Nevini plavi pogled bio je usmjeren na tog kovrdžavca koji je zauzeo više od pola klupe.Svojim kažiprstom Carmen je bocnula njegovo rame kada se on okrenuo i hladnim pogledom odmjerio njen prst koji ga je bockao a zatim se prebacio na njezino nevino lice.
''Šta je?'',rekao je promuklio,ujedno i grubo.
''Um..Da li...Možeš li se malo pomaknuti?''rekla je malo posramnjeno kada su se njegova usta izvila u slabi polusmiješak.
''A šta ću dobiti zauzvrat?'',pridigao se i okrenuo prema njoj dok je zubima zarobio svoju donju usnicu.'Dobit ćeš šamar bezobrazniče jedan.' glasić u Carmeninoj glavi je odzvanjao.
''Pa nećeš dobiti ništa.'',rekla je i uzela crnu olovku.
''Hm..'',gad se ponovno nasmijao i uzeo joj olovku iz ruku.
''Hej!Vrati to.'',pogledala ga je zbunjeno dok je on odmjeravao olovku.
''-Dosta mi je svega.-'',upitno je pogledao prema meni.Unaprijed sam znala da je to bio natpis sa moje crne olovke.
''Da.'',rekla je živčano i ispružila ruku.
''Sada mi vrati olovku.'',pogledala ga je smrknuto.
''Neću.''
''Hoćeš.''
''Neću''
'HOĆEŠ!'',rekla je glasnije kada se kut njegove usne podigao u blagi ali zavodnički osmijeh.
''Hoću..'',ispružio je olovku čekajući da ju uzmem.Prsti su mi blago dodirnuli olovku kada ju je ponovno izmaknuo.Moji živci su bili kao sami konci dok je to njega zabavljalo.Za kraj sata se oglasilo zvono uz koje se moglo čuti pomjeranje stolica i veliki broj koraka koji su nestajali iz učionice.Harry je bacio olovku k Carmen i zlobno se osmijehnuo.
''Izvoli,plačljivko.'',rekao je sarkastično i napustio učionicu.'Zašto me pobogu nazvao plačljivkom?,glasić u Carmeninoj glavi ponovno ima prednost i vodi borbu između sebe.Pokupila je svoje stvari i zaputila se prema najgorem dijelu škole.Svlačionici.Otvorila je velika u bjelo prelakirana drvena vrata i ušla u prostor prepun polugolih cura koje međusobno čavrljaju.
Sjela je uz sami kraj gdje se nalazio njen ormarić sa školskom opremom.Kada bi bacila pogled na sve cure u svlačioni shvaćala bi zašto je toliko mrzila svoj izgled.Sve su imale zgodnu liniju,lijepe crte lica,imale su povelike grudi ili pak stražnjicu...Dok je ona bila tip umjerene djevojke.Imala je ljepšu stražnjicu i sitne grudi što joj se gadilo.Sramila se sama sebe...Svoje knjige je spremila u ormarić i izvadila sportsku opremu.Nikada se nije presvlačila pred mnoštvom cura već bi otišla u wc i obavila sve potrebno.
Kada je ušla u dvoranu pred sobom je imala što vidjeti.Na crvenoj crti u redu(vrsti) stojao je visoki,kovrčavi dečko čije je kovrče pripitomljivala marama na američku zastavu.Imao je bijelu poluprozirnu maicu pa se moglo jasno vidjeti da je tetoviran.Na sebi je imao crni adidas šorc koji je dosezao do koljena.'Čovječe koje noge ima.',pomislio je glasić kada je Carmen odmahnula glavom i stala uz sami kraj pokušavajući da ignorira njepotu koja je zračila iz toga kretena.
''Jutro.''grubi glas trenera ispunio je čitavu dvoranu kada su u nju u svojim kratkim šorcevima ušle tri glupe plavuše.Alison,Carly i Molly.Njihove grudi su bile prevelike i cijela škola je znala da imaju silikone.Carmen se zgrozila na pomisao da netko od 17 godina odlazi na plastične operacije.
''Jutro,treneru.Ispričavam se na kašnjenju'',Alison je došla do trenerovog stola blage se naginjući ka njemu i pokazujući svoju zadnjicu cijelom razredu.'Kuja',pomislio je glasić koji se zlobno osmijehivao.
''Jutro...Ne brini Alison'',trener joj je nevidno namignuo misleći da to drugi nisu vidjeli.Kada su barbikice stale u vrstu trener je naredio 10 krugova.Barbikice su odmah istupile iz vrste i stojale sa strane.Carly i Molly su se dosađivale gledajući u svoje duge kričave nokte,dok je Alison pogledom tražila kovrdžavca.Carmen je učvrstila svoj rep trčeći za ostatkom razreda.Ubrzo je osjetila nečiji miris koji joj je bio poznat.
''Prevario sam se po pitanju tebe.'',hrapav glas je šaptao na Carmeninom uhu kada se okrenula i ugledala onog Bonda,kojem ime nije ni zapamtila.
''O čemu ti?''
''Nisam znao da imaš tako dobro dupe.Trebala bi češće nositi usko i kratko.'',rekao je bez imalo srama trčeći u ravnini s Carmen.Pogledala ga je u šoku.
''Srami se bezobrazniče.'',rekla je drsko i ubrzala.Iznenada jeosjetila prepreku na putu nakon čega je pala i poljubila pod.Smijeh se prolomio cijelom dvoranom kada je Carmen pridigla glavu i jasno uočila roze air-maxice.Alison.
'Ta kuja.',glasić je odzvanjao.Polako se pridigla i pogledala u Alison.
''Ups..Trebala bi gledati dok trčiš.Ali pretpostavljam da nije lako trčati kada si i mršav.Nemaš baš jak utjecaj na noge.'',par zadnjih riječi su natjerali suze na Carmenino lice po drugi put danas.
Ubrzo je prišao i kovrdžavac.
''Alicia,to je bilo dobro.'',rekao je kroz smijeh kada ga je Alison pogledala.
''Alison,duso..'',nasmijala se zavodljivo kako bi prekrila muku.
''Ma isti kurac.'',pogledao je Carmen.
''Bolje da nisi bježala.'',namignuo je.Carmen je otrcala u svlačionu kako nitko nebi vidio njene gorke suze.Sjela je na pod naslonivši glavu na hladni,hrapavi zid.Puku tišinu su prekidali jedino njeni jecaji.Pogledala je ka svojem koljenu koje se jako crvenilo.Prstom je napipala i osjetila jaku bol u tom predjelu.Danovi su joj se crvenili od pada.Ubrzo je netko ušetao u svlačionu natjeravši Carmen da brzo obriše oči i ustane,
''Mala,jesi tu?'',grubi glas je odzvanjao svlačionicom kada se okrenula i susrela sa svijetlim zelenim draguljima.Podigla je glavu prema njemu,zategnuvši vilicu.
''Što je?'',njen glas je bio nestabilan.
''Boli te što?'',odmjerio je i spustio se da napipa crveno koljeno izazivši jauk s Carmenine strane.
''Vozim te kući.'',zaputio se prema vratima.
''Što?NE!'',ciknula je Carmen.
''Šta ne?'',zaustavio se i pogledao ju ozbiljno.
''Neću nigdje s tobom.''
''Ma zašto?''
''Kako se usuđuješ pitati me nešto takvo?'',Carmenine oči su se raširile u šoku kada ju je kovrdžavac pogurao uza zid pritom je pritisnuvši uza sebe.
''Začepi ta slatka usta..'',njegov pogled je lutao njenim licem.
''Pusti me..''rekla je tiho i uplašeno.
''Ne brini,pustit ću te.'',nasmijao se zlobno spustivši usne do njenog uha.
''Ali tek kada te isprobam.'',rekao je to kroz blagi smijeh.Carmen je digla brve u znak čuđenja dok je ujedno upijala snažni muški miris i neobičan zadah iz usta.Pogled joj je pao na njegove usne.
''To je samo žvaka.'',otvorio je usta pokazavši bijelu žvaku.
'Kako je samo znao?',pitao se glasiću Carmeninom umu.
''Pusti me ti..'',ušutila je Carmen kada se nije mogla sjetiti njegovog imena.
''Harry,maco.'',šapnuo joj je ujedno grickajući njezinu ušnu resu.
''Nisi se mogla sjetiti zar ne?'',odmaknuo se dok je Carmen teško disala.Njegov miris je bio duboko u njenim plućima i polako ju ošamućivao.
''Nisam.'',odgovorila je iskreno kada ju je uhvatio za lakat i povukao da hoda.
''Onda ću te natjerati da ga vrištiš dok budem uživao u tebi..',rekao je to kroz grubi i drski smijeh i vukao ju za lakat do crnog Range Rovera.
''HA?'',Carmenin glas je ozvonio cijelim parkingom.
Htjela sam se zahvaliti svima koji čitaju moju priču.To mi mnogo znači.Ali imam par zahtjeva za dalje.Vidim da vas dosta čita i stoga bih zamolila ako možete da u komentare napišete svoje mišljenje o nastavcima i da votate naravno .
P.S Ispričavam se na gramatičkim pogreškama,ne stižem pročitati nastavak.
-N
VOCÊ ESTÁ LENDO
-''CARMEN ''
FanficI'm watching myself Drifting away A vision so darkened I cannot stay I'm reaching out wide Trying to catch myself before I fall Too little too late Can you save me Where do we go when we walk on light Who do we call at the edge of night Carry me clo...