14. kapitola

2.9K 184 5
                                    

JINXX

Bavil jsem se pohledm na ty čtyři. Těmi čtyřmi, myslím Andyho a Zoe a Ashleyho a Carol.

Vtipné jak se navzájem škádlili, jak se vlastně milovali, jen o tom druhým to nevěděli. 

Andy věděl, že Ashley miluje Carol. Zoe věděla, že Carol miluje Ashe. Ashley věděl, že Andy je zamilovaný do Zoe a Carol věděla, že  Zoe je zamilovaná do Andyho. Pěkný zmatek.

Na odpoledne jsme měli s klukama vymyšlený program. Uděláme si s některmi členy BVB Army, výlet do lesa. Hodně jich už odjelo ale několik jich tu zůstalo. Těšil jsem se. Vyrážíme ve dvě hodiny, přesněji za hodinu a půl.

,,Co takhle si jít pomalu připravovat?" navrhl Jake a všichni souhlasili. Holky odešli a my zalezli do naší dodávky.

,,Bude to pecka. S našimi fanoušky v hlubinách lesa? Jak dobrodružné" rozplýval se CC. 

,,Ano, to jistě" zasmál jsem se a začal se přehrabovat ve svém kufru.

Skončili jsme v tílkách s naší kapelou a uplejších džínách s díramy.

,,Myslím, že můžeme vyrazit" poznamenal jsem a sledoval Ashleyho který si urovnával tílko.

,,Jop" zvedl vztyčený palec a zakřenil se.

,,Hele Ashi? Tebe ta Carol hodně přitahuje,že?" rýpnul si Jake.

,,Jakeu..." zavrčel Ashley.

,,Co je, jen jsem se zeptal" útočil Jake.

,,Příště mlč. Myslím, že to je dost jasný" vypadlo s Ashe a všechny nás to překvapilo.

Jako první jsem opuštěl dodávku. Jen co jsem vylezl ven, málem to se mnou seklo. Osoba co seděla na plastové židly přímo proti dveřím, mě donutila zkamenět a nezmohnout se na jediné slovo.

Proč tu je?

ASHELY

Vylezl jsem hned za Jinxxem a málem do něj narazil. Stál před dveřmy a zíral před sebe. Vykoukl jsem zpoza jeho zad a vytřeštil oči. Co tu k sakru dělá?! Neřekl jsem jí dost jasně ať Jinxxe nyní nechá napokoji a neukazuje se před ním?!

Ať ho nenervuje? Ale ona si to napochoduje přímo k naší dodávce a posadí se tu na židly a... čeká.

,,Sammi!" vyprskl jsem a skočil před stuhlého Jinxxe.
,,Ach..Ashley. Zase ty" řekla klidně Sammi, dále si sedící na židly.
,,,CO tu chceš..? Jasně jsem ti ráno řekl ať teď necháš Jinxxe na pokoji! A co ty uděláš? Sedneš si před naši dodávku, kde tě máme přímo na očích!" supěl jsem a propaloval ji vražedným pohledem.

Sděšený Jinxx si stoupl vedle mě a podíval se na mě.

,,Co tím myslíš?" chtěl vědět. Ach jo. Musím mu to říct. Jak si mi ráno říkal tamto a hlavně si říkal ať to nechám být, když jsem šel ke kisoku, kromě Zoe jsem tam potkal i tady Sammi. Nedalo mi to a něco jsem ji řekl. Udělali jsme si takový 'hezký' rozhovor a pak jsem ji řekl ať se ti vyhýbá. Protože by jsi jinak byl zase v prdeli. Ona pak odešla, Zoe tam sebou sekla a já se přihnal sem" vzdychl jsem.

Jinxx na mě mlčky hleděl.

,,Jeremy..." podívali jsme se na Sammi. Vypadala smutně a působila dojmem, že jí to je všechno líto.

,,Jé čau Sammi, co tu děláš?" kluci už byli též venku a CC si neodpustil přátelský pozdrav.

Okřikl jsem ho pohledem a CC se stáhl. Jake a Andy napjatě sledovala ty dva, tak jako já.

Promise me, please✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat