-Shut the fuck up.

629 38 9
                                    

Peta njegovih crnih marti je odzvanjala duž čitavog hodnika dok je laganim hodom,s rukama u džepovima,ušao u omiljenu zonu.

''Ulaži.'',rekao je crnokosi.

Pogledi čitave sobe se usmjeriše prema kovrdžavcu.Zrak je bio zagušljiv,pomješan s velikim količinama dima.

''Styles,ovamo.'',dečko sa tamnosmeđim očima diže ruku sa cigarom među kažiprsta i srednjeg prsta.Prolazio je između bilijarskih stolova dok mu je pogled lutao po droljicama koje su se vješale oko darkera koji su kresali Bogove na svaki neuspijeli pokušaj zabijanja loptice.

''Uvijek kasniš.'',rekao je crnokosi stavljajući cigaru u usta i uzimajući dim.

''Zayn,ne seri.'',odbrusio je Harry i sronjao se na kožnu stolicu.

''Igraš?'',obratio se plavokosi dečko sa mnoštvom tetovaža i pirsinzima.

''Pitaš gluposti Niall..'',namignuo mu je Harry kada je smeđokosi podijeli karte.

''Ulog?'',oglasio se dosadni Jace.

Ubrzo je svaki od njih zavukao ruku u svoj džep i na stol postavio veliku svotu novca.

''Zaigrajmo.'',Harry je započeo sa pokerom,znajući da će pobijediti.

''Kako napreduje izazov?'',sarkastično je upitao Zayn,ujedno ulažući još.

''Ide.'',hladnokrvno je uzvratio Harry.

''Koji kurac ste sad naumili?'',upitao je Niall.

''Ništa posebno.'',Harry ga je pogledao.

''Opet neka drolja?'',dosadno je upisao smeđokosi.

''Hmmm.Ovu ne možemo tako nazvati,Liam.'',Harry mu je namignuo.

''Kretni.'',tiho je odgovorio punker gledjaući kako da izvuće nešto iz već sjebanih karti.

''Nisi ni ti bolji,Niall.'',Zayn je žestoko uzvratio puhnuvši dim u njegovo lice kada se Niall nakašljao.Ubrzo su pogledi bili na njima dok su jedini glasovi bili Niallovo i Zaynovo režanje.

''Začepite obojica.'',Harryevo ustajanje ih je prkeinulo.Uzeo je cigaru bacivši kutiju natrag na stol i zaputio se prema vratima.Svi su mu se maknuli sputa,znajući da se nije dobro petljati s nekim poput njega.

Taj je bio zajeban igrač.S njim nema igranja,ni za kog iz podruma.Oni su svi samo dio njegove maifje,njegovi pijuni i ništa više.

Otvorio je teška metalna vrata i udahnuo svježi londonski zrak,nakon čega je zapalio cigaru uvlačeći dim duboko u svoja pluća.

''Mačak.'',prepoznao je taj poznati jebeni glas.

''Alison.'',opsovao je.

''Koji ćeš kurac ovdje?'',okrenuo se prema polugoloj plavuši u plavoj haljinici koja je jedva pokrivala njene intimne djelove.

''Otišao si,nisi mi ni rekao da ideš.'',njene ruke su se omotale oko struka mu kada je naslonila glavu na njegova prsa.Jaki ženski parfem se uvlačio u njegove nosnice,nadražujući ih.

''Alison,ja se ne namjeravam ispovijedati gdje ću biti svaki trenutak.'',blago ju je odgurnuo.

''Znam da nisi,ali želim znati..Ipak smo u vezi.''nasmijala se.

''Nisi još shvatila?Ja i ti nemam ništa,osim što te povremeno poševim i to je to.'',odgovorio joj je kroz zlobni osmijeh.

''Slušaj me,Styles....Ja nisma igračkica.'',prišla mu je i rukom ga udarila prsa.

''Ali si to upravo postala.'',uhvatio joj je ruku,odgurnuo je.Ubrzo je popušio cigaru,bacio opušak,zgazio ga martom i otišao ostavivši droljicu samu.

-''CARMEN ''Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang