32. kapitola

1.9K 162 13
                                    

,,Co je?" Carol na mě rozespale mžourala. 

,,Někdo je dole.." špitla jsem.

,,No a?" Carl trčeli černé vlasy do všech stran.

,,Rodiče hodně brzo ráno odjeli a Scarlett spí u kamarádky.." 

,,Jéžiš. Tak sem někdo vlezl, nech mě spát" přetáhla si peřinu přes hlavu.

Aha, úžasné Carol, kdyby ti někdo vlezl do baráku, třeba zloděj, ty by jsi ho jen navedla kam má jít a dál by jsi spala.

Zacloumala jsem s Rachel.

,,Rachel? Rachel probuď se" 

,,Co je?" Rachel zvedla hlavu s otiskem polštáře na tváři.

,,Někdo je dole" pípla jsem vystrašeně.

,,Co? No a?" Ne, ani jedna nehcápou.

,,Rodiče ani Scarlett to nejsou, protože tu nejsou. Rodiče odjeli brzo ráno a Scar spala u kámošky" objasnila jsem a doufala, že se Rachel probudí. Byla vždy stejný posera jako já.

,,Cože? To je tady někdo cizí?!" vyjekla a rychlostí blesku se posadila.

,,Asi jo" kvákla jsem vyděšeně.

,,Carol! Carol probuď se! Máme v domě zloděje" skočila na Carol a začala s ní cloumat nahoru a dolů.

,,Do háje, může se tu člověk normálně vyspat?" syčela Carol, sedla si a protírala si oči.

,,Někdo cizí je dole a my tu jsme samy. Musíme něco udělat" Rachel začínala mírně jančit.

,,Bože klid" zakoulela Carol očima a vylezla zpod peřiny.

Chvilku se rozhlížela po pokoji.  Potom vyběhla na chodbu. Já s Rachel jsme jí následovaly.

,,Carol, co to děláš? Tam nechoď!" vyhrkla jsem ale to už Carol rozrazila dveře do Scarlettina pokoje a zmizela v něm.

Bože, jestli sestra zjistí, že v jejím pokoji někdo byl, tak mě zabije. I mamku tam pouští jen zřídka.

Spatřila jsem jak Carol klečí na čtyřech a kouká pod postel.

,,Tam najdeš jedině tak pavouky" zasmála se Rachel.

,,Ty vole" vypadlo z Carol.

,,Co je?"

Carol něco lovila pod sestřinou postelí a pak se s tou věcí postavila.

,,Scarlett tu má vibrátor?" vyprskla.  (omlouvám se, ale teď absolutně netuším jaké tam je po v i/y) :D 

Zírala jsem na to s pootevřenou pusou.

,,No do háje. O tom jsem neměla tušení"

,,Záhada, proč nepouští nikoho k sobě do pokoje, vyřešena" tlemila se Carol.

,,Tak to je dobrý" křenila se Rachel.

,,To berem a jdem dolů. S tímhle spolehlivě zaženeme všechny zloděje" smála se Carol a vydala se jako první . My s Rachel se držely za ní.

Opatrně jsme sestupovaly po schodech dolů. Prošli jsme chodbou a vztoupily do ovývacího pokoje. Ten byl prázdný. Hluk se ozýval z kuchyně. Někdo tam něco upustil na zem a následně se ozval.

,,Ty vole, neumíš dávat pozor?"

Zajímalo mě, co zloději hledají v kuchyni. Krom pánviček, skleniček, něbo nějakých potravin, tam toho ukradnout nemůžou. Pochybuji, že by odtáhli troubu nebo ledničku.

Promise me, please✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat