Začátek začátku

37 3 0
                                    

Pohled Any:
,,Holčiny mám pro vás dobrou zprávu", řeknu večer při dělání domácích úkolů. ,,Jakou", ozve se od tří lidí zároveň. ,,Usmířila jsem se s Siiiriiiussem." ,,Vážně, tak rychle", namítne Linda. ,,Jop, hustý co" Linda s Kiki přikývnou, ale Lilly nic neříká. ,,Co pak Lilluško je ti něco?" Říkám to sice s pobaveným hlasem, ale myslím to vážně. ,,Jo je, štve mě Potter". Pak se odmlčí, ale následně pokračuje. ,,To on je ten problém,'dneska mě 3krát pozval na rande a jednou to slyšela celá síň." ,,Neboj, ho to přejde" odpovíme ustaraným tónem. ,,V to doufám". Dál se už o Potterovi  ani nezmíníme a věnujeme se eseji z dějin. Hrozný úkol hned první den. Wow.
***
Pohled Remuse:
Právě jdu s klukama do ložnic a přemýšlím o nastávajícím úplňku. Je těžké to před kluky tajit, ale nemůžu riskovat, že by mě kvůli tomu vyhodily ze školy.
Au, vykřiknu nahlas a všichni kluci se na mě ohlédnou.
Asi jsem se moc zamyslel nad svým malým chlupatým problémem a vrazil jsem do zdi ,ano do zdi.
,, Reme, co ti je??" Zeptal se mě James hned potom, co se přestal smát.
,,Já, já mám strach, že nezvládnu esej pro Binse. Tak to bylo fakt zoufalý měl bych si udělat seznam výmluv pro takovéhle situace. Protože pokud bych se prořekl, jel bych spátečním vlakem domů.
V hlavě se mi začal dělat plán.
Remusův seznam výmluv pro mchp= můj chlupatý problém
1. Jsem nemocný nějakou chorobou
2.'Pocházím z věštecké rodiny a každý úplněk musím udělat rytuál v zapovězeném lese.
3. Mám strach z učení
4. Mám strach z úplňků
5. Jsem upír a musím lovit
6. Mám nemocnou maminku
Myslím si, že s tou maminkou to bude nejlepší, protože věštit neumím, učit se mi nevadí , úplněk by hned pochopili co mi je, jako upír bych už schořel na prach a že jsem nemocný jen jednou do měsíce je blbost. Takže mám nemocnou maminku jo to sedí.
,,Remusi co na to říkáš?" , zeptám se mě Sirius. ,,Na co?" , odpovím . ,, No usmířil jsem se s Any ." ,, Jó to je strašně super", řeknu až přehnaně nadšeně a zavřu dveře od našeho pokoje.
,,Vážně Reme co ti je", zeptá se James a společně s Siriusem a Peterem se na mě podívá.
,,Nó, kluci, výte moje mamka je nemocná a já za ní můžu jednou za měsíc jezdit no a pojedu už zítra." ,,Výte a já se o ní moc bojím, že se jí něco stalo, mezitím co jsem pryč."
Sice mám z té lži blbý pocit, ale aspoň to funfguje. Díky Merlinovi, teď jen říkají že jim to je líto, takže snad jsem z nich zvědavost setřásl.
,,Jenom jedno mi nedává smysl, řekl Peter, to jako pojedeš každý měsíc čtyři hodiny vlakem tam a čtyři spátky?" ,,Vždyť to ani nemá cenu jezdit tam na takovou chvíli."
,,Ale Péťo já použiju letax", řeknu a zasměju se pro odlechčení.
,,A teď pojďme ďelat esej pro Binse", řekne Sirius a vytáhne pergamen a kalamář s brkem."
Nevím to jistě, ale myslím si, že z něj bude pylný student.
***
Sklepení, Bradavice
Se zdánlivě prázdné chodby se ozvou hlasy.
,,Nastala komplikace ta holka tady nemá co dělat", řekl hluboký mužský hlas.
,,Já za to nemůžu, vždyť ji on dal úplně mimo Angli."
,,Stejně se s ní budeme muset vypořádat", řekl zase ten hluboký hlas a pak už byli slyšet jen kroky a nějaký vzdálený rachotivý zvuk.
***
V dívčí ložnici byl klid. Všechny dívky psali esej, jen jedna jediná se zamyšleně dívala z okna.
Ten klid,'ale přerušila Linda.
,,Holky máte to dopsané",zaptala se a všechny kromě Lilly kývli ta jen dočetla pár řádků a zvědavě se koukla po ostatních.
,,'Co říkáte na to, že by jsem šly do společenské místnosti a zahrály si řachavého Petra,mám tady pár balíčků."
,,Co je to řachavý Petr", zaptala se Any s Lilly zároveň.
,,To je kouzelnická karetní hra", odpověděla Linda.
,,Mě sice karty nejdou, ale ráda si zahraji",řekla Any. A jako na povel se zvedly, začaly si uklízet eseje a ostatní pomůcky, nachystaly se na další den a společně vyrazily do společenské místnosti.

,,To už je tolik za 20 minut končí včeře", vykřikne Kiki při pohledu na svoje kapesní hodinky.
U Merlina vykřikla Linda a vyrazila do Velké síně.
V těsném závěsu za ní běželi ostatní holky a jen tak tak stihly dorazit na večeři. Naštěstí tu stále byla spousta jídla, takže se všechny najedly.
***
Sice byl tento vyučovací den  první , ale Any si myslela, že nic lepšího už nikdy nebude. Ikdyž třikrát prohrála v řachavém Petrovi.

...............................................................................................................................................
Ahoj lidičky je tady nová kapitola s 757 slovy .
Je mi lítobže tak po dlohé době, ale nejdřív jsem chtěla příběh celý smazat, protože není dobrý.
Ale teď vám u Merlina slibuji, že to vylepším a dotáhnu do konce.
Ps. Jak se vám líbí nový způsob psaní, je lepší?
Vaše Mája🐾❤️

Poberti z jiného pohledu❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat