Počátek Pobertovské éry

51 2 0
                                    

Je ráno a společenská místnost se zalila sluncem, což slybovalo další krásný den. Avšak oproti normálnímu ránu zde ležela v křesle dívka. Dívka před kterou ležel celý její život, ale i zodpovědnosti o kterých neví. Zatímco se snaží zapadnout do kouzelnického světa, by v této části života nemusela být na živu. Jen kdyby, kdyby on neměl ve své duši špetku soucitu a lásky.
***
Co to je za světlo? Kde to jsem a jakto že mě tak bolí záda??
Tohle byli první otázky co mi přišli na mysl, když jsem se začala probouzet.
Pak mi to ale došlo včera jsem usla u řachavého Petra ve společenské místnosti, což je divné protože mívám lehké spaní a při tom hluku který tu byl by nešlo vůbec spát.
Teď je ale hlavní odsud odejít, než mě někdo uvidí a zjistit kolik je hodin. Pomalu se vydávám k ložnicím a velice neohrabaně vyjdu schody, následně potichu vejdu do ložnice , kde všechny holky ještě spí. Dojdu k mému stolku a podívám se na budík. 7:45 za patnáct minut začíná snídaně. A tak se obkéknu do nepohodlné sukně dám si kravatu , košili, doplním to punčochy a pláštěm. Jdu do koupelny k zrcadlu, abych se učesala, ale najednou dostanu hrozný vztek. Někdo mi na obličej nakreslil knírek. Skočím k umyvadlu a pokouším se to smýt. Asi nějaké kouzlo. Budit holky nemá cenu a tak pujdu radši na snídani. Moji myšlenku potvrdilo zakručení v břiše a tak už na nic nečekám udělám si rychlí culík a rychle vyběhnu směr Velká síň, dokud tam nebude moc lidí. Ale až zjistím kdo mi to nakreslil přísahám Merlinovi že ho přetrhnu.

***
Ložnice pobertů
Wůa, zívne si Remus, když se probudí do nového slunečného dne. Všichni kluci ještě spí, atak se je rozhodne vzbudit.
,,Vstávej Jamesi, Siriusi, Petere,"křikne přes celou místnost a všichni kluci se najednou posadí.
,,Musíme na snídani", dodá pak Remus a sám se zvedne z postele.
,,Mně se na tu snídani nechce", řekne James. ,,Any nás asi zabije a já si to nechci ještě více rozhodit u Lilly."
,,Mně taky ne", řekne Sirius, ,,ale mám hlad, takže vy si jděte kam chcete, ale já jdu jíst."
Podívá se směrem k oknu a v tu chvíli zbledne, až se jeho tvář podobá stěně. K oknu chlapecké ložnice rychlím tempem letěla velká, černá sova. Ostaní kluci absolutně nechápali proč Sirius tak zbledl. Vše se jim ale vyjasnilo po chvíli. Otevřeli sově okno a ta přiletěla k Siriusovi, upustila na něj dopis, malinko ho klovla do ruky a zase odletěla.
Byl to dopis s pečetí rodiny Blacků, to už bylo klukům vše jasné, protože jim Sirius o své rodině hodně vyprávěl.
Sirius pomalu otvřel dopis a začal číst.
Siriusi Orione Blacku, jsi ostuda naší čistokrevné rodiny. Velmi si nás zklamal. Pachtluješ se s mudlovskými šmejdy a krvezrádci a navíc si se dostal do Nebelvíru. Pochopila bych jěště Havraspár, ale Nebelvír... Všechny potřbné informace jsem se dozvěděla od tvojí drahé sestřenice Bellatrix, která nosí hrdě jméno Blacková.
Walburga Blacková
Ps. Čekám tě o vánočních prázdninách v sídle Black manor.
Sirius si povzdechl, takle se k němu matka chová od sedmi let, když se zastal jednoho mudlovského dítěte. Bál se přijet na Vánoce domů, ale co jiného by měl dělat?
,,Siriusi pojď na snídani, ať přijdeš na jiné myšlenky", řekl Remus, který mu četl přes rameno. Sám to sice neměl lehké, ale jeho matka ho milovala jak nejvíc to šlo.
Pomalu se zvedli a vystřídali v koupelně, popadli brašny a klidným krokem se vydali na snídani do Velké síně.

Sotva tam došli, vrhla se na ně Ann a zlostným hlasem se zeptala,,Kdo to udělal?"
Všichni kluci se začali smát, ale když vyděli Anyin naštvaný výraz, hned přestali.
,.Byl jsem to já", řekl James. ,,A Sirius to začaroval kouzlem částetného přilnutí.
,,Ale neboj do půlnoci ti to slezne", dodal Remus. A podíval se na Petera, který už jedl.
Než však stačili říct něco dalšího Ann vyběhla směrem na školní pozemky, kde měli první hodinu. Bylinkářství.
***
Pohled Ann
Tak tohle opravdu přehnali, ale proč já? Teď se mi budou všichni smát. V očích měla slzy a když doběhla ke skleníkům schoulila se do klubíčka a čekala. Čekala na holky, potřebovala utěšit a bylo jí smutno. Holky, ale nepřišli a tak se celé vyučování jen nepříjemně dívala kolem na lidi, kteří se jí smáli a i na její přátele. Pokud se ti lidé dají za ně považovat.

***

Pobertové také neměli moc dobrou náladu bylo jim Ann líto a doufaly, že jim to odpustí.
Naštěstí vyučování nebylo náročné, atak nevadilo, že nedávali pozor.
Večer, když už většina lidí spala si šli zlepšit náladu a to dalším žertíkem. Tentokrát ale na paní Norisovou, kočku bradavického školníka Filche.
Pomalu se vykradli z ložnic. Remus s Peterem zabavili Filche a Sirius s Jamesem odchytli Norisovou a nabarvili ji na duhovo. Sirius to dokončil kouzlem částečného přilnutí. Společně se vydali nahoru do ložnice.
,,Kluci, mělibychom vymyslet název pro naši partu", řekl James a ještě přidal.,,Pro partu nejlepších šprýmařů ve škole."
Kluci přikývli a začali jeden přes druhého říkat různé návrhy.
PSRJ
Bradavičtí šprýmaři
Super kluci
Super čtverka
Nadaní čarodějové
Milovníci jídla
Agenti
,,Stop", řekl James. ,,Musí to být jméno, které budou znát všechny budoucí genrace."
Atak se znovu strhla hádka, ale to už dorazili k obrazu Buclaté dámy.
,,Á jejda, co mě budíte." ,, Vy jste ale pobertové"
,,Citron", řekli všichni zaráz. A Buclatá dáma je pustila dovnitř.
Mlčky došli až do ložnice,kde se převlékli do pyžama a lehli do postele.
,,Už to mám řekl James" ,,Budeme se jmenovat Pobertové", všem se toto jméno líbylo a s dobrým pocitem usli.
***
V době pobertovského žertíku, dívčí ložnice:
,,Ann". Rudovláska se už po několikáté snažila omluvit. Ostatní holky už to vzdaly.
,,No tak dobře", řekla nakonec hnědovláska. ,,Ale už mi to nikdy nedělejte", řekla a všechny s úlevou přikývli.
,,Výte mám vás moc ráda holky a byla bych nerada kdyby jsme se hádali.
,,Však mi tebe taky", odpověděli Lilly, Kristin a Linda zároveň.
Jako na povel si zatáhly závěsi a usly.

...............................................................................................................................................
Tahle kapitolka je poděkování za 500 přečtení, bážně jste boží.
Má přesně tisíc slov. Doufám, že se vám líbyla.
Ps. Co říkáte na to jak Pobertové přišli na své jméno??
Vaše nejšťastnější Mája🐾

Poberti z jiného pohledu❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat