"Ben size yardım edebilirim" kapıda onları dinleyen kıza baktı hepsi. Namjoon ayağa kalkarak kıza baktı.
"Sen nasıl girdin buraya?" kız hafifçe gülümseyip bir sandalyeye oturdu.
"Bilmiyorsun galiba ama ben bir büyücüyüm ve evinize rahatlıkla girdim. Her neyse size yardım edebilirim tabi isterseniz" tüm grup birlerine bakıp fısıldaştı yardım iyi olabilirdi.
"Tamam kabul" Jimin kabul etmişti diğerleride onayladı fakat Namjoon ve Hoseok anında reddetti
"Hayır yardımına ihtiyacımız yok" Namjoon sinirle diğerlerine baktı. Hoseok ise Yura'ya bakıp konuştu.
"Yardımını istemiyorum. Eminim ki karşılığında saçma bir şey istersin kesin" Yura gülümseyip cevap verdi.
"Tabi ki isteyeceğim karşılıksız iş yapamam sonuçta" biraz bekledikten sonra konuşmaya devam etti büyücü "Bana şeytan tırnağı bitkisini getirmenizi istiyorum"
"O ne be?" diyerek söylendi Yoongi
"Bitki işte. Getirirseniz kızı konuştururum"
"Tamam kabul yeter ki kızı konuştur" digerleride kabul edince bitkiyi aramak için ormana gittiler.
Yoongi Jennie ile Jimin Chae ile Jin Jisoo ile arıyordu. Diğerleri ise evdeydi.
Yura Hoseok'a bakıp konuştu;
"Sende benimle gel. Kızı konuşturmak için büyü yapıcam sende bana yardım edeceksin"
"Bende geliyorum" Namjoon da ayağa kalkınca üçü birden Yura'nın evine gittiler.
Jimin ve Rose bitkiyi aramaya öyle dalmışlardı ki saatin kaç olduğundan bile haberleri yoktu. Rose bilinçsiz şekilde Jiminden uzaklaşıp aramaya devam etti.
Rose
Sonunda bulmuştum bitkiyi aynı resimdeki gibiydi. Sevinçle yerimde zıplamaya başladım hemen Jimin'e haber vermeliydim. Fakat arkamı döndüğümde yoktu.
"JİMİN!" diye bağırdım fakat ses yoktu yolumu asla bulamazdım çünkü burası her yer aynıydı. Korkuyordum. Biraz yürüdükten sonra gerçekten de kaybolmuştum. Bir ağacın altına oturup dizlerimi kendime çektim elimdeki bitkiye baktıktan sonra fısıldadım karanlık ormana;
"Umarım bir canavar çıkıp gelmez"gözlerimi kapatıp Jimin'in bulması için dua etmeye başladım.
Yaklaşık yarım saat yada 1 saat geçmişti fakat ses yoktu bende en sonunda kendimi uykuya bıraktım.
Jimin
Tam tamına bir saattir Rose'u aramıştım ve bulduğumda o uyuyordu. Koşarak yanına diz çöktüm. Elinde bitki tutuyordu ve titriyordu. Onu hemen kucağıma alıp koşmaya başladım biraz daha soğukta kalırsa donacaktı.
Sonunda yola çıktığımızda gözlerimle arabayı aradım fazla uzakta değildi hızla arabanın yanına doğru yürüdüm, zorda olsa cebimden araba anahtarını çıkardım bu kız ne kadarda ağırdı böyle. Kapıyı açıp Chae'yı arabaya yerleştirdim bende oturunca ilk olarak arabanın klimasını açtım sonrada eve doğru sürmeye başladım.
1 saatin ardından eve varabilmiştik chae'yı tekrar kucağıma alıp eve girdim herkes salonda toplnmış oturuyordu bir kişi hariç Yoongi Hyung o tekli koltuğa oturmuş uyuyordu cidden bu adam hep uyumak zorunda mıydı?
"Nerede kaldınız?"(Namjoon)
"ona ne oldu? "
"öldü mü yoksa?" (Tae) Tae'nin söylediği şeye göz devirerek Chae'yi odasına çıkardım. Geri aşağı salona indiğimde hepsi merakla bana bakıyordu.
"Bitkiyi ararken benden uzaklaşmış soğukta kalıncada üşümüş şimdide uyuyor sorun yok rahat olun." herkes derin bir nefes verip yerlerine oturdu. Büyücü kızda buradaydı.
"Kimse bitkiyi bulamadı mı?" sorulan soruyla hatırlamıştım Chae bulmuştu bitkiyi cebimden çıkartıp Yura'ya uzattım.
"Rose bulmuş" elimdeki bitkiyi alarak teşekkür etti
"Şimdi Sae Ron denen kıza konuşturma büyüsü yapacağım ne sorarsanız sorun size doğru cevaplar vericek bundan bir şüpheniz olmasın. Sonrada kızın hafızasını silersiniz ve evine bırakırsınız. Ben şimdi gidiyorum yarın öğle vakti getiririm büyüyü" Yura evden gidince diğerleri de odalarına çekilmişti bende kendi odama gidip dinlenmeye çekildim bugün çok fazla yorulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Görev (SIR)
RandomBirbirlerini tanımayan 7 yetenekli adam ve 4 yetenekli kız. Gizli bir görev için bir araya gelirlere ne olur?