Odpuštění

58 6 6
                                    

Jelikož tady máme 125 přečtení tak tady máte menší odměnu v podobě kapitoli věnované natalii283 , za to že mi pomohla tohodle dosáhnout. Ps. Přečtěte si její hpff Kate Elis Philipsová je boží😍, ale ne jak vy.
Dost keců lets read:
Pohled Any:
Stále nemůžu uvěřit, že jsem tady. Právě sedím u okna a dívám se na měsíc, asi za dva dny bude úplněk a to je blbí, protože při něm nemohu spát. Také kvůli tomu se ráda při úplňku procházím po zahradě, či v parku. Tohle bude první úplněk v Bradavicích a tak nevím jestli díky té magické síle nebudu spát jak zabitá.

***
Pohled Kiki:
,,Aúaébr, dobré ráno", pozdravím když se probudím. Kupodivu mi nikdo neodpověděl a tak asi budu muset otevřít oči. Linda i Lilly spí, ale Any není ve své posteli. Jo a už vím proč, leží na okně až v příliš srandovní poloze. Kouknu se na budík,,ty brďo", výkřiknu nahlas ono je jenom 5:00 a to vstáváme v 7. Holky jsou strašně super, ale ani jedna není čistokrevná jako já. Né že by mi na krvi nějak záleželo, ale je to zvláštní pocit. Je dost divné, že jsme si s Any podobné jako vejce vejci, ale to se nějak vyjasní. Co bych měla asi teď ďelat? Psát dopis je moc vyčetpávající a tak se pokusím znovu usnout. 

................................................................
Dnes taková kratší kapitola. Né dělám si srandu, čtěte dál.
............................,.........,,.,,.,,,.,.,.,.,.,.,,,,,,

Pohled Any:
8:55 ,,Mňam ta snídaně byla výborná", řeknu před učebnou dějin. ,,Ale strašně se bojím první hodiny, jak to asi bude vypadat??" ,,Nevím nestesuj se vždyť to zvládneš", odpoví mi Lilly. ,,Teď mě napadá Lindo, Kiki chodily jste dříve do školy a nebo to je vaše první?" Zeptám se a celkem mě zajímá jak to kouzelníci mají. ,,Ne, víš kouzelníci chodí až od 11 let." Odpoví mi Kiki, která už si zvykla že jí tak říkám. ,,A co vy?", dodá. ,,No my jo, ani jsme nevěděli že jsme kouzelníci, a už vůbec o existenci Bradavic." ,,Aha, neměli bychom jít do třídy", řekne Linda a společně se vydáme k lavicím. Sedneme  si s Kiki za holky a já se rozhlídnu po třídě. Je tady spousta knížek, lavic a předmětů, které jsem v životě neviděla. Pak tu byly jen tabule a katedra, ale žádný učitel. Právě jsem se dívala na tabuli, když v tu tou tabulí proleťel duch, který se nám v zápětí představil jako profesor Binns. V dějinách to byla nuda učili jsme se základní období v čarodějném světě. Bylo to asi takové jak mudlovský dějepis. Konečně zazvonilo a celá třída se začala hrnout ven. Najednou mě chytili nějaké ruce a začali mě táhnout do postranní uličky a do neznámé učebny. Začnu křičet, ale nikdo mě neslyší. Ty ruce mě pustí a já se otočím, uvidím Siriuse s puketem růží. Právě začíná mluvit,,Ann odpouštíš mi?" ,,Ano Siri"
Zbytek dne probíhal v pohodě, ale já pořád musela myslet na Siriuse.

......................................................................................................................................,,,..,...
Dneska mám narozeniny a tak tady mám dárek pro vás.
Vaše šťastná Mája 😍😍🎊

Poberti z jiného pohledu❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat