3.bölüm

61 11 11
                                    

Muhteşem Üçlü Gururla Sunar

Veeeeee üçüncü bölüüüüüümmm

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyiniz.
Keyifli okumalar

Medya:Erva ÖZTÜRK

Miray'ın Ağzından

Taksiden inip evin önüne geldiğimde zile bastım. Kapı açıldığında asansöre binip 4.kata bastım.

O sırada telefonumu çıkarıp mesaj gelmiş mi diye kontrol ederken asansörün kapısı açıldı. İlerleyip açık olan kapıdan içeri girdim.

Abim ortalıkta gözükmüyordu. Odama yürürken mutfaktan abimin sesini duydum.

"Miray buraya gel" dediğinde yanına doğru ilerledim. Uykum vardı. Kesin geç kaldığım için beni azarlayacaktı.
Yemek masasında oturan abimin yanına gittim.
"Ne oldu abi?"

"Saate baktın mı canım kardesim? " diye yapmacık gülümsemesiyle sorduğunda göz devirdim.

Evet ona kıyamadığım için üzülmemesi icin sesimi çıkartmıyordum. Sonuçta bu yaşıma kadar o benim yanımdaydı. Ailem görüşmek istemezken o benim elimden tutup hem annelik hem babalık yaptı.

Küçükken düştüğüm de yanıma gelip o kaldırırdı. Aramızda sadece 1 yaş olmasına rağmen o Benden daha çok olgundu.

Bu daldığım düşüncelerimden abimin sesiyle sıyrılarak kendime geldim.
"Miray seni bu son uyarışım bir daha bu kadar geç saatte hiçbir arkadaşınla buluşmayacaksın ve ne zaman şu saatte gel dedigimde 1 dakika bile geçmeyecek bu uyarılarımın dışına cıkarsan hiçbir yere gidemezsin!!" bu kadarına da dayanamazdım.

"Yeter ama abi kaç yaşındayım ben ya kendim kararlarımı kendim verebilirim" ben bunları söylerken abim oturduğu sandelyeden yavaşça kalktı.

Karşıma dikildiginde sinirli gözlerini gözlerime çevirdi.

"Anlamadım? " diyip tek kaşını kaldırdığın da daha fazla sinirlendirmek istemeyip başımı hayır dercesine salladım.
"Birşey demedim uykum var uyumak istiyorum. İy geceler"

Odama doğru yürürken abimin bakışlarını sırtımda hissediyordum. Odama girdiğimde üstümü değiştirip kendimi yatağa attım.

Yorucu bir gündü... Abim sadece arkadaşlarımla takıldığımı zannediyordu. Bara gittiğimi hatta içki içtiğimi bilseydi ağzıma ederdi.

Yalan söylememiştim aslında. Sonuçta o 2 deli kızla cafede kahve içmiştim. Kahve'yi sevmezdim ama sarhoşluğun etkisinden çıkmak icin tek çözüm yoluydu.

Uykumun daha ağır bastığını farkedince gözlerimi kapatıp kendimi uykuya teslim ettim.

***********

Sabah uyandığımda yanağımda sulu öpücük konduran abime baktım. Anlaşılan siniri geçmişti.
Hala öpücük konduran abime ters bi bakış atıp kafamı yastığın altina gömdüm.

"Rahat bırak abi beni çok uykum var" diye homurdanmaya başladım. Beni anlamadığına emindim çünkü kafam yastığın altında olduğu için sesim boğuk çıkıyordu.

"Hadi kalk kızım bak kahvaltı hazırladım bi daha böyle şeyi göremeyeceğin için hemen kalkman lazım."

Abim bunları söylerken kafamı kaldırıp sonuna kadar büyülttüğüm gözlerimle ona baktım. Abim ve kahvaltı hazirlamak?...

"Gerçekten mi yoksa beni kaldırmak için mi yapıyorsun abicim" diye sorup şüpheli gözlerimi ona diktim.

Abim göz devirdikten sonra burnumu sıktı.
"Kalk bakalım küçük hanım kahvaltı hazırladım bizzat kendi ellerimle yaptım. Eğer yemek istemezsen sen bilirsin"

Muhteşem ÜçlüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin