ROZDZIAŁ 6.

14 4 0
                                    

Kiedy Kate była już pod domem Mai zapukała do drzwi . 

-Cześć . Wejdź do środka .-otworzyła szerzej drzwi po czym Kate weszła do środka .

-Cześć .-odpowiedziała Kate .

-Miałaś mi wyjaśnić przyczynę twojego noclegu u mnie . Coś sie stało ?

-Mam ci dużo do opowiedzenia . 

Kate opowiedziała Mai wszystko co się wydarzyło . Dziewczyna nie mogła uwierzyć w przyczynę odwiedzin swojej kolezanki . 

Maja otworzyła szeroko swoje zielone oczy .Blondynce ciężko było w to uwierzyć .

-Zrobić ci herbatę lub kawę ?-zapytała ze smutna miną .

-Herbatę poproszę .

Kiedy Maja wstała Kate dopiero wtedy zobaczyła że dziewczyna jest bardzo wysoka .

Kate zaczęła rozglądać się po salonie .Siedziała na dużej brązowej kanapie .Przed nią stał średniej wielkości stół ,na którym stały kwiaty w wazonie .Po prawej i lewej stronie stoją pufy takiego samego koloru co kanapa .Na nich leżą ładne niebieskie poduszki w kształcie kółka . 

Maja wróciła z dwoma kupkami jeden z herbatą dla Kate i jednym z kawą .

-Nie moge wprost uwierzyć .Dlaczego morderca zabił Margaret ? Miała jakichś wrogów ?Musiała być jakaś przyczyna .Tylko jaka ?

-Ja tez sie nad tym zastanawiałam . Zapamiętam zawartość tego pudełka do konca życia .-powiedziała Kate po czym nastapiła chwila ciszy .

Po dłuższym czasie Maja powiedziała :

-Przyniosę co kołdrę i poduszkę .Będziesz spać tu na kanapie .-poszła do któregoś z pomieszczeń w domu . Wróciła jakieś dwie minuty później .

-Prosze rozgość się . Ja idę zrobic kolację .Zjesz ?

-Chętnie .-powiedziała Kate .

Zjadły w ciszy kolacje . Po czym Kate poszła do łazienki wziąć prysznic i umyć zęby .Zmęczona poszła spać .

Niewyjaśnione ŚmierciOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz