Hikayeye başlamadan önce bitaz psikolojiniz bozulsun 😈😈😈
Şimdide beyniniz error versin.
Ve yazar delirir.
Tamam hikaye başlasın o zamn.
Erkekler Sae ron'u depoya bagladıltan sonra uyumaya çekilmişlerdi.
Sabah gelen seslerle uyanmıştı herkes. Sae ron avazı çıktığı kadar bagırıyordu. Herkes depo'ya girmişlerdi.
"Ne bu ses!" Yoongi kıza bakıp bagırdı.
"Ben bu evde doguru düzgün uyuyamıcak mıyım?!" Yoongi söylendikten sonra odasına geri çıkmıştı. Namjoon ve Jin kızın agızını kapattıktan sonra herkes odasına uyumaya çıkmıştı.
"Yah böyle davranırsan kimse sana iyi davranmaz! " Hoseok kıza son bir bakış atıp arkasına dönüp depodan çıktı. Kızı orada tek bırakmak içinden gelmiyordu fakat yanında kalırsa evdekilerden tepki görmekten korkuyordu.
"Bak! Yong Suk'u tanıdığını Biliyorum. Onu nereden tanıyorsun?"
"Jungkook musun nesin beni rahat bırak tanımıyorum işte"
"Yalan söyleme" Jisoo içeriye girince Jungkook ona baktı. Jisoo gülerek yaklaştı.
"Kook istersen zihnini okuyayım"
"İyi olur" Jisoo kıza odaklandı fakat bir türlü.
"Olmuyor"
"Nasıl?"
"Muhtemelen birisi onu koruyor önceden yapılmış kalkan gibi"
"Lanet olsun" Jungkook sinirle depodan çıktı. Jisoo'da bir süre sonra çıktı depodan.
Jennie koltukta otururken Yoongi yanına gidip yangından makas aldı.
"Naber la deli?"
"İyi ya sen uykucu?"
"Uykulu"
"Seni anlamıyorum 7 24 uyuyorsun insan hiç mi uykusunu almaz."
"Alır. Ama ben almam" ikiside gülüp önlerine döndü.
"Yarın Lunapark'a gitmeye ne dersin?" Yoongi kıza bakmadan sormuştu.
"Çocukca derim"
"O zaman. Yarın benimle bir şeyler içmeye gelir misin?"
"O olur işte"
●●●
"Hayır anlamıyorum neden cevap vermiyor ki? Şu işleri çözüp adamlardan kurtulmak istiyorum" Lisa karşısındaki gence baktı."Sabırlı olmalısın Kook. Eminim en yakın zamanda o kızla bağlantısını öğrenecegiz"
"Umarım öyle olur Lisa. Gerçekten buradan sıkıldım ve gitmek istiyorum"
"Burası o kadarda sıkıcı degil aslında"
"Sen deli misin? Burası çok tuaf daha dün iki kişi bana uzaydan gelmiş tavşan diyordu. Burası gerçekten tuaf"
"Uzaydan gelmiş tavşan mı?"
"Evet" Jungkook ileri geri yapmayı bırakarak sallıncaktan indi. Lisa 'da kalktı.
"Yah ben kalkınca niye kalkıyorsun?"
"Saat gecenin bilmem kaçı. Burada tek mi kalayım? "
"Annemin yanına gidicem ben"
"Git bende eve tek giderim"
"Sende benimle gel"
"Ben" diyerek kendini gösterdi kız. Jungkook gülerek başını evet anlamında salladı. Kızın kolundan tutup peşinden sürükledi.
●●●
Namjoon mesajlaştıgı kızı bir kemer bırakıp etrafındaki deli insanlara baktı bazıları yemek için kavga ederken bazıları Playstation oynuyordu bazıları ise uyukluyordu. Namjoon iç geçirdikten sonra benim neyim eksik diyip kavga edenlerin yanına gitti. Tabaktaki son kurabiye için kavga ediyorlardı. Namjoon Kurabiyeyi alıp agızına attı."Hımm güzelmiş. Sagolun çocuklar"
"Yah o benimdi"
"Hayır benimdi"
"Ama artık midenin" Jin ve Jisoo birbirine bakıp ortamdan çıktılar.
+15 oy gelmezse yb yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Görev (SIR)
AcakBirbirlerini tanımayan 7 yetenekli adam ve 4 yetenekli kız. Gizli bir görev için bir araya gelirlere ne olur?