Олон хоногын турш хоол идэхгүй өрөөндөө бүгэх охиндоо Бэ хатагтай санаа зовон хэд хэдэн удаа ярилцахыг оролдсон ч Жүхён хаалгаа тайлж өгөхгүй байсан тул арга барахдаа түлхүүрээр онгойлгон ороход тэрээр ухаан алдсан байдалтай хэвтэх ба дэр нь нойтон байхыг хараад сэтгэл нь өвдөх шиг л болов.Түргэний машин ирж Жүхёныг авж явахтай зэрэгцэн БТС ийхэн болон Сана Чурун нар ч эмнэлэгрүү яаравчлав.Гэхдээ Жонгүгээс бусад нь
Өрөөндөө хичээлээ идэвхтэй гэгч нь хийн суух Жонгүг эцэг эх нь үнэндээ түүнийг гэрээсээ цугтах эсвэл архи ууж агсан согтуу тавина гэж бодсон ч эсрэгээрээ улам хичээж буйг нь гайхна.
"Жонгүгаа миний хүү цэцэг услахад туслаач" гэх ээжийнхээ дуунаар дуулгавартай гэгч нь босон ээжтэйгээ хамт цэцэг арчилан азжаргалтай инээнэ.Үнэндээ тэр дотроо аль хэдийн үхчихээд байгаа юм энэ бүхэн зөвхөн Жүхёны төлөө гэсэн найдвараар л тэр инээж чадаж байна.
Эмнэлгийн өрөөнд уйлан гонгинох Санаг Жимин аргадан нурууг нь илэн тайвшруулах бол сэтгэл санааны гүн хямралаас болж ухаан алдсан охиноо харан Бэ хатагтай энэ бүхэнд өөрийгөө буруутган сууна.
***********************************
Эмнэлэгийн гадаа Жимин Сана болон Жин нар нэгэн хэвийн төв царайлан сууна.
Сана," Жүхён одоо яах бол?Миний санаа зовоод байна "
" Сэрчихсэн юм чинь гайгүй болноо" Жин түүнийг тайвшруулан үш хэлэхэд Жимин Санагын өвдгийг дэрлэж хэвтээд " Өчигдөр шөнө Жонгүгт хичээлийг нь тайлбарлаад нойргүй хоносон тавхан минут унтчихъя" гэсээр нүдээ анихад Сана нар хаан толгойг нь илнэ.
Жин худлаа огин " Та хоёр үнэхээр ойлгомжгүй юм үерхвэл үерхээд салвал салчихгүй битгий хоёрын хооронд харилцаатай байгаач "
Сана Жиний үгэнд цочирдон " Хөөе чи чинь юугаа.........."
Жимин Санагын гарыг барингаа " Бид хоёр удахгүй гэрлэнээ үерхэхгүй шууд хуримаа хийнээ" гэсээр чанга инээхэд Сана улайсан хацраа даран сууна.
**********************************
Жонгүг хичээлийн турш юм ярилгүй хичээлдээ анхааран суухыг хараад БТСийхэн ч гэлтгүй багш нар хүртэл гайхна.
" Хөөе тэр Жүхёныг өвдснийг мэдэхгүй байгаа юму? "
" Хэрвээ мэдсэн бол одоо энд биш эмнэлэгийн өрөөнд сууж байх ёстой хүүхэдшдээ"
YOU ARE READING
[Дууссан] Муу залуус эсвэл сайн охид
FanfictionСургуулийнхаа хамгийн царайлаг хөвгүүн болон царайлаг охин төгс биш гэжүү?