Privlačnost između spolova je nešto neopisivo,senzualno.Čovjekovi osjećaji su pojačani uz prisutnost određene osobe.Otkucaji srca postaju brži,temperatura raste,adrenalin kola venama.
Nitko još ne pronalazi pravi razlog te pojave.
Osim jednog:PRIVLAČNOST.
A to je ono što je Carmen osjetila prema njemu.Tolika privlačnost je strujala među njima dok je blago ljubio njeno rame.
Koža se blago ježila na svaki pomak njegovih usana.
''Šta kažeš,Slatkice?'',podigao je zeleni pogled na njen plavi iščekujući odgovor.
''Ja...'',glas ju je izdao dok se suzdržala od jecaja i brojnih glasova koji su tražili još.Još bližeg kontakta,još dodira,još njegovih žarko rozih usana na njoj.
''Znam da to želiš koliko i ja.Želiš da surađujemo,zar ne?'',ruku je omotao oko njenog stuka tkao je prisilivši da se dodatno pribije uz njega.
Osjetila je onaj dobri miris mentola i još nečega iz njegovih usta.Pogled joj bijaše prikovan na njegove roze punašne usne dok je jezikom preturao žvaku i osmjehnuo se.
''To je znak da pristaješ?'',duboki i prodrni glas ju je trgnuo iz blagog transa i jadnih snova o ''njenom''kovrdžavom princu na bijelom konju.
Kada je otvorila usta,zvono se oglasilo.
Osjetila je vleiko olakšanje,brzo ustala i pokupila stvari.
''Hvala ti Bože.'',rekla si je u bradu ubrzavši korak.
U gužvi se okrenula par puta nadajući se da će negdje vidjeti čupavca koji ju želi zaustaviti.Ali ga nije bilo...
Ušla je u ogromnu školsku dvoranu u kojoj je bilo mnoštvo učenika koji su radili na različitim ukrasima za party.Bilo je tu mnoštvo bundeva,paukove mreže,strašila,umjetne krvi....
Glazba je bila i prejaka za Carmenine uši.Odjekivala je čitavom dvoranom dok su se učenici blago njihali u ritmu glazbe.
Dok je buljila u mnoštvo tih nasmijanih i uzbuđenih tinejdžera osjetila je blagu nostalgiju za prijašnjom osobom koja je bila.
''Curice,mislila si mi pobjeći?'',osjetila je ponovni mješani miris mentola i nečeg što nije mogla odgonetnuti.Blago se trgnula.
''Shh...Ne plaši se.Neću te ubiti.'',nasmijao se i povukao ju prema jdnom stolu.
''Ne želim raditi s tobom.''odbrusila je.
''E pa radit' ćeš.'',namignuo je nakon čega joj je pružio kist sa crvenom temperom.
''Rekla sam da neću.'',odbrusila je ponovno.
''Hoćeš.'',prevrnuo je očima.
''Neću.'',gurnula je kist.
'''Carmen,uzmi jebeni kist i počni raditi.'',odbrusio je kada joj je ponovno gurnuo kisti u ruke.
Otpuhnula je bjesno i uzela komad izrezanog kartona,nakon čega ga je počela bojati.
''Budalo ne ide to tako.',prišavši mu,Carmen se počela smijati.
''Nego?'',rekao je smrknuto.
''Ovako.'',uzela je njegov kist i sporo prešla prkeo kartona natopljavjaući ga žarko crvenom temperom.
''Nisam nesposoban,znam i sam.'',rekao je pomalo bjesno otimajući joj kist.
''Hajde onda.'',nasmijala se,stala pokraj njega i prekržila ruke.
Njegovi potezi bijaše neravni,izmeckani sa svih strana.
''Ne tako,Harry.'',ponovno mu je prišla kada je uzela njegovu ruku i stisnula ju svojom dok su zajedno među prstima držali kist.
VOCÊ ESTÁ LENDO
-''CARMEN ''
FanficI'm watching myself Drifting away A vision so darkened I cannot stay I'm reaching out wide Trying to catch myself before I fall Too little too late Can you save me Where do we go when we walk on light Who do we call at the edge of night Carry me clo...