10 - You didn't like me anymore

277 39 0
                                    

Soonyoung memerhatikan keadaan di dalam kafe itu. Matanya membuntang apabila dia melihat seseorang yang amat familiar padanya.

"C-Choi Yuju," kata Soonyoung.

"Apa?" tanya Junhwi yang berjalan bersamanya ketika itu.

"Aku nampak dia! Aku nampak Choi Yuju!" laung Soonyoung.

"Siapa?" tanya Junhwi yang kurang pasti dengan apa yang dia dengar tadi. Soonyoung terus meluru ke arah kafe tersebut.

Sebaik sahaja dia masuk, dia melihat gadis itu sedang membetulkan kolar baju seseorang yang amat dia kenali.

Lee Seokmin. Gadis itu tersenyum manis ke arah Seokmin dan memesannya sesuatu. Soonyoung kurang mendengar apa yang dikatakan.

Hatinya sakit melihat apa yang terhidang di hadapannya. Berbulan dia mencari gadis itu. Dan apabila dia temui, dia harus melihat ini?

Kau dah tak sukakan aku lagi ke?

Soonyoung meletakkan tangannya di dada kirinya. Terasa sakit.

Apa yang dilihat seterusnya lebih menambah sakit hatinya. Dia melihat gadis itu mencium pipi Seokmin.

"Soonyoung-ah. Kau buat apa kat sini sebenarnya?" tanya Junhwi.

"Soonyoung?" tanya Jiyeon yang baru sahaja keluar dari dapur kafe tersebut. Dia memandang ke arah yang dipandang oleh Soonyoung. "Soonyoung-ah. Kita perlu berbincang,"

Don't Wanna Cry [svt hoshi malay fanfic]Where stories live. Discover now