(Bu bölüm sadece suga ve jennie hakkında olacak. İyi okumalar)
Jennie Yoongi'ye verdiği sözü tutmak için erkenden kalkmıştı fakat Yoongi hala kalkmamıştı. Jennie Yoongi'nin odasına girdiğinde uyuyor olduğunu gördü jungkook şaşkınca Jennie'ye bakıyordu.
"Jennie ne yapıyorsun sen burada? Burası erkekler odası utanmıyor musun pat diye girmeye"
"Yoo utanmıyorum. Her neyse. Lan Suga kalk lan senin yüzünden ben erkenden kalktım ama sen hala uyuyorsun"
Suga uykulu bir sesle cevap verdi.
"Ne saçmalıyorsun sen?"
"Allahın keli. Lan sen dün demedin mi yarın kahvaltıya gidelim diye. Mal"
"Ahh. Unutmuşum"
"Unuttun hee. Kalk lan daha fazla bekletme beni" Jennie odadan çıkınca Yoongi söylene söylene yatağına veda etti. Tekrar söylene söylene üzerine bir şeyler geçirdi. Aşağı salona indiğinde Jennie koltukta oturuyordu.
"Sonunda Yoongi bey sonunda"
"Kes lan. Gidelim hadi" Jennie söylenerek Yoonginin peşinden yürüdü. Yoongi arabaya binince Jennie'de beklemeden bindi.
●●●
1 saat sonra Yoongi arabayı durdurmuştu.
"Geldik" ikiside arabadan inip küçük bahçesi olan cafeye girdiler.
Jennie çok sevmişti burayı."Burası çok güzelmiş"
"Güzeldir. Bende burayı çok severim"
"Her zaman gelir misin buraya?"
"Sadece beste yapacağım zaman. Burası bana ilham veriyor. Ama artık bana başka birisi daha ilham veriyor"
"Kimmiş? Yoksa aşık mı oldun?"
"Galiba aşık oldum"
JENNİE
Aşık olmuşmuş ben sana aşık olmayı gösteririm. Madem başkasına aşık oldun neden benimle yemek yemeğe geliyorsun ki? Salak olan benim ama ne sandım ki bana bakacağını mı? B enim gibi bir katile bir canavara. Asla asla bana aşık olamazdı gerçi o da hırsızdı ama olsun ben suçum daha büyüktü. Aman canım şimdi bunları düşünemem Suga yanımda ve benimle şimdilik buna odaklanmam lazım. Bana ne oluyor yaa aşık gibi davranıyorum... Saçmalık aşk ve ben
Yoongi elini gözümün önünde sallamasıyla kendime geldim.
"Sana diyorum Jennie ne yemek istersin"
"Hıh şey fark etmez" Yoongi bana garipçe baktıktan sonra siparişleri verdi ve beklemeye başladık. Ellerini önünde billeştirmiş bana bakıyordu. Neden bu kadar güzel bakıyordu ki? Gözleri çok güzeldi. Aslında dışardan bakınca umursamaz birirsine benziyordu ama aslında öyle degildi, sadece acı çekmişti aynı benim gibi.
"Neden bakıyon la kel"
"Aman be bakıcam gözüm dalmış"
"Hehe buldun karşında benim gibi güzeli bakarsın tabi" söyledeğim şeyle yüzünü buluşturup baktı. Ne yani güzel değil miyim?
"Egonu çeker misin seni göremiyorum" söylediği şeye güldüm ben gülünce o da güldü. Sonunda siparişlerimiz gelince yemeğe başladık gerçekten acıkmıştım.
Yemeklerimizi yedikten sonra gezmeye karar vermiştik sinemya gidicektik. Sanki gerçektende sevgiliymişiz gibi hisetmiştim. Araba durduğunda nerede olduğumuza baktım büyük bi avm'ye gelmiştik. Arabadan inip avm'nin içine girdik.
Hangi filme girceğimizi kararlaştırdıktan sonra beklemeye başladık. Film 20 dakika sonra giricektik.
"Hey Jennie" duyduğum sesle arkamı döndüm. Dönmemle karşımda bana sırıtan bir Kai görmeyi beklemiyordum tabi bize daha çok yaklaşmıştı Yoongiye döndüğümde bana bu kim dermişcesine bakıyordu.
"Selam Jennie bu arkadaşın kim?Bizi tanıştırsana" bir şey demeden Kai'nin yüzüne bakıyordum onu tabiki Yoongi ile tanıştırmıyacaktım sadece gitmesini bekledim. Fakat gitmemişti.
"Eee hadi Jennie?"
"Ben Yoongi. Jennie'nin sevgilisi. Peki ya sen kimsin?"
"Bende Kai sınıf arkadaşı. Bana sevgilin olduğunu söylememiştin" sanki söylememe gerek var salak yaa. Sinirlerim bozuldu.
Merhaba gençler. Umarım beğendiniz. Sizce Yoongi ve Jennie gerçektende sevgili olsun mu? Cevaplarınızı bekliyorum.
Bu arada okuyanlar lütfen oyları versin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Görev (SIR)
RandomBirbirlerini tanımayan 7 yetenekli adam ve 4 yetenekli kız. Gizli bir görev için bir araya gelirlere ne olur?