(-Ljubav zaslijepi,toliko puta povrijedi.Poput prekrasnog cvijeta okovanog trnjem.)
*FLASHBACK-prije 6 godina*''Anne dodaj mi salatu!'',rekao je pogrubo prekidajući razgovor među ženama.
''Rekla sam ti da me ne zoveš kao mamu!'',odbrusila mu je.
''Edwarde,možeš sam.Ne gnjavi Gemmu!'',majka čupavog tinejdžera se okrenula prema kćeri jedinici.
''NJOJ JE BLIŽE.'',iznerviran situacijom izderao se ujedno bacivši vilicu na tanjur.
''Majko...Dodat ću mu...'',Anne je otpuhnula.
''Ne,Gemma nećeš.'',majka je ustala i stavila ruku na njeno rame dajući joj do znanja da ušuti.
''Jadna tvoja kćer,sigurno će krepat ako mi doda jebenu salatu!'',zaderao se,udarivši nogom od stolicu.
''HARRY EDWARD STYLES SVOJ BIJES NEĆEŠ PROSIPATI OVDJE!'',povisila je ton.
''A ŠTA AKO HOĆU?!''
''Gubi se.'',primirila je svoj glas.
''M-majko?'',Gemma je ustala.
''Rekla sam ti da sjedneš!A ti se gubi iz moje kuće ZAUVIJEK!'',prstom je pokazala na vrata.
''ŠTA?!'',Edward je raširio oči u šoku.
''DOSTA MI JE TEBE! TVOJIH IZJAVA I GADOSTI PREMA MENI I SESTRI.NEKAD SE UPITAM KAKVO SAM JA OVO ČUDOVIŠTE RODILA.'',zarežala je.
''D..Dobro.'',uhvatio je kvaku velikih nanovo prelakiranih vrata kada se okrenuo i pogledao Anne.
''Ti ćeš mi platiti,ovo još nije završilo Gemma.Osvetit ću ti se jer si uništila odnos između mene i mame.'',izletio je iz kuće brzinom svjetlosti,ujedno lupajući snažno vratima.Naglo je otvorio oči.
"U kurac! ", udario je dlanom od volan.Njegov torzo se brzo kretao gore-dole zbog težine i brzine disanja.Ponovno se prisjetio jednog od najgorih dana.
"Edwarde? ", uplašena brineta je buljila u njega.Pogledao ju je bjesno.Njena kestenjasta kosa pružala se preko ramena,duž leđa ukrašavajući njeno ženstveno lice sa savršenim proporcijama.
''Helena..'',osmijehnuo se hladno.
''Ispričavam se na ovome,nadam se da možemo nastaviti započeto?'',njegovi zbui,bijeli poput bisera,bivaše u kontrastu s punašnim usnama boje krvave ruže.Tako prekrasne,ali tako opasne...
''Naravno'',osmjehnula se,ponovno uvlačeći ruku u njegove tamne traperice.
''Kaznit ću te zbog neposluha maco '' ,uzdahnuo je.''Voli me da te mogu voljeti,drži me da te mogu držati '',usnicama je blago oblikovala posljednju rečenicu hodajući stazom koja je išla paralelno s rijekom.Zastala je duboko udahnuvši svježi zrak kasne jeseni.Zagledavši se u beskrajno zemaljsko zrcalo kada su se njegove sznažne ruke omotale oko njenog struka.Privukao ju je sebi naslonivši samu bradu na njeno rame.
''Kako ti se čini?'',osmijehnuo se.
''Prekrasna beskonačnost..'',prislonila je obaz na njegov ne suzbijajući osmijeh.Okrenula se prema njemu kako bih promatrala njegove oštre linije njegovoh lica,prekrasne jagodične kosti,te blaog rumenilo uzrokovano jesenskim povjetarcem.
Nesvjesno zakoračivši prema natrag počela je padati.
''HARRY!'',zavrištala je uhvativši mu ruku.
''Pomozi mi,molim te.'',molila je.Njegove oči bijaše tamnozeleni smaragdi.
''Žao mi je.'',izustio je pustivši joj ruku.
Molila je,tonula,gušila se.Nakraju nemira molitva je stala,a s njom se ugasio i život.
Uzela sam dosta dugu pauzu od svega,žao mi je što sam iznevjerila toliko vas koji ste redovito čitali,komentirali i votali moja djela.Nadam se da ste još tu i da ste spremni na novu dozu kaspiričnih stvarčica koje vam donose sami nastavci Carmen.Htjela sam se zahvaliti svima koji čitaju moju priču.To mi mnogo znači.Ali imam par zahtjeva za dalje.Vidim da vas dosta čita i stoga bih zamolila ako možete da u komentare napišete svoje mišljenje o nastavcima i da votate naravno .
P.S Ispričavam se na gramatičkim pogreškama,ne stižem pročitati nastavak.
-N
VOUS LISEZ
-''CARMEN ''
FanfictionI'm watching myself Drifting away A vision so darkened I cannot stay I'm reaching out wide Trying to catch myself before I fall Too little too late Can you save me Where do we go when we walk on light Who do we call at the edge of night Carry me clo...