bölüm-9

18 1 5
                                    

Meriç'ten

İlk defa afrayı böyle görüyordum . Benden sonra ne olduğunu çok merak ediyordum bnm suçumdu herşey gitmemeliydim. Montun zar zor giydirip arabaya taşıdım ne olduğunu öğrenene kadar benimle birlikte kalacaktı yanlız bırakmıyacağım onu asla ! kendime söz vermiştim . Arabaya bindirmiştim bende sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırdım hemen klimayı açtım çünkü afra arabaya ilk bindiğinde bunu yapardım eski anılarımız gelince gözümün önüne bir damla yaş düştü gözümden. Bnm evime gelmiştik . Tabi afra hâlâ uyuyordu çok seviyorum ben bu kızı ya. Yatağıma götürüp montunu çıkardım bende hemen altıma bir eşofman geçirip yanına yattım uzun zaman olmuş yanında yatmayalı ve sesli bir şekilde  seni sevdiğimi kabul ediyorum prenses hâlâ aynı duygular ve aynı ben var karşında ! ama sen, Sen çok değişmissin bıraktığım afra yok karşımda söz veriyorum sana eski afra gelicek yanıma her güçlüğe karşı beraber ayakta durucaz söz prenses söz....

Afra'dan

Birisi beni sımsıkı sarmıştı hemde delicesine gözümü açtığımda başım ağrıyordu hemde feci şekilde . Meriç yanımdaydı böyle yanımda yattığını görünce herşey gözümün önünden geçti.....

'Meriç koca bebek uyaaaaan' meriçe baktığımda hâlâ uyuyordu yatakta üstüne oturur pozisyonu aldım ve başladım . Kaşından gözünden burnundan çenesinden yüzünün her köşesinden öptüm ve en son boyun girintisine geldiğimde yavaş bir şekilde burnumu sürttüm. Meriç in homurdandığını duyduğumda daha çok yaptım bir anda Meriç beni alıp ters çevirdi . Bu sefer o bnm üstümdeydi bana bakıp  'birilerinin canı yaramazlık çekmiş herhalde'  ben dudağımı ıssırıp  'aslında hayır yemek hazırlamıştım şey be...n yani ....şey yani ıııı' ne yapabilirim kurtulmaya çalışıyorum şurada cık cık cık ...
Meriç bir anda kollarımı yukarıda birleştirip kenetlemişti . Korktuğum başıma geliyoooo 'meriç valla bak lütfen yapma sevgilim hı acı bana'  tabi kimin sevgilisi piç gülüşü yapıp önce dudağıma yapıştı tabi ben rahatladım düşündüğüm şeyi yapmadığı için taki o zamana kadar . Geri çekilip gıdıklamaya başladı Meriç ahahhaha.. dur ahaha lütfen tmm ahahah özür dilerim ahahahahahhaha.....

Herşey gözümün önüne gelmişti . Gözümden bir damla yaş düşüp meriçin göz çevresine dökülene kadar....

........
Yeni bölüm bu bölümü sevgili Canım ,Gıcığım ,Balım
Bir kişiye yazdım inşallah beğenir..
Öpüyorum siziii

GİZLİ SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin