33. kapitola

2.2K 164 14
                                    

Koupaliště. Plavky. Moje smrt.

Rachel s Carol dělaly v kuchyni oběd, kluci už dávno odjeli zpátky do hotelu s tím, že kolem jedné hodiny se pro nás staví a vyrazíme směr koupák.

Zjistila jsem, že nemáme opalovací krémy, tak jsem oznámila holkám, že skočím do drogerie a hned jsem zpět.

Nazula jsem si nečí žabky, zastrčila peníze do kapsy a popadla klíče. Vyšla jsem ven, kde do mě uhodil velice silný žár slunce. Dneska byl pařák jako ještě nikdy, voda přijde vhod, ale že by se mi kvuli tomu chtělo na koupaliště, kde je tisíc lidí, to říct nemůžu. 

,S čím jsem to zase souhlasila?' říkala jsem si v duchu a přešla na druhou stranu ulice. Drogerie byla kousek od našeho domu. Když jsem vešla dovnitř, ovanul mě příjemně chladný vzduch a já spokojeně vydechla. Našla jsem regály s opalovacímy krémy a různými olejíčkamy a popadla dva krémy na opalovaní. Došla jsem ke kase, kde jsem pozdravila sympatickou postarší paní, zaplatila a opouštěla tohle příjemně chladné a nehorké místo.

,,Hej Jones!" zaslechla jsem něčí hlas a otočila se.

Pohled mi padl na Bena, ano toho šmejda co zmlátil Andyho a chodil s mou sestrou.

,,Hele, pan kretén je tady. Co cheš, Bene, nemůžu říct, že mám hromadu času se tu s tebou vykecávat" pronesla jsem naprosto znuděně a ignorantsky.

,,Vyřit sestře, že s ní chci mluvit. Tak ať bez keců přijde do parku k fontáně" pronesl tak namyšleně, až se mi z něj udělalo špatně.

,,Sorry zlato, ale jsem si víc než jistá, že Scarlett už s tebou nechce mít nic společného" odpálkovala jsem ho a chtěla odejít.

,,Počkej! Ještě jsem nedomluvil!" prskl naštvaně.

,,Ale já jo, sbohem Bene!" trhla jsem rameny.

,,Řikám ti ať počkáš!" drapl mě silně za paži a trhnutím k sobě, mě otočil zpátky.

,,Kurva, co tě žere?!" štěkla jsem po něm a vytrhla se mu.

,,Nevím, co jsi jí nakecala, že mě nechala, ale ti řikám, to ti nedaruju! A laskavě jí vyřiď ať tam přijde"

,,Bože.. Jenom jsem jí připomněla,že má taky mozek, tak ať ho používá. Na to, že jsi idiot přišla čistě sama. A to, že tě nechala je jenom dobře. A není doma" zlostně jsem na něj zírala-

,,Ty..ty malá svině! Semnou si nezahrávej, rozumíš?!" chytl mě pod krkem a přitáhl k sobě. Takhle blízko jeho nechutnýho ksichtu jsem ještě nebyla.

,,Malá, Bene plzz, jsem jen o ROK mladší než je Scarlett. Věř mi, že to tak hodně opravdu není, abych byla automaticky malá" 

Pustil mě a nenávistně mě propaloval očima.

,,Nemysli si, že tě ten emo kostlivec a jeho parta zombie kámošů ochrání. Včera jsem vás, tebe, Rachel, nějakou další emařskou děvku a tu partu chudáků viděl na pouti. Koleduješ si zlato" přivřel oči.

,,Víš..absolutně nechápu co jsem ti udělala tak hroznýho, že mě nenávidíš.. Moment, já ti NEUDĚLALA NIC. Ty si jen na mě vybíjíš svůj vztek, že tě moje o rok starší ségra poslala k vodě. Smuté. Netušila jsem, že jsi až takhle ubohej" plivla jsem mu na boty a odstoupila.

,,A ta emařská děvka, je moje dobrá kámoška, takže drž hubu, ty socko. A ta parta emo kostlivců, jak ty říkáš, jsou milionoví kámoši, opovaž si na Andyho, Ashe, Jakea, CC-ho nebo Jinxxe ještě otevřít hubu. Zmlátí tě tak, že se z toho budeš vzpamatovávat ještě další týden!" 

Promise me, please✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat