Azrayla birlikte aşağıda oyun oynuyorduk . Annem ben 1 saate gelicem kızım demişti bilmiyorum ama annem her ay böyle giderdi hiç bir fikrim yok . İçeri oyuncağımı almaya gitmiştim evden sesler geliyordu. Azraya söyledim azrayla birlikte evi dolaşmaya başladık. Evde babam vardı ilk olarak çalışma odasına girdim babam orada yoktu hemen çapraz odadan ses geliyordu . Azra "ben bir bakayım dedi" bende "hı hı bakta orada kimse yoktur dedim" ben başka odaya bakarken Azra yatak odasının kapısında bekliyordu. Bende yanına gittim benden önce Azra ağlamaya başlamıştı. Karşımda babam ve azranın annesi pelin abla vardı. Birlikte yatıyorlardı. Ben ne yapacağımı bilemiyordum azranın elinden tutup aşağı indirdim annem arabayla gelmişti bizi böyle görünce hemen yanımıza geldi.
"Kızım Azra ne oldu "
"Aaanne bbenn babamla birlikte pelin abla...
"Afra zaten ben bunu biliyorum kızım. Sana bu görüntüyü gösterdiğim için üzgünüm bitanem. Ben onları gördüğümden beri psikolojik tedavi görüyorum kızım. '
"Sen bunu bana söyleyebilirdin anne ne kadar utanmaz annem ve babam varmış. ikinizdende iğreniyorum. "
Azraya baktığımda hâlâ ağlıyordu elinden tutup bizim gizli yerimize gittik ikimizde ağlıyorduk hemde deliler gibi "Azra ben öözür dilerim affet beni "dedim Azra gülerek
"Senin ne suçun var gerizekalı ama senden bir ricam var Afra lütfen beni yanlız bırakma"bende "asla Azra asla onlar gitse bile biz birbirimize yeteriz." dedim
"Azra dayanman lazım az bir süremiz kaldı hiçbir şekilde konuşma onlarla ne annenle ne babanla tamam mı senle birlikte gidicez burdan. "
Ben azrayı eve bıraktım ben kendi evime gitmeye başladım balkon cam olduğundan ne yaptıklarını görebiliyordum. Annem deliler gibi ağlıyordu babamsa düşünüyordu ben kapıyı çaldım hizmetçi kapıyı açtı. Merdiven salonun orda olduğu için oraya doğru gittim tabi ikiside beni gördü ikiside ayağa kalktı ben elimle durmalarını işaret ettim ikiside birden "Afra kızım" dediler bende
"Susun! Kesin sesinizi allah ikinizinde belasını versin iğreniyorum sizden " tam merdivenden çıkacakken babam "Afra dur " dedi
"Şerefsizliğini bana gösterdiğin için sana minnetarım Ceyhun bey. Vay be bende ailemle ne kadar iyiyim ne kadar mutluyum diye söylüyordum. Ceyhun sen annemi düşünmemiş olabilirsin ama azrayla ben . Size hiçbir şey demiyorum lanet günler diliyorum sakın odama geliyim demeyin. "
Gene gözyaşım akıyordu herşey bitti herşey çekmecelerimden makas alıp kolmarımı kestim ama canım bundan daha çok yanıyordu onlar görmesin diye hırka giydim aşağıya indim beni gördüler Ceyhun "nereye Afra "
"Sakın adımı ağzınıza almayın sakın! Benim senin gibi bir babam yok benim babam öldü şunu da bil senin Afra gibi bir kızın yok o da doğarken öldü hiçbir şeyime karışamazsınız. "Kapıyı çarpıp çıktım.
Azraya mesaj attım birlikte sahile inecektik . Hırkamı çıkarmıştım her yerim kan içindeydi yoldan geçenler bana değişik bir şekilde bakıyorlardı . Azrayla birlikte baya bi oturduk 15 yaşıma kadar dayandım herşeyi ayarlamıştım. Sonrası.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ SIRLAR
Ficção AdolescenteKüçük bir kızın değişik bir şekilde büyümesi.Bu kitap gizli sırlarla dolu bir kitap hayatının aşkını bulduğunu zanneden piskopat bir kızın hikayesi. VE HAYATINA ÖYLE BİRİ GİRECEK Kİ ÇIKMASINA İZİN VERMİYCEK. Çünkü bu çocuk Afra'nın hayatını değiş...