ZOE
Vydali jsme se na zpáteční cestu. Naše dobrodružství zabralo téměř dvě hodiny drahocenného odpoledne.
,,Jste naštvaní?" zeptala jsem se opatrně Rachel.
,,Šílela jsem strachy. Všichni jsme trnuli hrůzou, jestli jste v pořádku. A vy se tu zatím olizujete. Úplně v klídku!" utrhla se na mne.
,,Tak promiň. Rozhodně to nebylo naschvál" zamrmrala jsem.Kluci šli před námi. Andy se na mě omluvně podíval, pak ho Ash a Jake odtáhli dopředu. A tady vzadu se na mě sesypaly holky.
,,To bylo od vás sprosté. Našla jsem Andyho šátek a obávala se nějaké tragédie. A vy si zatím užíváte stromu" přidala se Carol.
,,Neužívali jsme si u stromu! Chtěli jsme počkat, až nás třeba najdete, protože jsme šli někam doprdele! A ono se to nějak vyvrbilo! Nemůžu za to!" rozhodila jsem rukama do vzuchu.
,,Takže za to může Andy" přeměřila si mě Carol pohledem.
,,Ne!"
,,Tak jak došlo k vašemu vyměňování slin, před našimi zraky?" ryla dál.
,,Bože Carol!" sténala jsem.
,,Ještě, že jsme přišli dřív a zastavili to. Bůh ví, co by se dělo, třeba o pět minut později" přidala se Rachel.
,,Rachel!" vykřikla jsem.Dělají si srandu? Vyčítají mi takovou blbost, že jsem se líbala s Andym? K čemu? Proč?
,,Musíte to tak pitvat?" otázala jsem se.
,,Líbala jsi se s ním" opakovala Carol.
,,A to není správné" přikyvovala souhlasně Rachel.Božee, prooč???
,,Dost už! Přeháníte to už" snažila jsem je umlčet.
Obě dvě se na mě podívaly.
,,Uvědomuješ si, že zítra jedeme domů? A Andyho už NIKDY neuvidíš?" propalovala mě Rachel pohledem.
Zlomyslně jsem se usmála.
,,Musím tě zklamat, Rachel. Já se s nima uvidím. Za dva týdny. až jim zkončí tour. Jsme domluveni" obeznámila jsem je se stiuací a oboum jim poklesla čelist.
,,To ti navrhli přímo oni?" chtěla vědět Carol.
,,Ano, přímo oni. Na jejich koncertu" řekla jsem pyšně.Obě dvě vypadaly, že puknou závistí.
A to mi z nějakého důvodu dělalo dobře. Nemají mě štvát.
ANDY
Slyšel jsem, jak byla Zoe vystavena a podrobena výslechu a připomínkám. Carol s Rachel nemyslely na to, že cokoliv si tam povídají, my moc dobře slyšíme. Upřímně... Bylo mi Zoe líto.
Ash do mě něco hučel. Moc jsem ho nevnímal.,,Hele Andy, já vím, že ji miluješ ale kam si dal mozek? Odložil sis ho v dodávce?" syčel.
,,Co máš za problém Ashley. Vyčítám já snad Tobě, že jsi zamilovaný do Carol?!" zasyčel jsem nazpět.
,,Ale já si s ní narozdíl od tebe nic nezačínám!"
.,,Ne, jenom s ní flirtuješ a veřejně ji balíš" pronesl jsem ironicky.Nechápu, že se vždy chytneme kvuli jedinému. Kvuli holkám, citům, vztahům a lásce.
,,Kluci? Co takhle to přestat řešit. Andy ulítl, ztratil hlavu a Zoe mu podlehla, konec tečka" vložil se do toho Jake.
Proč bych měl kurva ulítnout? Ztratit hlavu? Proč by mi měla Zoe podlehávat? To nechápou, že já jí MILUJI??!
Asi ne.
,,Miluji jí. A až se za dva týdny znovu uvidíme, dáme tomu volnný průběh. Tak jsme se domluvili" vysvětlil jsem polohlasem.
Ash a Jake mě provrtávali pohledy.
,,Ashley.. Nemůžu za to, že ti to s Carol nejde. Ale tak...Můžeš se s ní sejít a uvidíš! Třeba mě pak pochopíš...?" pronesl jsem jízlivě.
Ashley jen něco zamumlal a poodešel stranou. Vrhl jsem na Jakea významný pohled.
Jen pokrčil rameny.
Převrátil jsem očima a vydal se za ním.,,Ashley..Ty tupé zvíře" řekl jsem a šel po jeho boku.
,,Kdo je u tebe zvíře? A tupé?!" osopil se na mě.
,,Ty Ashi.Ty!"zasmál jsem se ironicky.
,,Jsi blb" uchechtl se.
,,Díky. Teď jsme si kvit?"
,,Jo"
,,Fajn"Chvíli jsme šli mlčky vedle sebe. Jake se přifařil k holkám a teď se tam o něčem dohadovali.
,,Miluješ jí?" vypadlo z Ashe.
,,Jo" kývl jsem.
,,Myslíš, že to má cenu? Že vám to bude klapat?"
,,Co já vím" pokrčil jsem rameny. ,,Zkusíme to a uvidíme" dodal jsem.
,,Přeju ti to Andy, to doufám víš" dloubl mě loktem do žeber.
,,Jasně brácho" uchechtl jsem se.,,Lidi? Co tu tak osamoceně probíráte?" přiběhla k nám Carol a pověsila se Ashovi na paži.
Ten celý chudák zrudnul.
,,Pojďte k nám, Jake vypráví vtipy" tahala ho pryč a mě stáhla též s sebou.Zoe se na mě usmála, když jsem se zas zjevil po jejím boku.
Nenápadně a opatrně mě vzala za ruku. Nějak jsme se ocitli za těma čtyřma. Jake začal říkat hádanky, na které znal většinou odpověď jen on sám, a Ashley, Carol a Rachel se překřikovali v hádání.
Přejížděl jsem jí palcem přes klouby a prsty a přemýšlel jaké to asi bude, až se zítra rozloučíme a následnš za dva týdny sejdeme.
Doufám, že to bude dobré.
ČTEŠ
Promise me, please✔
FanficKdyž se Zoe splní sen a dostane se na koncert své oblíbené kapely, je štěstím bez sebe. To se však zvrtne, když nemůže najít svou nejlepší kamarádku a někdo jí ve tmě před arénou přepadne. Před znásilněním, kterému by se nejspíš nevyhnula, ji zachr...