4

1.6K 112 19
                                    

Jungkook yine bardaki işine gitmişti. Adamı yavaş yavaş etkilemeyi planlıyordu.

"Bi viski" Jungkook karşısındaki genç kıza bakıp gülümsedi ve viskiyi hazırladı.

"Buyrun" kız bir şey demeden tek dikişte içti ve etrafı incelemeye başladı. Herkes dans edip içiyordu. Kendisi buraya ait degildi ki. Babasının zoruyla gelmişti buraya. Neymiş en yakın arkadaşının oglu ile biraz vakit geçirmesi gerekiyormuş. Sae ron karşısındaki Barmene baktı.

"Bana yardım eder misin?"

"Nasıl?"

"Buradan kaçmama yardım et. Sana istedigin kadar para veririm" Kook bu teklifi kabul etmiyecekti buraya küçük bir kızla ugraşmaya gelmemişdi.

"Hayır yardım edemez" ikisini dinleyen Jennie aralarına girmişti.

"Bana bira" diyerek Kookie'ye döndü. Jungkook bir şey demeden Jennie 'ye bira verdi. Sae ron tekrar kook'a döndü.

"Yah barmen bana yardım etmeyecek misin?" Kook kıza bakmadan konuştu.

"Üzgünüm ufaklık seninle ugraşamam" kız alev saçan gözleriyle çocuga baktı bir an ona gözleriyle acı çektirmek istedi fakat bu kadar insanın içinde yapmazdı aksi taktirde babası ona kızabilirdi. Kız en sonunda pes edip yerinden kalkıp uzaklaştı.

"Ne yapışık bişeydi öyle" diye söylendi Jennie.

"Ne o beni mi kıskandın yoksa"

"Ne kıskancam bee tavşan dişli!" Tam ikisi kavga edicekken Yoongi araya girdi.

"Susun bee insanları başımıza toplamayın"

●●●
Lisa salonda tek başına oturan ufaklıgın yanına oturdu.

"Neden teksin ufaklık"

"Abim uyuyo bende sıkıldım ve buraya geldim"

"Taemin nerdesin?"  TaeHyung uyandığında kardeşini görmemiş ve endişelenmişti.

"Taemin burada ne işin var?" Tae sinirle sordu Lisa TaeHyung ' a dönerek cevapladı.

"Sakin ol çocuk burada ve güvende" Tae kızı takmadan kardeşine sinirle bakmaya devam etti.

"Ben sana kimseyle konuşma demedim mi?"

"Yah sanki canavarmışız gibi konuşma"

"Lisaydı dimi? Bak sende bende hatta bu evdeki herkes canavar buna alış" Lisa ve Tae tartışmaya başlayınca Jimin araya girdi.

"Kıza yüklenmesene. Kardeşinle o konuşmasaydı ben konuşacaktım zaten"

"Sen Karışma! "

"Karıştım bile"

"Kardeşimden uzak durun" Tae kardeşini alıp odasına çıktı. Lisa Jimin ' e bakıp teşekkür etti sonrada beraber mutfağa geçip tatlı yemege başladılar. (Acıktıııııım)

Yoongi bahçede oturan Jennie ' nin yanına geçip oturdu. Bir süre hiç bir şey demedi en sonunda konuşmaya başladı.

"Özür dilerim yani geçen gün sana söylediklerim için"

"Dileme benden Özür falan dileme"

"Bak babanı neden öldürdüğünü biliyorum ve üzgünüm işte"

"Nerden ögrendin?"

"Orasıda bana kalsın" Jennie başka bir şey demeden yerinden kalktı ve odasına geçti. Uyuması lazımdı böylece belki acıları dinerdi.

Jin ve Jisoo masanın üzerinde duran son pasta dilimine bakıyordu.

"O pasta benim Jin sakın yemeye çalışma" diyerek pastaya uzandı fakat Jin onu durdurdu.

"Hayır hayır Jisoo ben senden büyüğüm saygı göster" ikiside birbirlerine öldürücü bakışlar atarken aralarına Kookie girdi. Pastayı alıp bir Çatal agızına attı.

"Hımm tadı enfes teşekkürler çocuklar"

"Yah o benimdi"

"Hayır o benimdi"

"Ama artık benim"

Akşam yemeginden sonra herkes işlerinin başına geçmişti. Jungkook bara giderken peşinden yoongi Jennie Jimin ve Jisoo ' da gitmişti digerleri ise evde araştırma yapacaktı.

Geçen geceki kız yine bardaydı. Kız bir Jungkook'a birde Jennie ' ye baktı.

"Sen Hep burda mısın yaa?" Diyerek oturdu Sae ron. Jennie kıza bakmadan konuştu

"Evet. Sana soracak halim yok ya"

"Görende Barmenle sevgilisin sancak" Jennie güldü.

"Belkide öyleyizdir" diyerek göz kırptı onları başından beri dinleyen Yoongi ise sinirle barı terk etti.

+10 oy ve
+10 yorum gelmezse yb yok.

Gizli Görev (SIR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin