15. kapitola

2.7K 179 3
                                    

ZOE

Konečně jsme opustili brány kempu a vydali se vztříc přírodě. Napřed jsme museli projít částí města a hned za ním, se rozprostírala prostorná louka, na protějším konci začínal les.

Andy se mi doposud úspěšně vyhýbal a držel se vepředu, po poku Jinxxe a CC-ho. Jake a Ashley šli kousek vedle nás, Jake právě něco vysvětloval nějaké modrovlasé holčině.

Popoběhla jsem tak, abych šla stejně jako Ashley.

,,Hej, Ashi.." drcla jsem ho loktem do boku.

Podíval se na mě, do očí mu spadalo pár pramenů vlasů.  

,,Já vím, že jsi říkal, že jsi to Andymu vysvětlil, jenže..No..Perfektně se mi vyhýbá, já netuším co si o tom myslet..Je naštvaný..?"

,,Neboj, jenom ho to ještě nepřešlo" mrkl na mě Ashley, ,,Andy je už takový. Ale žádné strachy, bude to zase v pohodě" ujistil mě.

,,No jasně.. Já jen, že bych nerada odjela v takovémhle stavu.." řekla jsem nesměle.

,,Zoe, já tě chápu. Pokusím se s ním hodit ještě výchovnou řeč, takhle se přece k dívce svých snů nemůže chovat" zavtipkoval a já zčervenala.

Povzbudivě mě poplácal po rameni a pak se věnoval Jakeovi a té modrovlásce.

,,Hele, Zoe. Tebe to nějak deptá" popichovala Rachel. Ignorovala jsem ji a snažila se přes tu hromadu lidí, spatřit vepředu Andyho. Viděla jsem jen CC-ho, toť vše.

,,Klid,jo?" přitlačila mě nohama k zemi Carol.

No tak, Zoe. Klid už. Andy se rozhodl ignorovat, tak mu dělej totéž. Pravděpodobně ví, že ho pořád sleduješ a deptáš se v nechápavosti, proč to dělá. Ukaž mu, že ho i ty dokážeš ignorovat a z jeho chování si nic neděláš.

Jo, to zní dobře.

ANDY

Vážně. Dělal jsem to tak nerad. Jenže jsem měl neodbytný pocit, že Ashley..Ne, přece mi řekl, že to jak jsem si to vyložil já, tak není.

Jenže..Když jsem se před chvíli otočil narychlo dozadu, spatřil jsem ty dva jak jdou vedle sebe. 

Jasně, nemusí to vůbec nic znamenat. Jenže já jsem žárlil. Kurva..Moc jsem žárlil. Na svého nejlepšího kamaráda.

Měl by jsi ze sebou něco dělat,Andy... Můj vnitřní hlas mi našeptával něco, co nebylo k zahození.

,,Hej, Andy. Můžeš na chvilku?" 

Ashley. Ten zrádce. Ten podrazák. Ten hajzl..

,,Jo, jasně. Co potřebuješ?" řekl jsem lhostejně a zadíval se na něj.

Poodešli jsme kousek od ostatních.

,,Tak co se děje?" skousl jsem si spodní ret.

,,Zoe. To se děje" řekl.

A sakra. Teď přijde to, že moc dobře ví, co k ní cítím, ale, že on se nemůže ovládnout,Zoe ho strašně přitahuje a on jí chce....

,,Trápí jí, že se jí vyhýbáš. Ten incident na schodech ji vzal, byla z toho špatná, že jsi si to špatně vyložil a naštval se. Mrzí jí, že se s ní nebavíš a ignoruješ ji" vypadlo z něj.

Uff, aspoň se moje zběsilé představy neuskutečnily.

Ohlédl jsem se dozadu.

,,No nevím Ashley. Rozhodně nevypadá na to, že jí to deptá" poznamenal jsem s pohledem zakotveným na dlouhovlasé zrzce na zádech Carol. Kolem poskakovala Rachel, nějaká modrovlasá holka a...Jake.

Promise me, please✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat