10.BÖLÜM:MEKTUP...

56 14 16
                                    

Ezginin Ağzından;

Uyandığımda hala başım dönüyordu ve anladığımca masada yatıyorduk.

Masadaki bardağın üstünde bir not gördüm. Hemen alıp okudum.

" KIZLAR SİZİ UYUTMAK İSTEMEZDİM AMA MECBURDUM. BU ARADA DAMLA UNNİE KUSURA BAKMA SENİ SON DEFA ÖPMEK ZORUNDA KALDIM VE DİĞER UNNİELERİMİ SİZİ SEVİYORUM..."

Hızla ayıldım ve kızlar daha uyanmamıştı. Hızla onları uyandırmaya başladım.

Damlayı ve diğerlerini dürtmeye başladım.

Ben:Kızlar! Uyanın! Ekin gitmişş...

Kızlar birden uyandı.Elimdeki notu okudular.

Tuğba:E-ekin mi??
Şeyda:Gerçekten mi??
Damla:Odada olmasın..?

Hepimiz koşarak odaya gittik. Ama odada kimse yoktu. Masanın üstünde 2-3 tane buruşmuş kağıt ve kalem vardı.

Ben:Kızlar! Mektup yazmış olmalı!!

Elimle masayı gösterdim. Herkes dolapları ve yatakları karıştırmaya başladı.

Şeyda:Ezgi unnie! Buldumm...
Ben:Neredeydi??
Şeyda:Yastığının altında...

Şeyda , koşarak yanıma geldi ve mektubu bana uzattı. Kızlarla göz göze geldik yataklarımıza oturduk.. Ben de mektubu açmaya çalıştım.

Mektubu açtım ve okumaya başladım...

"Sevgili kızlar;

Nasıl başlayacağım bilmiyorum sizlere nasıl hitap edeceğimi bilemiyorum... Ama şunu umuyorum ki beni affedersiniz.. Bu zamana kadar yaptığım hatalar beni bu durum için zorladı...

Sizler benim en iyi arkadaşlarımısınız. Sizleri çok seviyorum. Hep birlikte hayalini kurduğumuz ülke' ye tek başıma gitmek gerçekten çok kötü bir duygu benim için. Ama sizlerle irtibatımı kesmek istemiyorum, kesmekte asla istemem. Bu yaşadığımız son olay beni gerçekten çok sıktı. Biliyorum kötü biriyim. Ama bundan sonra iyi olmak için çabalayacağım. Ve belki siz şu anda bu mektubu okuduğunuzda ben varmış olacağım bilemiyorum. Böyle habersiz gitmek hiç istemezdim gerçek şu ki bu olayı öğrenmeseniz çok iyi olur. Sizlerin beni göndermeyeceğini bildiğim için bu konuyu sizlere hiç açmadım. Son senemi orada okuyacağım. Ve artık bu ülke' ye gelmeyeceğim. Çünkü bütün kötü anılarımı burada bırakacağım sadece sizi, siz arkadaşlarımı, siz can dostlarımı bırakmayacağım. Ve sizleri çok özleyeceğim...
Bu gitme olayımın bir nedeni daha var yaptığım şeyler ise sizin başınızı başka belalara sokmamak Poyraz' ın babası tanıdık olmasaydı belki de ben bir mahkemede yargılanıyor olacaktım. Bu arada Poyraz' dan iyi haber çıkarsa bana söyleyin cep telefonu numaramı değiştirmeyeceğim. Ben burada bir zemin hazırlayacağım 12. sınıf bitince ilk iş gelin lütfen... Bu arada bana asla küsmeyin. İstediğiniz zaman beni arayın çünkü ben de sizi arayacağım. Aradığımda ise soğuk konuşmayın zaten üzgünüm bide siz bana küserseniz çok üzülürüm. Beni güzel anılarınızda hatırlayın....

SİZİ ÇOK SEVEN MAKNAENİZ...

-EKİN... "

Bu okuduğum mektup, bizi gerçekten çok üzmüştü. Ekin'i anlıyorduk. Ama bu yaptığı ile bizim arkadaşlığımıza mesafe koydu.

Tuğba:Gerçekten....gitti mi?
Şeyda:Peki biz ne yapacağız??
Ben:Daha 3 ay var okulun açılmasına..
Damla:Ne yapacağız?
Ben:Asıl Ekin Hanım ne yapacak ona bakacağız...

ŞEHRİN IŞIKLARI!! (BTS)~(5NG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin