Бүтэн сайн өдрийн өглөө эртлэн босож гэртээ их цэвэрлэгээ хийх гэж басан ч Жүхёны ээж нь ажилаар Бусан явж тэрээр бяцхан Жүхиг харах хэрэгтэй болов.
"Тэгэхээр Жүхи би өнөөдөр кино үзэж хичээлээ давтах ёстой болохоор чи ч бас томоотой өрөөндөө байж бай ойлгоснуу? "дэлгүүрийн тавиураас кино авангаа бяцхан Жүхид сануулан хэлэнгээ бараг 3н удаа тасралтгүй дуугарах утсаа авахаар цүнхээ ухав.
"Ойлголоо тэгхдээ би зайрмаг ундаа бас жаахан бялуу авна шүү"
"Тэгээ тэг бололгүй яахав" гэсээр утасруу нь залгаж буй нэрийг хараад уур нь хүрсэндээ ширүүн дуугаар:
"Яах гээв""Хичээлээ хийх хэрэгтэй гараад ир"
"Тэгэхээр Жон ноёнтон гуай надад ч бас чамшиг завтай өдөр завгүй өдөр гэж байдымшүү би одоо завгүй бна "
" Тэр чинь хэн хамаатай юм зүгээр л гараад ир" дэлгүүрт утсаар хэрэлдэх зохисгүй гэж бодсон учираас Жонгүгийг байгаа газраа дуудхаар шийдэв.
"Их дэлгүүрт байна наашаа хүрээд ир эсвэл цаашаа гэррүүгээ яв тасаллаа"
"Чи өөрөө ....байну байнуу Бэ Жүхён"ахх энэ охин чинь яаж түрүүлж тасалж чадаж байнааӨдийг хүртэл ганц ч охин ярьсныхаа дараа түрүүлж тасалж үзээгүй байтал энэ охин ч үнэхээр бүдүүлэг юмаа гэж бодсоор Жүхёны байгаа их дэлгүүррүү машинаа асаан хөдлөв.
"Хөөе Бэ Жүхи чи ийм их юм авна гэж хэлээгүшдээ чи надад зайрмаг ундаа бас жаахан бялуу л гэсэн биздээ?"урдаа байх олон төрлийн амттан жигнэмэгийг хараад Жүхён гайхан Жүхигээс асуулт эрсэн харцаар харан хөмсгөө загидан зогсоно.
Жүхи,"'Гэхдээ эгчээ бичүүлчихсэншдээ буцаад болохгүйээ надад зүгээр л аваад өгчих" гэж ямар ч гэмгүйгээр инээмсэглэн хариулна.
"За яахав Жүхи харин хуваанашүү "тэд инээмсэглэн гурван тор дүүрэн амттангууд барин дэлгүүрээс гарав.Мэдээж энэ бүгд Жүхигийн авсан зүйлүүд...
"Хөөе их зантаа хурдлаач гэх дуунаар"урагш харвал Жонгүг гараа кормандаа хийн машинаа налан зогсож байв."Явж л бнашдэ ганц юм бариад өгчихгүй юм байж" гэсээр машины хажууд ирэхэд Жүхи:
"Эгчээ энэ таний найз залуу юму?"
Жүхён нүдээ том болгон "Хөөе Бэ Жүхи чи чинь юугаа яриад байгаа юм энэ чинь....."
Жонгүг түүний үгийг таслан доошоо суугаад:
YOU ARE READING
[Дууссан] Муу залуус эсвэл сайн охид
FanfictionСургуулийнхаа хамгийн царайлаг хөвгүүн болон царайлаг охин төгс биш гэжүү?