mısırlarla geldi. Tuğba ve Şeyda film seçtiler, ben de uyduya taktım ve başlattım. Filmi izlerken beşimizde oturduğumuz yerlerde uyuya dalmıştık..
~~~~~~
Sabah çığlık sesleri ile uyandım. Zıplayarak uyanmıştım. Çığlığın nedenini öğrenince elimi kalbime koydum ve gözlerimi kapatarak derin nefes verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHRİN IŞIKLARI!! (BTS)~(5NG)
Novela JuvenilSadece erkekler çete olacak diye bir şey yok . Kızlarında bir çetesi olur. Hem de daha sert , kızlar her ne kadar duygusal olsa da biz öyle değiliz. Acıma duygumuz diğer kızlara benzemez. Biz farklı 5 kızız. Her ne kadar güzel olsak da sert kızlarız.