bölüm-8

19 1 0
                                    

Yataktan kalkmış boş boş odaya bakıyordum. Beni terk eden zaten oydu niye benim eski halimi istiyordu. Bunları düşünürken,aşağıdan kırılma sesi geldi. Hemen kalkıp aşağıya indim Meriç hala buradaydı ve yere bakıyordu bende yere baktığımda şişenin yere düşmüş ve kırılmış olduğunu gördüm. Bu halini görünce kıkırdadım afra manyak mısın,kızım beni terk eden erkeğe gülüyordum. Kendimi sirkeleyip camları toplamaya başladım. Benim elimi tutup ayağa kaldırdı "ben kırdım ben toplıycam" bende kafamı sallamakla yetindim. Eskiden meriçin nasıl olduğunu bildiğim için git diyemiyorum. İnatçı keçi inat işte. Ben bu konularla boğuşurken dil çıkardığımı bilmemiştim yani bile bile yapmamıştım. Meriç bana bakınca gülümsedi. Ben bu çocuğu hâlâ çok seviyordum ama içimdeki acı geçmiyordu.
Bana bakıp "hadi gel" dedi masayı göstererek bende oturup direk söze girdim " Meriç, lütfen önce olanları anlat. Beni neden bıraktığını söyle, sevdiğini hâlâ biliyorum bu gözlerinden okunuyor."
Son dediğime gülmüştü. Çünkü oda benim gözlerimde aynı şeyi görüyordu,biliyordum. Dudağını ıslatarak lafa girdi.
"Afra ben seni mecbur bırakıldığım için terk ettim. Ceyhun yani baban o bana söylemişti bırakmamı.ama ben istememiştim çünkü seni deli gibi seviyordum. Beni ailemle ilgili tehdit etti. Ve hala deli gibi seni seviyorum. Aframı, alıp gidicem yani seni güzelim",, ben ağlamaya başladım . Hemde hıçkıra hıçkıra ağlıyordum çünkü cnm yanıyordu hemde fazlasıyla Meriç beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama her yerim titriyordu ' afra sakin ol lütfen' ben istemiyorum hiçbir şeyi bırak beni istemiyorum hiçbir şeyi herşeyden herkesden nefret ediyorum bırakmasaydın beni yanımda dursaydın , sarılsaydım sana ama sen yoktun sarılacak kimsem yoktu bnm sende yoktun anlıyor musun ' uzun süre önce unuttuğum şey başıma geldi sinir krizi geçiriyordum ellerim titriyordu Meriç halimi görünce çok korkmuştu belli oluyordu . En son hissettiğimse meriçin beni kucağına alışıydı....

GİZLİ SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin