11

1.1K 60 4
                                    

1 hafta geçmişti. Kızlar ve Jungkook okula başlamışlardı son seneleriydi zaten. Namjoon ve diğerleri ise Kim Jongdae'nin şirketine sahte evraklarla başvurmuşlardı, ve işe alınmışlardı.

Jennie ne kadar okula gitmek istemesede zorla gelmişti. Sıkıntıyla sırasında oturmuş sınıftaki gereksiz insanları izliyordu.

Jennie, Jisoo ve Rose aynı sınıftaydı Lisa ve Jungkook ise ayrı bir sınıftaydı. Jisoo ve Rose kantine indiği için Jennie tek başınaydı. Çok geçmeden yanına biri oturdu. Jennie göz ucuyla yanındaki kişiye baktı, tanımıyordu fakat aynı sınıftalardı.

"Selam" diyip güldü yanına oturan beden, Jennie sahte bir gülüşle yanıtladı;

"Selam"

"Ben Kim Jong İn"

"Sordum mu?" Jennie evdekinin aksine daha umursamaz gözüküyordu dışarıda zaten bu onun yapısıydı, evdede öyleydi fakat dışarıda dahada umursamazdı.

"Sormana gerek yok. Sende Jenniesin. Her neyse iyi anlaşalım yoks-"

"Yoksa ne olur?" Diye sözünü kesti Jennie.

"Yoksa aklına bile gelmeyecek şeyler olur güzellik" Jong in kalkıp arkadaşlarının yanına gidince Jennie kendi kendine söylenmeye başladı.

"Sanki bir şey yapabilecekte hıh!"

●●●
Hoseok sabahtan beri ona verilen dosyaları tamamlamaya çalışıyordu. Allah aşkına onun burada araştırma yapması lazımdı fakat saçma işlerle uğraşıyordu.

Yan masada olan Yoongi'ye baktığında uyuyor olduğunu gördü. Namjoon, Jin ile TaeHyung ise Jimin ile çalışıyordu ve Hoseok'a Yoongi kalmıştı. Oflayarak Yoongiye buruşturduğu kâğıdı attı. Yoongi ise söylenerek ayaklarını uzattığı masadan çekti.

"Ne istiyorsun benden"

"Uyumak yerine bana yardım etseydin iş bitmişti"

"Aa saate bak ben bizimkileri okuldan alayım"

"Hay ben senin" Yoongi hızla kalkıp şirketten çıktı. Diğerlerini okuldan alıp eve gidicekti.

Okula geldiğinde Lisa ve Jungkook işlerinin olduğunu söyleyip gitmişti Rose ve Jisoo ise alışveriş yapıcaz diyip gitmişti. Jennie bir süre sonra okuldan çıkıp Yoonginin yanına vardı.

"Sonunda gelebildin"

"Kes sesini lan!" Başka bir şey demeden ikiside arabaya binip eve gitti.

Hoseok sonunda işten çıkınca eve gitmek yerine arkadaşının yanına gitti. Yura karşısındaki genç adama bakıp göz devirdi.

"Hayırdır?"

"Arkadaşımın yanına geldim hata mı yaptım? "

"Aman. Gelsene" ikiside içeriye geçince Hoseok koltuğa yayıldı. Yura ise sakince tekli koltuğa oturdu.

"Hazırlan hadi seni bana götürücem"

"Neden?"

"Canım istedi"

"Peki" Yura ayağa kalkıp çantasına bir kaç kıyafet koyup Hoseok'un yanına gitti.

Eve geldiklerinde herkes kendi halinde takılıyordu. Taemin Yura'yı görünce ona doğru koştu.

"Yura Noona" Yura kendisine gelen ufaklığı kucağına alıp öpücüklere boğdu.

"Merhaba yakışıklı prens"

"Yura bugün burada kalıcak sizin için sorun olmaz umarım."

♤♧♤♧♤♧♤♧♧♤♧♤♧♤♧
Ertesi gün sabah erkenden kalkıp çalışmaya başladılar. Jimin Rose ile dövüşürken Jungkook ise Lisa'ya nasıl güçlerini kontrol etmesi gerektiğini öğretiyordu.

"Düşünerek kontrol etmelisin."

"Pekela"

"Şimdi elinle elektirik yap" Lisa derince nefes aldıktan sonra elindeki eldivenleri çıkartıp elektirik yapmaya çalıştı.

"Güzel heyecanlanma ve yavaşça yap"
Lisa gözleri kapalı elektiriği üretti.

"Aferin"

♤♧♤♧♤♧♤♧♤♧♤♧♤♧
Namjoon gizlice girdiği dosya odasından çıkıp diğerlerin yanına gitti.

''Eee halletin mi?"

"Evet. Eve gidince anlatıcam"

Akşam herkes eve gelince Namjoon aldığı dosyayı masanın üzerine koydu.

"Bilgiler bunun içinde" Jin dosyayı alıp inceledi.

"Yong Suk daha önce Kim Holding ile ortakmış fakat Kim Holding'in sahibi ölene kadar o öldükten sonra başa Kim Jongdae geçmiş"

"Neden ortalıktan çıkmış ki?"

"Onun hakkında bir bilgi yok"

"O zaman Jongdae'dan öğrenicez"

Gizli Görev (SIR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin