-Please,just stop it.

669 47 9
                                    

Njezin glas je odzvonio cijelim parkingom dok joj je vilica pala do poda.Svoj podsmijeh je pokušavao suzdržati grizući donju usnu.'Volio se puno igrati sa svojim usnama.'oglasio se glasić u Carmeninoj glavi.

''Idemo,mala.'',otvorio joj je vrata poput nekog džentelmena.

''NEĆU!'',odbrusila mu je i stresla se zbog njegovog dodira.

''Hoćeš.'',rekao je smireno.

''Neću.'

''Hoćeš.''

''N-EĆ-U.'',započela je slovkati kada je vidjela crnog muškarca koji im se približavao.Brzo se okrenula se na peti i zaputila se prema kući gledjaući lakat na kojem su se nalazili crveni otisci velikih prstiju.

Okrenula se i vidjela tog crnokosog muškarca i Harrya naslonjenog na auto sa rukama u džepovima i ciljao točno Carmen.Njihovi pogledi su se susreli a kroz Carmeninu kralježnicu se provlačilo mnoštvo trnaca koji su izazivali nagli elektricitet u njenom tijelu.Njenim venama je kolao adrenalin a tijelo dobivalo jaču temperaturu dok je gledala u te punašne usnice koje je zarobio svojim savršeno bijelim,ravnim zubima.Ubrzo se njegova ruka našla kraj njegovim usana kada joj je poslao poljubac ujedno pričajući sa crnokosim dečkom  i vadeći nešto iz džepa.(ovaj dio pamtite jako dugo jer će biti bitan pri kraju igre)

Carmen je par puta trepnula kako bi se uvjerila da to nije jedna fatamorgana zbog ranog jutarnjeg sunca koje joj je udaralo  glavu  već istiniti događaj.I bio je.Jedna jadnica poput Carmen,koju niti jedan dečko nakon Danna nije niti pogledao,dobila je pusu od savršenog i opasnog stranca.Okrenula se i brzim korakom pobjegla.Ušavši u kuću bez pozdrava ,otrčala je u sobu.Ostavila torbu i legla na svoj mali krevet u kutu zagledavši se u plafon na kojem su se nalazile mnogobrojne zvijezdice koje su osvijetljivale mračnu sobu.Nije voljela  žarko sunce stoga nije dizala roletne.Tko bi rekao da plašljiva cura voli mrak.Njeni kapci bivaše umorni od neprospavanih noćiju i dugog čitanja knjiga.Utonila je u san razmišljajući o zavodljivom čupavcu.

Zvuk lomljenja odzvanjao je čitavom kućom pritom trzavši Carmen iz sna.Pridigla se u sjedeći položaj,maknuvši par pramenova koji su pali na njeno lice.Protrljala je oči čuvši ponovno lomljenje.

''GADURO!'',grubi muški glas je odzvanjao kućom.

''Mama.'',viknula je Carmin istrčavši iz sobe.Pod dnevnog boravka bio je prepun krhkotina različitih stvari.Njena majka je stojala u samom kutu sobe sa rukama na licu dok je otac poput zvijeri rabijao i rušio sve pred sobom.

''TI SI KRIVA!ZBOG TEBE NEMAM POSAO.'',opsovao je majci pritom srušivši predivnu vazu.

''TI SI KRIVA ZBOG SVAĐE MEĐU MENE I BRATA,TI SI TA KOJA RADI DOK JA BROJIM DANE BEZ ITI JEDNOG ZARAĐENOG NOČVIĆA.''ponovno je opsovao opalivši šamar majci.Glava joj je odletila nastranu dok se na njenom obrazu oslikavali veliki prsti oca.

'' PRESTANI!'',Carmen se umješala.

''ZAČEPI DERIŠTE.'',pogledao ju je smrknuto,uhvativši se za komodu uz kraj zida,potom se okrenuo prema majci.

''JESI SRETNA S DRUGIM,OBRAZOVANIJIM,ONIM NA TVOJOJ RAZINI.A NE NEKIM PARAZITOM!GADURO UDALA SI SE ZA PARAZITA!SADA I ŽIVI S NJIM.''njegov glas je odjekivao kada je počeo izvlačiti kaiš iz svojih Levisica.

'Pio je,Carmen..Nemoj se mješati.Nemoj sebi ponovno nauditi.'glasić je odzvanjao dok ga je Carmen odbacila i došla do svojeg oca koji je izvukao kaiš iz svojih hlača.Kada je zamahnuo prema majci Carmen je uhvatila kaiš i otrgla mu ga iz ruku.

''PRESTANI VIŠE!'',izderala se iz sveg glasa i bacila kaiš na drugi kraj sobe.

''TI NEODGOJENA DROLJETINO.NIKADA NISI BILA DIJETE KAKVIM SAM TE UČIO DA BUDEŠ!SPETLJALA SI SE S NEKIM GADOM!JA SAM TI MORAO PLAĆATI SVE TVOJE LIJEKOVE I TERAPIJE JER NISI PREBOLJELA NJEGOV ODLAZAK.BOGU HLAVA ŠTO JE OTIŠAO SPASIO SE.A ZAŠTO SAM JA DAVAO TOLIKE NOVCE?ZA JEDNU GLUPAČU KAKVU SADA GLEDAM?'',njegove riječi su pogodile u Carmenino srce poput strijela potom ga probadajući.Carmen svojeg oca nije mogla zvati tatom od dana kada je počeo da zlostavlja njenu majku i nju.

Očeva ruka je poletila k Carmeninom obrazu.Bezbroj puta je ostjetila tu grubu i tešku ruku na svom nevinom i glatkom obrazu stoga ne bivaše iznenađenja.Trpljela je sve zbog svoje majke.Pa čak i batine.

''JEL VIDIŠ MARISSA?NI DIJETE NISI ZNALA ODGOJITI!SVOJEM OCU PROTURIJEČI KURVETINA.'',Carmenin obraz bivaše oštećen po drugi put ove večeri.

''Jack,molim te,pusti dijete.Ona nije ništa kriva.'',majčin glas pokušava da smiri Jacka koji uzima kaiš.

''ZAČEPI MARISSA!'',Carmen je uskunula par koraka kada je osjetila teški kaiš po čitavom svojem tijelu.

Vrisnula je iz sveg glasa,dok je uzastopno osjećala jake udarce.Njene oči su bile pune gorkih suza.

''JESAM LI UPRAVO DA JE NEODGOJENA?VIDIŠ LI DA SI NAM RAZORILA OBITELJ!'',zamahnuo je kaišem udarivši Carmen duž cijelog bedra.

''Jack,u pravu si.SVE SAM JA KRIVA.MOLIM TE PRESTANI.'',Marissa je otimala kaiš Jacku koji je uzastopno zamahivao na uplakanu nevinu curu čiji su jecaji odjekivali čitavom sobom.Jack je tupo spustio kaiš pogledavši u uplakanu kćer.

''Idi Carmen!'',Marissaje pogurala Carmen.

''Žao mi je kćeri.'',Jack je sjeo na kožnu fotelju dok je Carmen u bolovima ušla u svoju sobu.Udarce je osjećala po čitavom tijelu.Zaključala je vrata i skliznula niz njih dodirnuvši dno dna.Kroz plave taice je vidjela mnoštvo crvenih mrlja koje su je vraški pekle.Jecaji su ispunjavali sobu ujedno otežavajući njeno disanje.Toliko boli kada si povrijeđen od strane najbližega.Zašto?Pobogu zašto te najbliži povrijedi toliko?Nikada nećemo naći odgovor na to.Ostat ćemo u vječnoj patnji,boli koja će polako izjedati onu Božju dobrotu u nama i otkrivati samo tamne i mračne strane.Baš kao što Sunce svaku noć umire kako bi otkrilo svoju tamnu stranu,Mjesec.

Sunce se brzo pojavilo nanovo prosuvši zlato koje se probijalo kroz rupice na roletnama.Carmen je tupo buljila u taj beskraj svijetlosti razmišljajući o svjetlostima u njenom životu.Shvatila je da ona nema svijetlost,samo tamu..Beskraj tame.

Ustala je,skinula svu odjeću i zagledala se u ogledalo.Njeno tijelo prekrivalo je mnoštvo plavo ljubičastih tragova.Negdje je bilo i ranica koje su joj uprljale odjeću.Navukla je deblju odjeću koja bi prekrila te tragove koji će zauvijek ostati baš to.Tragovi.Približila se ogledalu vidjevši blago otekli obraz prošaran ljubičasto roskastom bojom.Znala je da ne postoji način kojim bi to prekrila stoga je stavila nešto pudera iz velike majčine kolekcije i  većinu kose prebacila na jednu stranu.Nečujnim koracima je napustila kuću i došla u ludnicu,školu.

Na parkinku se nalazio bijela Toyota dok se na haubi u minici nalazila Alison.Iznenada na parking je uletio crni Range Rover i narkirao odmah do Toyote.

''Kvragu zašto baš kod te kuje.',oglasio je glasić kada je Carmen zaustavila korak i odmahnula glavom.

''Harry!Mačak...'',njen kreštav glas čuo se do Nigdjezemske.Prišla je Harryu omotavši ruke oko njegovog vrata dok su mu se ruke spustile na njenu guzu koji je blako masirao nasred parkinga.Ubrzo su se pojavile Carly,Molly u društvo crnokosog i još par ljudi.Alison se leđima okrenula prema Harryu dok je on omotao ruke oko njenog struka kada se Alison zahikotala.Carmen je pažljivo pratila svaki pokret čupavca kada je primjetila da Alisonina stražnjica se blago trlja od Harryevo međunožje.

'KURVA!TREBA JU UBITI',glasić se ponovno iskazao.Carmen je duboko udahnula i stavila kapuljaču prateći stazu.Hodala je spuštene glave i taman kada se ponadala da je prošla neviđeno pored ''društva''čula je onaj hrapavi i hladni glas.

''Mala?'',nastavila je hodati gledajući pod.Alison je iznenada pogledala u Harrya koji ju je blago odgurnuo od sebe i popriječio prolaz Carmen koja je podigla glavu.Pojaki vjetar je spustio njenu kapuljaču,mrseći kosu i ujedno pokazujući trag na njenom obrazu.Harryeva vilica se naglo zategnula,a oči potamnile.

''Mala?'',upitao je po drugi put ovo jutro dok se većina pogleda nalazila upravo na njima.

Htjela sam se zahvaliti svima koji čitaju moju priču.To mi mnogo znači.Ali imam par zahtjeva za dalje.Vidim da vas dosta čita i stoga bih zamolila ako možete da u komentare napišete svoje mišljenje o nastavcima i da votate naravno.

Zaboravila sam nadodati da je dosta događaja u ovoj priči stvarno i povezano sa mojim životom.

P.S Ispričavam se na gramatičkim pogreškama,ne stižem pročitati nastavak.

-N

-''CARMEN ''Donde viven las historias. Descúbrelo ahora