5.bölüm

71 7 12
                                    

Evet arkadaşlar bir bölüm ile daha sizlerleyiz. baya uzun bir bölüm oldu ama istenilen buydu zaten inşallah bu bölümüde severek okursunuz. Arkadaşlarınıza tavsiye etmeyi sakın unutmayın,maksat muhteşem üçlü ailemiz büyüsün. Hepinizi cok seviyoruz....😘

Multimedya: Mete (Miray'ın abisi)

"Anne?"

Şaşkın şaşkın yüzüne bakarken gulumsedi.
"Kızım beni içeri almayacaksan gideyim"diyip sarıldığında şoktan çıkıp sarıldım. Çok özlemiştim.

" Hayır annecim şaşırdım birkaç gün daha gelmezsiniz diye düşünüyordum "

Annemden ayrılıp geçmesi için kenara çekildim ve içeri girdik.
Koltuğa oturduğumuz da annemin yanına oturup yine sarıldım.

"Neden erken geldin ? Babam nerde?"

Annem gülümseyip saçımı okşadığında bende gülümsedim.

" Baban işlerini halledemedi daha kızım önce beni yolladı o 2 gün sonra gelecek ben de önceden geldim işte "

Anneme kafamı sallayıp tekrar sarıldığım da konuşmaya başladım.

"Seni çok özledim"

"Bende seni çok özledim güzel kızım cok zayıflamışsın "

Anneme gülümseyip yanağını sıktım. Bu benim herzaman ki huyumdu. Sevdigim insanların yanaklarını sıkardım.

"Bu sene tatil bittikten sonra üniversite ye başlıyorsun Dolunay. Dil eğitimi görüceksin diye dondurmana izin verdik.Dil eğitimin bittiğine göre başlayabilirsin artık. Hem şirketin başına geçmen için bu gerekli"
Dediğinde suratımı astım. Ne şirketmiş arkadaş ya.Üniversite okuyup kendi istediğim işi yapmayacaksam niye okuyorum ki yani

"Off anne ya yine mi şirket yeni geldin istersen bi hasret giderseydik felan hani üstelik herşeyin farkındayım"
Annem elimi tuttuğunda ona baktım.

"Senin için dedim kızım"

Annem geldiğine göre kızlarla eve taşınma planımı konuşabilirdim ama şuan değil bir dinlensin kadın hem önce kızlarla da konuşmam lazımdı ama bunu hemen yapmalıydım çünkü babam gelmeden annemle konuşmak daha mantıklı olurdu.

"Hadi anne sen yat sabah kahvaltıda herşeyi konuşuruz
"
Annem kafasını sallayıp odasına çıktığında bende peşinden gittim.Berkle'de konuşmam lazımdı ama artık onu da yarın yapacaktım.

"Gel bakalım yanıma özlemedinmi anneyi?"

Anneme gülerek baktigimda yanina gidip yattım ve sıkıca sarıldım. o da bana aynı şekilde sarılırken,gözlerimi kapatıp uyku moduna geçtim.

***

Sabah uyandığımda annem yanımda yoktu.Kendi odama gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra kıyafet dolabımın önüne geçtim. Bugün bütün gün annemle vakit geçirecektim o yüzden rahat birşeyler giymem gerekti.

Elime sweet yazılı göbeğimi açık bırakan beyaz tişörtü aldım.Üstüme geçirdikten sonra açık mavi kot pantolonumu alıp giydim. Ayakkabı olarak da spor tercih edip beyaz ayakkabılarımı giydim. Aynanın karşısına geçtiğimde gayet güzel görünüyordum.

Hafif makyaj yaptıktan sonra saçlarımı açık bırakıp kabarttım. Belimede koyu kahve kemer geçirdim. Muhteşem olmuştum. Herzaman ki gibi.

Odadan çıkıp mutfağa girdiğimde annem masada oturuyordu. Tonton susan ve diğer çalışanlarda kahvaltı hazırlıyorlardı.

"Günaydınnn"diyip annemin yanağını öpüp tonton susanın yanına gittim. Onu da öpüp oturdum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Muhteşem ÜçlüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin