11.BÖLÜM:OKUL..

53 11 1
                                    

        Sabah kendiliğimden uyanmıştım. Chi Hyeon ve Jung Jae uyanmışlarmıydı acaba??

       Beni uyandırmadıklarına göre saat daha erken olmalıydı.Elimi yüzümü yıkamak için odadan çıkmaya karar verdim.

        Yatağımı düzelttim ve düzgün bir şeyler giyip dışarı çıkmak için kapıyı açtım. Ama Jung Jae' nin odasından sesler geliyordu.

        Dinlemeli miydim? Tabii ki de evet! Kulağımı kapıya yasladım.

Chi Hyeon: Jung Jae , Ekin 'i önce ben ele alacağım..
Jung Jae:Chi Hyeon! Kızın duyguları ile oynama!
Chi Hyeon:Ah Jung Jae çok safsın. Sana eğleneceğiz diyorum..

        Kulağımı kapıdan çektim ama Chi Hyeon'a çok sinirlenmiştim.

Ben:Demek ki beni ele alacaksın hı??! Sen görürsün eğlenmeyi!!

         Elimi, yüzümü yıkadım ve saçımı yaptım. Bir şeyler atıştırmak için mutfağa gittim.

       Mutfakta 2 tane orta yaşlarda teyzeler vardı.

Ben:Günaydın! Kolay gelsin...

       Hazırlamış oldukları kahvaltılıklardan biraz atıştırdım. Sonra da odama çıkmak için merdivenlere yöneldim. Odamın kapısından içeri Jung Jae bakıyordu. Yavaşça yanına  yaklaştım.

Ben:Günaydın Jung Jae!

          Bağırmamdan korktuğu için çığlık atarak havaya zıpladı ve elini kalbine koydu.

Jung Jae: Ah! Ödümü kopardın ya!
Ben:Ahh!! Bir şey olmaz ya!! Topu topu ölürsün! Kkkk
Jung Jae: Neyse, hazırsın zaten gidelim annemi kapıda bekleyelim.
Ben:Tamam..

          Jung Jae ile aşağıya kapının önüne gittik. Araba, kapının önüne geldiğinde arkadan Si Ah yenge ve gıcık Chi Hyeon gelmişti.

         Hep birlikte arabaya bindik ve okula doğru gittik.

        Okula vardığımızda , arabadan indik ve okulun içine girdik. Vay! Gerçekten çok lüks bir okuldu.. Türkiyedekinden daha da lüks..

      4'ümüz müdür' ün odasına gittik. Kapıyı çaldığımızda "Gir" komudunu duyunca içeri girdik.

Si Ah yenge: Merhabalar Müdür Bey, (beni göstererek) biz yeni nakil için gelmiştik.
Müdür Bey: Tabii ki ! Çocuklarınızın yeni sınıflarını öğrenmek için onları 2-3 hafta sonra yollayın . O zaman belli olur.

         Elimdeki belgeleri Müdür'e uzattım ve dışarı çıktık.

Ben:Si Ah yenge! Acaba bu okulun yurdu var mı??
Si Ah yenge:Evet , tabii ki de var ama ne yapacaksın ki??
Ben:Tek başıma ev tutmak istemiyorum, yurtta kalsam diye düşündüm..
Si Ah yenge: Bizim evde rahat değil misin??
Ben:Hayır öyle değil Si Ah yenge.
Si Ah yenge:Senin kararın ama ben gitmeni istemem..

       2-3 hafta sonra okula tekrar geleceğimden dolayı okulu gezmeden eve geri döndük.

---3HAFTA SONRA---

     Tatilin 1 ayı birmişti. Chi Hyeon zevzeği ise planından hala kararlı gibi, benimle çok uğraşıyordu. Jung Jae ise beni Chi Hyeon'dan uzak tutmaya çalışıyordu..

ŞEHRİN IŞIKLARI!! (BTS)~(5NG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin