1.Bölüm

106 13 10
                                    


Merhaba arkadaşlar umarım hikayemizi beğenirsiniz. Bu hikaye 3 arkadaşın tanışmasıyla başlıyor ve bizde öyleyiz gerçekten de 3 arkadaş olup aklımıza kitap yazmak geldi her birimizin emeği var burada umarım siz de beğenirsiniz yanlışımız olursa kusura bakmayın :)ıyi okumalar. (Düzenlendi)
Medya da karakterler :)

"Heyt yavrum hepsi senin mi?"
İstemsizce yüzümü buruştururken, sesin geldiği yere doğru gözlerimi çevirdim. Sallana sallana bana doğru yaklaşan esmer adamın içki kokusu burnuma geldiğinde resmen kusacaktım. Hadi ama bir insan nasıl bu kadar iğrenç kokabilirdi?

"Git başımdan"

"Niye güzelim eğlenmek istemez misin?"

Onca insan arasından neden ben? Ahlaksızca sorduğu teklifle kısa bir süre şaşkın kalsam da sonradan kendimi düzelttim. Eğlenmek mi istiyordu, peki o zaman.
"Aslında güzel fikir, neden olmasın?"

Tek kaşımı kaldırmış iğrenç bir şekilde kokan adama baktım. Sararmış dişleriyle bana bakarken midemin daha çok bulandığını hissediyordum.
"Gel sana önce bir şey ısmarlayayım."
Önden ilerlemeye başladığında "Olur" diyerek kestirip atmıştım.
Kırmızı bar taburesine oturduğunda yavaşça bende yanına oturdum. Kahverengi ve kızarmış gözlerini beni arsızca süzerek yerimde rahatsızca kıpırdadım.
"Ismin ne?"

"Miray"

"Ismin çok güzelmiş senin gibi"

"Senin ismin ne?"

"Murat"

"Senin ismin de güzelmiş her zaman koyuyorlar galiba "
dediğim de adam şaşkın şaşkın yüzüme bakmaya başladı. Sanki çok garip birşey söylemişim gibi alt tarafı murat koyayım da tur at demeye çalıştım demekki anlamamış.

İçkilerimiz geldiğinde adama dönüp
"Muratcım ben şişeyle içmek istiyorum"

"Şişeyle getir."

"Buyrun"

Elindeki şişeyi alıp kapağını açtım Murata baktığımda bana yiyicekmiş gibi süzmesi daha çok sinirlendirdi. Şişeyi kafasından aşağı döktükten sonra dans eden insanların arasına koştum.
Müzik durmuştu herkes tip tip bana bakarken ne yapacağımı şaşırdım. Adam yerinden kalkıp bana doğru gelmeye başlayınca yanımda duran kız elimdeki şişeyi kaptığı gibi kafasına geçirdi. Herkes bir yandan çığlık atarken ben şaşkın şaşkın kıza bakarken oda bana bakıp elini kaldırıp
"Ben erva"
Kıza şaşkınlıkla bakmayı kesip yerdeki adama baktığım zaman kafası kanlar içindeydi adam ayağa kalkmaya başlarken
"ne yapıcaz?"

"Topukla"
deyip kosan Erva'ya bakıp koşacakken adam kolumdan tuttu bir eli beni tutarken bir eli kafasındaydı ve gözlerine baktığım zaman neredeyse ateş püskürecekti. Bir anda ne olduğunu anlamadan adam iki büklüm olunca onun iki büklüm olmasına sebep olan kişiye döndüm.
"Bende Dolunay"
kıza şaşkın şaşkın bakarken adam yere düştü. Dolunay denen kız tekme atmıştı.
"Topukla"deyip beni de kolumdan çeken Dolunayla birlikte koşmaya başladım.
Hala koşmaya devam ederken ileri de köşeye oturup sigarasını üfleyen Erva'ya doğru koşmaya başladım. Dolunay da yanıma geldiğinde onun yanına oturup soluklanmaya başladık.

Kendime geldiğim zaman
"Zıkkım ıç"deyip elinden sigarayı alıp içmeye başladım.
Üçümüz de birbirimize bakıp gülmeye başladığımızda gece olduğu için sokakta kahkahalarımız kötü kadın kahkahası gibiydi.

"Başımıza dert aldık"

"Ben hallediyordum siz karıştınız "

"Biraz eğlence olsun istedim " Erva bunu deyince kahkaha attım

"Tanışalım?"
Dolunay'a kafamı salladım.

"Ben miray 19 yaşındayım bir abim var ve sevgilim yok" kahkaha attım.

Hep bunlar alkolün yüzünden.

"Ben Erva 19 yaşındayım kardeşim de yok abim de sevgilim de tek tabancayım yani "o da kahkaha attı.

"Ben dolunay 19 yaşındayım gerisi sizi ilgilendirmez" diyip kahkaha atan dolunay'a döndüm.

"Ama bizden muhteşem üçlü olur ha ?"

Kısa oldu kusura bakmayın yeni bölümde görüşmek üzere:)

Muhteşem ÜçlüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin